Allemaal erg positieve ervaringen... zo lijkt het althans!

Toegegeven 't was bijlange geen rozengeur en maneschijn voor iedereen, 't viel allicht niet gedurende de hele reis tegen maar toch.
Organisatorisch verliep voor mij alles - zo goed als - vlekkeloos met misschien links of rechts een klein vlekje op het blazoen maar doorsnee genomen ben ik erg tevreden. Er kunnen allicht dingen beter en de praktijk is dan ook - zoals meestal - de beste leerschool.
We hadden niet echt geluk met het weer en voor mij was de wind in combinatie met de koude een grotere spelbreker dan de regen.
Nattigheid is nu eenmaal mogelijk - gedurende de maand mei - in Schotland maar de drie tesamen maken 't wel erg onprettig.'t Zijn dan ook dingen die we niet in de hand hebben, als ik kon - geloof me vrij - dan arrangeerde ik ook dat !!!
Valt dan je moto nog eens uit op dag één en moet je verder op 35% remcapaciteit dan is dat al een tegenvaller van formaat, het slechte weer er bovenop en de verlangens naar je warme bedje thuis worden alleen maar groter.Gelukkig is Ludo een echte optimist en hij ketelde rustig verder met een "halve" moto...tja wat doe je als je eenmaal daar bent he?
De ritten zijn natuurlijk ook niet van de poes voor de niet geoefende motorrijder/duo. 't Kan allicht wat saai overkomen voor de minder van de natuur houdende duo, voor de driver zelf zijn de meeste weggetjes achter elke bocht opnieuw een openbaring en vergen ze een groot gedeelte van je stuurmanskunst. van bochten op het scherp van de snee genomen tot hellingetjes van 28% met haarspeldjes erin voor elk wat wils dus.
Het kamperen op zich is voor de meeste wel meegevallen en zij die al ooit met de tent op zwier waren beseffen wat een weelderige formule dit is!! Voor anderen zal 't allicht de eerste en ook laatste keer zijn geweest. Kamperen is een instelling in je hoofd en niet iedereen heeft die en die krijg je er ook niet zomaar in, dat hoeft ook niet er is voor iedereen wat anders in de wereld, probeer 't als een "ervaring" te zien. Dus voor die mensen die geen leut hadden in dat tentje mijn oprechte excuses!! 't Was een probeerformule en die valt mee of tegen!!
Wat de volgende trip gaat inhouden - als er nog een komt??- weet ik nog niet maar ik, cookie en madame hebben weeral één en ander bijgeleerd. 't kan alleen maar beter gaan de volgende keer!!
toch effe een dankjewel aan alle deelnemers, 't lukte niet altijd maar op bepaalde ogenblikken bemerkte ik de sfeer die ik zo graag opmerk en dat is er één van teamspirit. Het opstellen en afbreken (verhuizen)inpakken van de tent zorgde voor een homogeniteit waar ze in menig bedrijf hun personeel voor naar de Ardennen sturen.
Al zijn er altijd uitzonderingen op de regel, we blijven mensen he.
Ik zal wel eens een visje uitgooien voor de volgende trip en horen wat eigenlijk de meest concrete interesses zijn. Daarop gaan we ons dan verder baseren om wat in mekaar te steken.
voila een kort relaas, allicht niet altijd even diplomatisch maar niet met kwetsende bedoelingen, gewoon een nuchtere vaststelling.
Alles wat niet zo was hoeft ook niet opgehemeld te worden en 't kan alleen maar volgende deelnemers behoeden voor een teleurstelling.
Ik bedank niemand in 't bijzonder maar wel "iedereen" want zonder kandidaten was deze reis voor niemand mogelijk geweest.
Blij dat jullie er allemaal bij waren!!
Een fijne dag nog!!
Danny