De MIVV teruggeplaatst vermits hij toch niet verkocht geraakte.

Moderator: GVN

Zeer herkenbaar....stefke2 schreef:moto klaargezet om eens schoon te maken, 't is tenslotte al een maand of 5 geleden dat 'm nog eens een spons gezien heeft. Maar helaas vergeten en dus nu terug binnen gezet. Andere keer dan maar...
amai wat vang jij daar mee aan? ik deed vroeger 6 á 7k achter en het dubbel van voor met mijn ZX9R, en dat waren zachte Pilots, en geenszins tegen een slakkentempo.panneman.be schreef:Weeral een set banden![]()
De derde voorband en de vierde achterband en nog geen 20.000km![]()
Dure hobby aan het wordenMaar het moest maar zo geen geweldig machien zijn
![]()
Man in Black schreef:amai wat vang jij daar mee aan? ik.
Die van mij zijn na 7d km nog als nieuw !!ZWIEP 01 schreef:eerste setje conti trailattack heeft het op mijn lc toch een kleine 18000 km uitgezongen, en tis nie dat ik gelijk ne bompa aan het rijden ben.... ze waren zelfs nog mooi rond

Ktjes zijn degelijke kwaliteit, maar niet echt sleutel vriendelijk. Bij nen boxer gaat het allemaal wat makkelijkerpatrick k100 schreef:Begonnen voor verder groot onderhoud te doen en tank verwijderen om koelvloeistof te vervangen en als maar verder strippen omdat retour benzineleiding gescheurd lag . Wa een klote werk pffff ziet nie zitten
In de zomer is da allemaal vergeten, eventjes door bijtenpatrick k100 schreef:Begonnen voor verder groot onderhoud te doen en tank verwijderen om koelvloeistof te vervangen en als maar verder strippen omdat retour benzineleiding gescheurd lag . Wa een klote werk pffff ziet nie zitten