Allée Harald, ge gaat uw vrouw met een boeleke van nog géén jaar toch ni helemaal alleen achterlaten. Foei, foei toch!!Harald schreef:En ik, ik ga volgend jaar ook terug mee.
Ik heb alle dagen zitten aftellen tot die bende Highlanders terug thuis was.
By the way, Ludo, mag ik dat adres van dat koffiehuis eens
Schotland '06
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Onverantwoord vaderschap
inderdaad Harry want niet te vergeten is dat landen als Noorwegen veel voorbereiding vragen en de ritten eerst moeten verkend worden door Danny. Dit houdt natuurlijk in dat hij al een deel van zijn vakantie daar moet in investeren...Highlander schreef:Hier sluit ik mij volledig bij aan, voor iedereen goed doen is zeer moeilijk, maar ik ben er bijna zeker van als er volgend jaar een reis gepland word dat de tent nog wat zal moeten vergroten.
Of het nu Noorwegen,Zwitserland Oostenrijk Frankrijk Spanje Ierland of iets dergelijks word schrijf mij maar op.
Ik hoop dat er velen volgen.
Highlander
Harry
Een land als Ierland zal naar mijn mening "haalbaarder " zijn omdat ik denk dat Danny hier nog recentere ervaring mee heeft en misschien minder voorbereiding vraagt. Tenslotte bestond dit idee van bestemming reeds , maar werd gannuleerd door te weinig geïnteresseerden.
Zoals iemand hier op het forum als lijspreuk heeft : " als we maar weg zijn ..;"
" Gelijk" krijgen is moeilijker dan hebben
Mooie sfeervolle reportage Ludo...maar aan uw moto is toch niks te zien dat kapot is ? waar is dat groen slangeske ?Ludo vp schreef:Goe gezegd Danny!
Alles bij elkaar was het een belevenis. Wij hebben toffe mensen leren kennen en toffe tijden gehad up in the north.
De miserie van de regen, de kou en de moto zijn we al vergeten.
We onthouden alleen de goede en mooie momenten.
En eindelijk mijn fotookes.
http://ludovp.smugmug.com/Travel
Re: Onverantwoord vaderschap
Jawel, mijn slaapzak en slaapmatje liggen al klaarTrikke D schreef:Allée Harald, ge gaat uw vrouw met een boeleke van nog géén jaar toch ni helemaal alleen achterlaten. Foei, foei toch!!Harald schreef:En ik, ik ga volgend jaar ook terug mee.
Ik heb alle dagen zitten aftellen tot die bende Highlanders terug thuis was.
By the way, Ludo, mag ik dat adres van dat koffiehuis eens

Eindelijk ben ik er ook in geslaagd om mijn fotokes op een website te zetten. Je vind ze hier http://www.freewebs.com/rphilippers/scapa2006.htm
@Patrick V: de foto die ik voor Els heb getrokken is n° 85
Groeten,
Philippe
@Patrick V: de foto die ik voor Els heb getrokken is n° 85
Groeten,
Philippe
Bedankt !Ludo vp schreef:'k Heb alle fotootjes bekeken,............ echt mooi!
Ludo
Iedereen heeft mooie foto's gemaakt, 't was dan ook een zeer fotogenieke omgeving

Philippe
-
Heb ook nog mooie foto's van een tent die aan het wandelen is...
Staan wel op CD en zal dit weekend eens proberen er hier een op te zetten.
Staan wel op CD en zal dit weekend eens proberen er hier een op te zetten.
La terre n'est qu'un seul pays et tous les hommes en sont les citoyens.
La terre, cette poignee de poussiere n'est qu'un seul foyer. Qu'il le soit dans l'unité.
La terre, cette poignee de poussiere n'est qu'un seul foyer. Qu'il le soit dans l'unité.
De minder scherpe foto's heb ik uiteraard al rijdend genomen...maar dat konden jullie al wel veronderstellen zeker...TheViking schreef:En ze liggen hier al op mijn bureau samen met die van LDP.Patrick V schreef:hi,
Thanks Philippe, mooie foto's. Mijn foto's zijn al opgestuurd naar Kevin om ze op de verzamel-CD te zetten.
Patrick V
Kevin.

Zoveel voorbereiding vraagt Noorwegen niet hoor, zeker niet meerLucdeepee schreef:inderdaad Harry want niet te vergeten is dat landen als Noorwegen veel voorbereiding vragen en de ritten eerst moeten verkend worden door Danny. Dit houdt natuurlijk in dat hij al een deel van zijn vakantie daar moet in investeren...
dan andere landen. Waarschijnlijk minder gezien het grote aantal campings, en het toch beperkte aantal wegen.
Mocht er hulp nodig zijn bij het plannen van een routes langs de mooiere plekken, met campingovernachting, laat maar horen, ben vaker die kant op geweest met tent+motor...

-
Nee heb er altijd met een landkaart (soms +kompas) gereden.

Grootste gedeelt evan de routes en kampeerplekken weet ik nog, dus
om eens een avondje met een gps-bezitter met pc te gaan zitten en wat
gps-routes te maken moet niet zo'n probleem zijn...
Ik vertrek half juli weer voor een kleine maand richting Noorwegen, en
waarschijnlijk kan ik dan een gps van een vriend gaan uitproberen; kijken of dat nu echt makkelijker is...

Grootste gedeelt evan de routes en kampeerplekken weet ik nog, dus
om eens een avondje met een gps-bezitter met pc te gaan zitten en wat
gps-routes te maken moet niet zo'n probleem zijn...
Ik vertrek half juli weer voor een kleine maand richting Noorwegen, en
waarschijnlijk kan ik dan een gps van een vriend gaan uitproberen; kijken of dat nu echt makkelijker is...

't is inderdaad allemaal simpel, dat ervaar ik ook als ik alleen ga en dan mag er al eens wat mislopen... als je echter 20 a 22 mensen en hun hebben en houden achter je meezeult dan moet het net een tikkeltje meer en beter georganisseerd zijn en kan je 't je niet permitteren van op 't goed vallen uit te starten. Een verkenning, terreinkennis en afspraken ter plaatse zijn dan noodzakelijk al zal ongetwijfeld niet iedere organisator het zo ter harte nemen...
Natuurlijk verneem ik graag nog meer weggetjes en bijzondere plaatsen opdat ik deze ook kan opnemen in de roadbooks.
Als we die kant uitgaan wel te verstaan

Natuurlijk verneem ik graag nog meer weggetjes en bijzondere plaatsen opdat ik deze ook kan opnemen in de roadbooks.

-
- Contacteer:
Hier vind je voor een paar dagen leesvoer over Noorwegen:
http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=71865
(Lijst met zo goed als alle topics van UKGSer over Noorwegen.)
Ook interessant is de Mapsource file met lokaties van een hoop campings in Noorwegen:
http://www.ukgser.com/forums/attachment ... ntid=43647
http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=71865
(Lijst met zo goed als alle topics van UKGSer over Noorwegen.)
Ook interessant is de Mapsource file met lokaties van een hoop campings in Noorwegen:
http://www.ukgser.com/forums/attachment ... ntid=43647
ahaa...ge ziet het nog zitten blijkbaar ( naar waar dan ook..)Danny schreef:'t is inderdaad allemaal simpel, dat ervaar ik ook als ik alleen ga en dan mag er al eens wat mislopen... als je echter 20 a 22 mensen en hun hebben en houden achter je meezeult dan moet het net een tikkeltje meer en beter georganisseerd zijn en kan je 't je niet permitteren van op 't goed vallen uit te starten. Een verkenning, terreinkennis en afspraken ter plaatse zijn dan noodzakelijk al zal ongetwijfeld niet iedere organisator het zo ter harte nemen...![]()
-
Els en Ik, we denken rond 9.45 uur aan de startplaats te zijn.Zijn er Schotlandvaarders die de 'Laars van Henegouwen' rijden deze zondag ? De rit ziet er veelbelovend uit en de weersvoorspelling zijn gunstig.
Patrick V
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
-
Patrick V schreef:Els en Ik, we denken rond 9.45 uur aan de startplaats te zijn.Zijn er Schotlandvaarders die de 'Laars van Henegouwen' rijden deze zondag ? De rit ziet er veelbelovend uit en de weersvoorspelling zijn gunstig.
Patrick V
Als het voor jullie ok is sluit ik me graag aan. Zonder tegenbericht zie jullie omstreeks 09h45 aan de inschrijvingen. Moest er iets tussenkomen dan kunnen we mekaar verwittigen via GSM.