Schotland '06

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Patrick V

Bericht door Patrick V »

R_philippe_RS schreef:
Als het voor jullie ok is sluit ik me graag aan. Zonder tegenbericht zie jullie omstreeks 09h45 aan de inschrijvingen. Moest er iets tussenkomen dan kunnen we mekaar verwittigen via GSM.
Prima, tot morgen.
Patrick & Els
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Zwerver
Contacteer:

Bericht door Zwerver »

Danny schreef:'t is inderdaad allemaal simpel, dat ervaar ik ook als ik alleen ga en dan mag er al eens wat mislopen... als je echter 20 a 22 mensen en hun hebben en houden achter je meezeult dan moet het net een tikkeltje meer en beter georganisseerd zijn en kan je 't je niet permitteren van op 't goed vallen uit te starten. Een verkenning, terreinkennis en afspraken ter plaatse zijn dan noodzakelijk al zal ongetwijfeld niet iedere organisator het zo ter harte nemen... :wink:

Natuurlijk verneem ik graag nog meer weggetjes en bijzondere plaatsen opdat ik deze ook kan opnemen in de roadbooks.

Als we die kant uitgaan wel te verstaan :wink:
Hoi, simpel zal het nooit zijn om reisleider te zijn voor 20-22 man...

Maar wat ik bedoel is dat Noorwegen in verhouding meer campings heeft
dan het gemiddelde land in Europa, zodat het dus makkelijker wordt om
de juiste plekken te vinden, en je niet van je gekozen route af hoeft omdat er geen kampeerplek te vinden is.

Mocht je besluiten om iets te willen organiseren die kant op, laat maar horen...
AfbeeldingGeert Hp2Adv en xtz660 in wording
Plaats reactie