heb effe geholpen met uw afbeeldingske

Moderator: GVN

klik bij mijn berichtje op citeerbutcherke schreef:dankbaar,![]()
weet nog nier precies wat fout ging maar daar kom ik nog wel achter.
fotos plaatsen is mij tenslotte op het nl.gs forum ook al eens gelukt.
merci en grtn,
butcherke
Welkom, ben ik vandaag tegen gekomen in den Eifel als ik mij niet vergis.stropke schreef:Hallo iedereen
Ik ben nu al een jaar forum lid en heb vandaag besloten om lid te worden van de club.( overschrijving is al gebeurd )
Ik reed met een K1200S maar heb na het zien van een zwaar ongeval van een goede vriend van mij
besloten om een andere te kopen met wat minder pk, en het is een nieuwe R1200GS geworden.
Heb hem sinds afgelopen donderdag.
Hoop dat ik met deze wat rustiger kan rijden want met de S was dat bijna niet te doen.
Het comfort en het vlot sturen is al zeker een groot pluspunt
Groeten uit Gent
Stropke
Aan de afrit van het UZ... daar heb ik in een vroeger leven nog wat spullen mogen gaan afleveren; pakken multiplex platen en dergelijke...amedee schreef:Project manager bij Publiganda in Gent ( standenbouwer)
...R1200RT... tzal ni mir geberre meester(s)Campi Di Pampi schreef:Welkom Rudi (punt)
Er zitten hier nog enkele andere collega's van jou(komma) ik bedoel buschauffeurs(punt)
En zoals je zelf lezen kan(komma)een kwinkslag is nooit ver weg(punt)
zeker doen ge gaat er geen spijt van krijgenOverweeg om lid te worden
proficiat met uw zwartje en nog veel veilige Km gewenstrogerdeklerk schreef:Hallo,
mijn naam is roger ( rogero) ben 52 jaar en zelfstandig Illustrator van kinderboeken .
Reeds 4 maanden rijdt ik rond met een zwarte R1150 Rt van eind 2003 , prima motor !
Mijn vorige motor was een Honda transalp ( tussen die en deze ongeveer 8 jaar niet meer met een motor gereden ).
Overweeg om lid te worden ,
groetjes uit Zoersel ,
Rogero
Pollemaddog schreef:Hallo allemaal
Ben Paul,
Sinds 2001 een nieuwe job in Mechelen bij Continental Teves in de meetkamer.
Dankzij het Forum, waarvoor dank, modeficatie uitgevoerd wat betreft het ABS waarschuwingslampje wat vaak bleef branden na starten en de modeficatie dat de motor niet afslaat met uitgeklapte zijpikkel (schitterend woord).
Ik hoop hier en in de BMW MC Vl wat nieuwe contacten te leggen en me te amuseren.Groeten,
Pollemaddog