Even voorstellen...

Onze virtuele toog...

Moderator: GVN

Plaats reactie
Werner Von C.
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door Werner Von C. »

Marcus, post gerust een fotoken van Uwen DS in het hobby-topic (Beemer-café)... :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
jantje beton

Bericht door jantje beton »

awel jongen welkom op het forum
BEN WEER EENS ONLINE
chris rt

Bericht door chris rt »

Hallo
Ik heb mij lid gemaakt tijdens het opendeur weekend laatstleden,ik ben 44 en heb een dochter van 22.Sinds ik alleen ben maak ik al mijn verplaatsingen uitsluitend met de motor.
Ik heb de motormicrobe opgeraapt toen ik eens met enkele vriendinnen ben meegereden in hun exclusief vrouwenmotoclubje.Na de 1100RT waar ik toffe jaartjes mee beleefd heb,heb ik me nu de 1200RT gekocht(al enkele maanden).De motor rijdt prachtig en is zeer wendbaar,wel net iets te hoog maar is opgelost door een op maat gemaakt zadel en iets hogere zolen.Een paar kleine prulletjes werden al even rap door de garage opgelost.De dochter heeft ook haar motorrijbewijs maar moet eerst haar studies afmaken,haar voorkeur gaat naar een iets sportiever model.Ik hoop eens op een ontmoetingsavond rond Mechelen of Leuven te komen om eens te zien hoe het er allemaal aan toe gaat.
Groetjes
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

eveneens welkom hier op het forum
proficiat met uw lidmaatschap
en geniet met volle teugen van het motorijden
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
danny den butcher

Bericht door danny den butcher »

dag mannen en motorvrouwtjes:ik ben danny cabernel van ekeren ,gebruikersnaam :DANNY DEN BUTCHER!
heb mij onlangs een rtke aangeschaft 1150 van 2001.was van mijne maat die heeft nu de nieuwe gs adventure 1200.
als er toeren worden gereden zou ik wel eens mee willen! ik hoor het wel! had mij er van de week al opgezet .
blijkbaar verkiert!salu!!!!!!!!!!
Iron Gonzo

met zo een nickname zal ik maar CSI verwittigen. :lol: tenzij het enkel over koetjes en varkentjes gaat :mrgreen:

welkom hier op het forum en nog veel plezier gewenst.
wil je meer weten over de club en de ritten en andere doen en laat dinges .
klik gerust in mijn onderschrift op de link of neem contact met een medewerker of ga eens langs op een onthaalavond

groetjes
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
R erik RT

Bericht door R erik RT »

Goede avond allemaal,

Eindelijk is het zover.... terug een stalen ros voor de deur! Je kent dat, trouwen..kindjes..weinig tijd...moto buiten. Nu, zoveel jaren later kan ik me terug bij de "gilde van het stalen ros" scharen.
Ik ben een 52- jarige Lommelaar, als kind al gefacineerd door alles op twee wielen en het mekaniekje dat die wielen deed draaien. Voor mijn zestiende reed ik, als pa niks in de mot had, ilegaal met mijn crossbrommer door de buurt tot grote ergernis van de buren.Naderhand een occasie Honda cb50..125..400four en als laatste een Kawa Z1000.
De bedoeling was na jaren inaktiviteit met de Kawa gtr 1400 te herbeginnen maar een moment van helderheid en dito bezoek aan de BMW-stand op de Heizel heeft me doen besluiten om mijn krabbel te plaatsen onder een verkoopscontract van BMW. Normaliter zou mijn RT-tje nu ongeveer buj de dealer moeten zijn.

Groetjes :clown:
Als je je kont verbrandt heb je geluk dat je niet andersom stond!
cooper

Bericht door cooper »

Voila het verstand komt niet voor de jaren !??? Japannerkes buiten en een Beemerke in de plaats.
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aankoop je zal het je niet beklagen.
Afbeelding
STEF361

Bericht door STEF361 »

joeee de mannen

Mijn naam is stef uit antwerpen centrum
Alles wat tot hiertoe in den hoogoven beland is ; 1 poesset nen kaddy,3 wieler ,koersvelo,amigo,ne flandria of 3 dt400,fund 650,1150gs nu nog bruikbaar 1150gsa van 2003 en een toffe vrouw die ik niet versleten krijg ( tegoed ) voor de rest sleutel ik aan alles waar een vijs aanzit !
ik heb al 48 keer paaseikens gaan zoeken

groetjes stef
Iron Gonzo

welkom op het forum en geniet er maar met volle teugen van.
meer intresse in het BMW MC gebeuren klik maar op de link in mijn onderschrift :wink:
TRIUMPH TROPHY SE
Ghostbuster

Bericht door Ghostbuster »

Hallo,

Ik ben Edward sinds een week of twee eigenaar van een 1200GS, was er na een proefrit zo aan verslingerd dat ik mijn 2 jaar oude honda CBF 1000 heb weggedaan. Daarvoor had ik een BMW F650 Strada.
Happiness is to ourselves
Iron Gonzo

welkom op het forum en geniet er maar met volle teugen van.
meer intresse in het BMW MC gebeuren klik maar op de link in mijn onderschrift :wink:
TRIUMPH TROPHY SE
mark.

Bericht door mark. »

hoi, mark hier. ik reed meerdere jaren met een intruder (750) en heb sinds kort een (tweedehands) BMW R1100R gekocht. het geeft het gevoel van 'thuis komen'.
tot ...
moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

Home, sweet home Mark!
Wees welkom!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
P-man

Bericht door P-man »

here we go :
De P-man is eigenlijk Pieter. Een dikke 40jaar, waarvan sinds m'n 16e op gemotoriseerde tweewielers.
Qua brommerkes passeerden de revue : 50GR (Suzuki), Caminoke, Silverwing500, Goldwing1200, Venture1200, KLT1100, KRTUltima750, terug een KLT1100, KLT1200 en sinds enkele maanden een GS1200.
Al-bij-al een dikke 350.000km met maar één ongeluk. Hoofdzakelijk woon-werk verkeer, maar de rest is ook allemaal OK.
Tijdens kantooruren DHL en erna tennisleraar.
Mijn vast duo (de vrouw natuurlijk) heeft sinds 2 maanden haar plaats moeten afstaan aan de dochter. Net geen 8 jaar, zwaar gebeten door de motormikrobe en superfier op haar eerste motor-pak. Ze staat hier nog ergens bij 'toon je ...
Ciaokes en tot de volgende ...
of tot ergens op de baan.
De P.
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Welkom op het forum Pieter! :lol:
Mijn vast duo (de vrouw natuurlijk) heeft sinds 2 maanden haar plaats moeten afstaan aan de dochter. Net geen 8 jaar
Dat probleem ken ik met onze zoon van 10 jaar .
De oplossing: een motor voor madam en de zoon bij mij ervanachter op.Zo is iedereen tevreden, niet ? :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
P-man

Bericht door P-man »

Volledig juist,
Maar ze staan alle twee te smeken voor een side-car.
En eerlijk gezegd, dat zegt me ook wel iets. Dan zit ik wel met een woon-werk-probleem.
Ik weet alvast zeker dat het er ooit van komt.
Sluutjes
P.
Alx

Bericht door Alx »

Alx is echt wel origineel voor Alexander. :-)
Ik ben 27, mijn roots liggen in Gent, ik woon in het Leuvense en werk in het Strombeek-Bever. Sinds enkele weken ben ik trotse eigenaar van een R850R, bouwj. 1995. Op een occasioneel voorzichtig ritje in mijn (verkeersarme) straat na (8tjes oefenen he) staat die helaas voorlopig stil in de garage en ik in de file. Maar volgende week heb ik mijn rijlessen en dan hebben jullie er nog een collega-rijder bij!

Wees gegroet!
R850R '95 / Honda CB sevenfifty '92 / R1150R Rockster '03
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Welkom Axl en veel veilige km. :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

Alx schreef:Maar volgende week heb ik mijn rijlessen en dan hebben jullie er nog een collega-rijder bij!
Welkom alhier en veel succes met uw rijlessen!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
WalterB

Bericht door WalterB »

Hallo iedereen,
Ben walter boddaert, woonachtig te Merksem.
Ben 48 jaar ,gehuwd en heb 3 kinderen,2dochters(18j)en 1zoon (20)j.allen nog studerend.
Sinds juli 2007 zeer trotse eigenaar van een prachtige 1200 gs A.Was tot voor kort zeker geen computerfreak maar met sinds kort een vraagje gesteld te hebben op forum en
de talrijke reacties daarop begin ik het zelfs prettig te vinden.Ik ben er zeker van dat ik hier nog veel gebruik van ga maken. Met de hulp van ERVAREN bmw drivers kan een "leek" als ik alleen beter worden!Ik ben in ieder geval zeer blij met de ontdekking van mijn bmw en dit forum!
Laatst gewijzigd door WalterB op 19 apr 2008, 13:29, 3 keer totaal gewijzigd.
sprint

Bericht door sprint »

Welkom op de beemer kermis Walter.
Nog veel veilige kilometers gewenst. :clown:

PS:Je moet echt niet zo veel persoonlijke gegevens op het net zetten (adres en zo)
Juist nog vertellen waneer je niet thuis bent en hoe je het alarm afzet :mrgreen:

Met "wijzig" kan je uw bericht nog terug aanpassen :wink:
Marnix.

Afbeelding
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Welkom in Beemerland, veel rijplezier :wink:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
dimitri

Bericht door dimitri »

Hoy,
ik ben Dimitri,ben in het bezit van R100RT die wegens omstandigheden 13jaar stilgestaan heeft en waar ik nu terug mee ga rijden.
men vraag is nu wel,13jaar geleden had je nogwel super aan de pomp,nu alleen loodvrij.
is dat een probleem?
grtz.
butcherke

Bericht door butcherke »

voila, voor de 4 de keer,

halllo, mede gs'sers, bij deze wil ik mij graag :oops: :oops: nu al voor de 4-de keer voorstellen :oops: :oops:

mijn naam in real live is alain janssen, op het gs forum ben ik butcherke.

ik ben een 40 jarige ( tenminste nog 21 dagen) :drunken: man, gelukkig :mrgreen: :mrgreen: getrouwd en vader van twee ideale lieve dochters.
ik ben van beroep, zoals mijn nickname al doet vermoeden slager, maar tevens ook kok en bedrijfsleider van een zorghotel.
ik ben woonachtig in het mooie zuid-limburg in nederland, te gulpen, maar heb tevens ook een aantal jaren in het mooie belgie mogen wonen, te s'GravenVoeren, hart van de taalstrijd in die tijd.
mijn hobby's zijn buiten mijn gezin, motorrijden en koken, verder nog met de camper op stap en proberen af te vallen :oops: , met alle gebruikelijke excuses die erbij horen.

daar dit de 4-de keer is dat ik dit verhaaltje al typ moge het duidelijk zijn dat ik niet geweldig ben met pc's.

hopenlijk dat ik U nu wel een foto kan laten zien van mijn 1150 gsa.

hopenlijk komen we elkaar eens in het echt tegen op een toerke of zomaar onderweg,
vele veilige km's gewenst en tot ziens/horens

butcherke

http://img182.imageshack.us/img182/8365/p1260003fk7.jpg

daar ik problemen met de webpagina van imageshack heb hoop ik dat deze foto er tenminste bij staat, dus salut en tot de volgende.
Plaats reactie