ik heb hier nare beelden voor U
Uit respect post ik ze niet op het forum,zo kan je zelf bepalen welke foto's je wil posten .
Edargpu
Moderator: GVN
Ja hij heeft dat dus gedaan als ik er niet bijwas he ...John schreef:Beter was het om van die motor af te blijven en NIET proberen te starten. Zelf contact aan is een beetje dom. Door al dat water mag je zeker zijn dat er zich kortsluitingen gaan voordoen. Beter alles eerst demonteren, droog maken en dan pas contact aan om te kijken wat er desgevallend kapot kan zijn.

Bedankt he !!!edargpu schreef:@ Tazke,
ik heb hier nare beelden voor Ustuur ze door via mail,niet echt mooi om aan te herinneren,maar omdat je zelf vroeg om enkele piccies.
Uit respect post ik ze niet op het forum,zo kan je zelf bepalen welke foto's je wil posten .
Edargpu

Peter, was een Yamaha R6 of R1, maar dit maakt géén reet uit...onacceptabel en cliché bevestigend voor de motor-haters onder de medemens.GSPeP schreef:Er zijn dit weekend inderdaad wel wat ongevallen gebeurd:
Ik zag net in het nieuws op RTL-TVI een stuk over hoe een gek na een wheelie op zijn bakkes is gegaan en een grootmoeder met kleinkind van het voetpad gemaaid heeft. De grootmoeder is al terug in redelijke staat, maar over het kleintje durft het ziekenhuis nog geen uitspraak doen.
Was een 25-jarige motorijder op een blauwe motor (Suzuki Bandit, als ik het goed geizen heb)
Niet vergeten, het was het eerste weekend mooi weer. Vandaar maar weer eens zekers?(s)Campi Di Pampi schreef: Btw, dit w-e maar liefst 11 verkeersdoden in Belgenland en nog één fataal ongeluk tijdens de Kawa-days op Zolder...

Bij die 11 rekenen ze ook een 2 jarig kind dat uit een raam is gevallen.(s)Campi Di Pampi schreef: Btw, dit w-e maar liefst 11 verkeersdoden in Belgenland en nog één fataal ongeluk tijdens de Kawa-days op Zolder...
Hij kan misschien bijleggen diene kameraad ?Hij had dat gekregen als raad van nen kameraad ...
Ik bereid me ook voor op het ergste.tweecilinderke schreef: Hij kan misschien bijleggen diene kameraad ?
Want ik vrees dat het nu echt om zeep is![]()
Zoals John al zei, alles maar dan ook alles demonteren en reinigen, laten drogen, carbu uitkuisen, electronica enz. laten drogen dan uitmeten en stap voor stap terug nazien en doormeten.
Vergeet niet dat die motor zo'n 2 uur in het water heeft gelegen en er tijd genoeg was om het water te laten insijpellen OVERAL jammmer genoeg.
Maar niet wanhopen en afwachten tot de garage een offerte heeft gemaakt.
ik vrees ............![]()
![]()

Geen probleem ... daarvoor staan ze ook op de siteRUSOR schreef:@GSPeP,
Leuke foto's hoor... Ik heb deze foto er even afgeplukt voor mijn persoonlijke collectie. Ik hoop dat dit mocht.
De eerste foto van de RED BARON in actie![]()
Mooie aandenken van de eerste toerrit met de nieuwe
GRTS Danny
OEF ..... want ik heb ook mijn best gedaan in uw rekken om mijn "fotoalbum" aan te vullen (schoon piccies). Ook bij Schalkse trouwensGSPeP schreef:Geen probleem ... daarvoor staan ze ook op de site

Monument ... monument ... 'k benne kik nog niet dood, hé....en't moest lukke, ons monument kwamen we ook tegen

En gij maar moeite doen om hem te laten drogen.Tazke schreef:Ze gaan hem eerst een afspuiten en dan een devis opmaken zie.
Groetjes,
Christine
Ja maar er hangt dus nog wat ferm aarde enzo aan en ze hebben zelfs nog nen steentje van tussen het motorblok gehaald.RBee schreef:En gij maar moeite doen om hem te laten drogen.

Ja die is inderdaad heel goed en gezond ... alleen verwacht ik die hier niet mijn garage in 't brusselseIRON GONZO schreef:zeelucht is toch gezond niewaar

Tazke schreef:... alleen verwacht ik die hier niet mijn garage in 't brusselse