Schotland '06

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
TheViking
Contacteer:

Bericht door TheViking »

Koppel!! schreef:YOO

Ook schoon fotookes me gedacht, en ik zien daar af en toe nen R1150RS in één van de laatste kleurcombinaties die ze uitgebracht hebben, knap machien in die kleuren, van wie is dienen bike?

En diene 1150GS (denk zelfs nen A) in blauw en wit, da zijn geen originele kleurstellingen denk ik, maar wel mooi, van wie is den diene?

't Is maar omdat ik die moto's nog nooit op 't forum (allé, foto's dervan wil ik zeggen) gezien heb :wink:

Grtz, Philip!
Die GS is van Luc, hij heeft hem zelf zo opgezet. Vooral de blauwe stalen remleidingen erbij zijn knap.
De RS is van R_Philippe_RS
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !
lucsa
Contacteer:

Bericht door lucsa »

TheViking schreef:Heb uiteindelijk ook mijn foto's op mijn site gezet.

http://www.fresh-solutions.be/Schotland2006/

Net zoals bij onze Mo staat mijn rockster ook dikwijls in de weg :wink:

Viking.
Viking

Afbeelding Afbeelding

Het verlangen naar Afbeelding stijgt nog.
Groetjes Sabien & Luc
Afbeelding
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

lucsa schreef:
TheViking schreef:Heb uiteindelijk ook mijn foto's op mijn site gezet.

http://www.fresh-solutions.be/Schotland2006/

Net zoals bij onze Mo staat mijn rockster ook dikwijls in de weg :wink:

Viking.
Viking

Afbeelding Afbeelding

Het verlangen naar Afbeelding stijgt nog.
wreed schoon fotos.
en hij heeft er duidelijk van genoten 8)
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Lucdeepee

Re: SCHOTLAND '06

Bericht door Lucdeepee »

Bruno RT schreef:
Vanguard schreef:[
Ook aan m'n twee companen in de strijd, de Luc en de Bruno, als ik mij in mijn cabine wat alleen voel hoef ik maar aan het golfclubhuis en die dienster te denken :wink:

George

@Georges:het doet mij een plezier te moeten opmerken dat je dit jaar blijkbaar meer van het landschap genoten hebt.(ook geen G5
in de buurt :lol: )
@Alle medereizigers:
bedankt voor deze Scotlandreis,het was als vorig jaar een fijne bedoening
Groetjes
Bruno
Ja iedereen nogmaals erg bedankt voor de vriendschap en het gezelschap. Ik hoop dat we nog samen kunnen optrekken.
Jokke , ge moogt gerust in uw cabine aan die dienster denken maar hou uw ogen op de weg hee maat...
Uiteraard 1000 x dank aan de "inrichtende macht". Zo'n reis kan je nergens boeken en meemaken !
Maarre ...als de Johan nu ook gaat "brommeren" ...wat dan ? Danny koken ?
" Gelijk" krijgen is moeilijker dan hebben
Cookie's madam

Bericht door Cookie's madam »

Lucdeepee schreef: Maarre ...als de Johan nu ook gaat "brommeren" ...wat dan ?
Euh :x cookie's madam :evil: is er ook nog hé en laten we Hachi-ko ook niet vergeten :twisted: die wil niet op ne moto. Nu haal ik me wel de woede van heel het forum op mijne nek :oops: , maar catering moet er ook zijn, niewaar ?

:idea: dus als jullie volgend jaar nog verse soep willen...
La terre n'est qu'un seul pays et tous les hommes en sont les citoyens.
La terre, cette poignee de poussiere n'est qu'un seul foyer. Qu'il le soit dans l'unité.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Woede van het forum? Welnee hoor :D :D :D :D
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
PaulM

schotland

Bericht door PaulM »

dus als jullie volgend jaar nog verse soep willen...

Dan zal cookie's madam er wel maken :wink:

Mananamena!
Your heart is free, have the courage to follow it!

Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Trikke

Bericht door Trikke »

Cookie's madam schreef:Euh cookie's madam is er ook nog hé en laten we Hachi-ko ook niet vergeten die wil niet op ne moto. Nu haal ik me wel de woede van heel het forum op mijne nek , maar catering moet er ook zijn, niewaar ?
dus als jullie volgend jaar nog verse soep willen...
Wie of wat is Hachi-ko ?
Trikke
Iron Gonzo

centrum voor opleiding van honden die met gehandicapte personen moeten samenwerken
http://www.hachiko.org/
:wink:
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Cookie's madam

Bericht door Cookie's madam »

Trikke D schreef:Wie of wat is Hachi-ko ?
Trikke
Is oogappel van Johan - witte golden retriever - enkele medereizigers hebben hem al gezien. En ook naam van bovenvermelde organisatie die goed werk leveren.
La terre n'est qu'un seul pays et tous les hommes en sont les citoyens.
La terre, cette poignee de poussiere n'est qu'un seul foyer. Qu'il le soit dans l'unité.
Highlander

Bericht door Highlander »

Als we nu een side car installeren dan kan die retriever probleemloos mee,als mascotte.
Snoopy

Bericht door Snoopy »

[quote="Koppel!!"]YOO

Ook schoon fotookes me gedacht, en ik zien daar af en toe nen R1150RS in één van de laatste kleurcombinaties die ze uitgebracht hebben, knap machien in die kleuren, van wie is dienen bike?

En diene 1150GS (denk zelfs nen A) in blauw en wit, da zijn geen originele kleurstellingen denk ik, maar wel mooi, van wie is den diene?

't Is maar omdat ik die moto's nog nooit op 't forum (allé, foto's dervan wil ik zeggen) gezien heb :wink:

Grtz, Philip![/quote

Hallo Koppel,

Diene RS is mijnen tuf. Is inderdaad van 2004, volgens mij het laatste jaar dat dit type hebben verkocht. Bedankt voor het compliment. Vind ook dat deze kleurstelling 'm iets extra geeft.

Groeten,
Philippe

]
Danny

Bericht door Danny »

Allemaal erg positieve ervaringen... zo lijkt het althans! :roll: Toegegeven 't was bijlange geen rozengeur en maneschijn voor iedereen, 't viel allicht niet gedurende de hele reis tegen maar toch.

Organisatorisch verliep voor mij alles - zo goed als - vlekkeloos met misschien links of rechts een klein vlekje op het blazoen maar doorsnee genomen ben ik erg tevreden. Er kunnen allicht dingen beter en de praktijk is dan ook - zoals meestal - de beste leerschool.

We hadden niet echt geluk met het weer en voor mij was de wind in combinatie met de koude een grotere spelbreker dan de regen.
Nattigheid is nu eenmaal mogelijk - gedurende de maand mei - in Schotland maar de drie tesamen maken 't wel erg onprettig.'t Zijn dan ook dingen die we niet in de hand hebben, als ik kon - geloof me vrij - dan arrangeerde ik ook dat !!!

Valt dan je moto nog eens uit op dag één en moet je verder op 35% remcapaciteit dan is dat al een tegenvaller van formaat, het slechte weer er bovenop en de verlangens naar je warme bedje thuis worden alleen maar groter.Gelukkig is Ludo een echte optimist en hij ketelde rustig verder met een "halve" moto...tja wat doe je als je eenmaal daar bent he? 8)

De ritten zijn natuurlijk ook niet van de poes voor de niet geoefende motorrijder/duo. 't Kan allicht wat saai overkomen voor de minder van de natuur houdende duo, voor de driver zelf zijn de meeste weggetjes achter elke bocht opnieuw een openbaring en vergen ze een groot gedeelte van je stuurmanskunst. van bochten op het scherp van de snee genomen tot hellingetjes van 28% met haarspeldjes erin voor elk wat wils dus.

Het kamperen op zich is voor de meeste wel meegevallen en zij die al ooit met de tent op zwier waren beseffen wat een weelderige formule dit is!! Voor anderen zal 't allicht de eerste en ook laatste keer zijn geweest. Kamperen is een instelling in je hoofd en niet iedereen heeft die en die krijg je er ook niet zomaar in, dat hoeft ook niet er is voor iedereen wat anders in de wereld, probeer 't als een "ervaring" te zien. Dus voor die mensen die geen leut hadden in dat tentje mijn oprechte excuses!! 't Was een probeerformule en die valt mee of tegen!!

Wat de volgende trip gaat inhouden - als er nog een komt??- weet ik nog niet maar ik, cookie en madame hebben weeral één en ander bijgeleerd. 't kan alleen maar beter gaan de volgende keer!!

toch effe een dankjewel aan alle deelnemers, 't lukte niet altijd maar op bepaalde ogenblikken bemerkte ik de sfeer die ik zo graag opmerk en dat is er één van teamspirit. Het opstellen en afbreken (verhuizen)inpakken van de tent zorgde voor een homogeniteit waar ze in menig bedrijf hun personeel voor naar de Ardennen sturen.
Al zijn er altijd uitzonderingen op de regel, we blijven mensen he.

Ik zal wel eens een visje uitgooien voor de volgende trip en horen wat eigenlijk de meest concrete interesses zijn. Daarop gaan we ons dan verder baseren om wat in mekaar te steken.

voila een kort relaas, allicht niet altijd even diplomatisch maar niet met kwetsende bedoelingen, gewoon een nuchtere vaststelling.
Alles wat niet zo was hoeft ook niet opgehemeld te worden en 't kan alleen maar volgende deelnemers behoeden voor een teleurstelling.

Ik bedank niemand in 't bijzonder maar wel "iedereen" want zonder kandidaten was deze reis voor niemand mogelijk geweest.

Blij dat jullie er allemaal bij waren!!

Een fijne dag nog!!

Danny
Trikke

Schotland '06

Bericht door Trikke »

Danny schreef:Allemaal erg positieve ervaringen.......................

Ik bedank niemand in 't bijzonder maar wel "iedereen" want zonder kandidaten was deze reis
voor niemand mogelijk geweest.
Blij dat jullie er allemaal bij waren!!
Een fijne dag nog!!

Danny
Mersie, Danny

Is getekend.
William "Trikke" 'Freedom' Wallace
Lucdeepee

Reiservaring

Bericht door Lucdeepee »

Inderdaad Danny, goed en eerlijk samengevat.
We zijn allemaal maar mensen met onze beperkingen en goede kanten. Op reis gaan met gezelschap is één van de moeilijkste dingen die er zijn, zelfs met je meest naaste vrienden of familie.
Zagen en kritiek op iets of iemand geven doen we allemaal gemakkelijk , vooral als je moe wordt ( zonder te beseffen), maar ik denk toch wel dat we mogen spreken van een zéér geslaagde vakantie en ik denk dat alle lof gemeend is en terecht. Ik zie het een professioneel reisagentschap niet in elkaar steken en zeker niet voor die prijs want daar gaan de organisatoren " gratis" mee.
Ik heb er in elk geval alweer erg van genoten , een pak bijgeleerd ( ook over mezelf ) en als er geen volgende editie komt dan heb ik toch een massa schitterende herinneringen aan die 2 vakanties..
Dus ...nogmaals DANK J(ULLI)E WEL !
" Gelijk" krijgen is moeilijker dan hebben
Snoopy

Re: Reiservaring

Bericht door Snoopy »

Lucdeepee schreef:Inderdaad Danny, goed en eerlijk samengevat.
We zijn allemaal maar mensen met onze beperkingen en goede kanten. Op reis gaan met gezelschap is één van de moeilijkste dingen die er zijn, zelfs met je meest naaste vrienden of familie.
Zagen en kritiek op iets of iemand geven doen we allemaal gemakkelijk , vooral als je moe wordt ( zonder te beseffen), maar ik denk toch wel dat we mogen spreken van een zéér geslaagde vakantie en ik denk dat alle lof gemeend is en terecht. Ik zie het een professioneel reisagentschap niet in elkaar steken en zeker niet voor die prijs want daar gaan de organisatoren " gratis" mee.
Ik heb er in elk geval alweer erg van genoten , een pak bijgeleerd ( ook over mezelf ) en als er geen volgende editie komt dan heb ik toch een massa schitterende herinneringen aan die 2 vakanties..
Dus ...nogmaals DANK J(ULLI)E WEL !

Volledig akkoord Luc !

Voor mij was er bij deze vakantie heel veel positief en eigenlijk niets echt negatief. Bij een gevarieerde groep mensen met uiteenlopende karakters en komende uit verschillende windstreken waarvan velen mekaar helemaal niet kennen is het onvermijdelijk dat er af en toe wat spanningen ontstaan. Het kamperen bij nat weer is inderdaad niet altijd even aangenaam maar de formule heeft volgens mij toch een gunstige invloed op de groepssfeer. Al met al viel het heel erg mee. Een uitstekende organisatie, interessante mensen leren kennen en prachtige tochten kunnen maken, meer kan je niet verlangen. Ik heb er van genoten van de eerste tot de laatste minuut.

Groeten,
Philippe
GVN
Moderator

Bericht door GVN »

Danny schreef:
Wat de volgende trip gaat inhouden - als er nog een komt??- weet ik nog niet ....
....
Ik zal wel eens een visje uitgooien voor de volgende trip en horen wat eigenlijk de meest concrete interesses zijn. Daarop gaan we ons dan verder baseren om wat in mekaar te steken.
Ik begin alvast met de bestemming te scanderen :
Noorwééége, Noorwééége, Noorwééége, :D :D :D
Nel mezzo del cammin di nostra vita...

R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
Highlander

Bericht door Highlander »

Hier sluit ik mij volledig bij aan, voor iedereen goed doen is zeer moeilijk, maar ik ben er bijna zeker van als er volgend jaar een reis gepland word dat de tent nog wat zal moeten vergroten.
Of het nu Noorwegen,Zwitserland Oostenrijk Frankrijk Spanje Ierland of iets dergelijks word schrijf mij maar op.
Ik hoop dat er velen volgen.

Highlander
Harry
Ludo vp

Bericht door Ludo vp »

Goe gezegd Danny!
Alles bij elkaar was het een belevenis. Wij hebben toffe mensen leren kennen en toffe tijden gehad up in the north.
De miserie van de regen, de kou en de moto zijn we al vergeten.
We onthouden alleen de goede en mooie momenten.

En eindelijk mijn fotookes.

http://ludovp.smugmug.com/Travel
R1150GS
Scotland Rider 2006

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Iron Gonzo

mooi fotos
8)
TRIUMPH TROPHY SE
....

Bericht door .... »

[quote="Highlander"]Hier sluit ik mij volledig bij aan, voor iedereen goed doen is zeer moeilijk, maar ik ben er bijna zeker van als er volgend jaar een reis gepland word dat de tent nog wat zal moeten vergroten.
Of het nu Noorwegen,Zwitserland Oostenrijk Frankrijk Spanje Ierland of iets dergelijks word schrijf mij maar op.
Ik hoop dat er velen volgen.

Highlander
Harry[/quote
Ik ben ook van de partij,dus schrijf ook maar al in :D :D :D
Ludo mooie foto's :wink:
Harald

Bericht door Harald »

En ik, ik ga volgend jaar ook terug mee.
Ik heb alle dagen zitten aftellen tot die bende
Highlanders terug thuis was.
By the way, Ludo, mag ik dat adres van dat koffiehuis eens :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Ludo knappe foto's maar geen enkele foto van monica te bespeuren :oops:

Stoffel ;)
Afbeelding
TheViking
Contacteer:

Bericht door TheViking »

Ik zou behalve "schone foto's, Ludo" nog extra willen toevoegen dat het weer toch eigenlijk wel meeviel.

t'Is precies of we hebben daar heel de tijd in de regen gereden.

En ok, het was in het begin van de week koud tegen de avond maar we hadden toch warm genoeg in de grote tent.
Ik kan mij maar 3 ferme regenbuien herinneren tijdens het rijden en het was boven op die bergpas (joepie binnen 2 minuten zijn we op de camping) net nadat ik mijn regenoveral had afgedaan. (mijn schuld dus)
Op de verbindingsrit naar de laatste camping waar het echt wel veel regende en er daardoor niet veel rond te kijken viel.
En dan de eerste dag toen we de "Angel of the north" gingen bezoeken.

Die paar druppelkes af en toe mag je niet meetellen en de stortbuien eens we gearriveerd zijn op de camping ook niet. (Want dan zit ge binnen en hebt ge daar geen last van :wink: )
Zouden we op die hele week al bij al 4 uur aan een stuk in de regen gereden hebben of zat ik toen te slapen op mijn beamer?
Ofwel heeft Ludo gelijk en ben ik dat al vergeten ofwel ligt dat aan mijn (behalve aan mijn kindergeld-) waterdichte BMW regenoveral...
Ons groepje had in elk geval bijna elke dag het geluk de stortbuien te zien passeren toen we net ergens binnen waren om te eten of om een expresso te drinken.

Ik zeg dus "100% GESLAAGDE REIS" en de "ondanks het slechte weer" laat ik liever achterwege.

BEDANKT AAN DE ORGANISATIE en aan iedereen "Foto's opsturen a.u.b."

P.S. volgend jaar wil ik wakker gemaakt worden als de grote tent verzet moet worden ! :D

Viking.
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !
Trikke

Foto's Schotland 2006

Bericht door Trikke »

Ludo vp schreef:Goe gezegd Danny!
Alles bij elkaar was het een belevenis. Wij hebben toffe mensen leren kennen en toffe tijden gehad up in the north.
De miserie van de regen, de kou en de moto zijn we al vergeten.
We onthouden alleen de goede en mooie momenten.
En eindelijk mijn fotookes.
http://ludovp.smugmug.com/Travel
Prachtige foto's, Lieve en Ludo. Fantastische herinnering aan een formidabele 11-daagse.

Trikke
Laatst gewijzigd door Trikke op 06 jun 2006, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie