Prima, tot morgen.Als het voor jullie ok is sluit ik me graag aan. Zonder tegenbericht zie jullie omstreeks 09h45 aan de inschrijvingen. Moest er iets tussenkomen dan kunnen we mekaar verwittigen via GSM.
Patrick & Els
Moderator: GVN
Prima, tot morgen.Als het voor jullie ok is sluit ik me graag aan. Zonder tegenbericht zie jullie omstreeks 09h45 aan de inschrijvingen. Moest er iets tussenkomen dan kunnen we mekaar verwittigen via GSM.
Hoi, simpel zal het nooit zijn om reisleider te zijn voor 20-22 man...Danny schreef:'t is inderdaad allemaal simpel, dat ervaar ik ook als ik alleen ga en dan mag er al eens wat mislopen... als je echter 20 a 22 mensen en hun hebben en houden achter je meezeult dan moet het net een tikkeltje meer en beter georganisseerd zijn en kan je 't je niet permitteren van op 't goed vallen uit te starten. Een verkenning, terreinkennis en afspraken ter plaatse zijn dan noodzakelijk al zal ongetwijfeld niet iedere organisator het zo ter harte nemen...![]()
Natuurlijk verneem ik graag nog meer weggetjes en bijzondere plaatsen opdat ik deze ook kan opnemen in de roadbooks.
Als we die kant uitgaan wel te verstaan
Geert Hp2Adv en xtz660 in wording