das nog zo geen slecht idee , als het zover is geef ik een seintje oké ? en thanksJH. schreef:@Arnold... Kom anders eens tot in Roeselare.
dan proberen we toch gewoon even of het gaat of niet?
ervaring met "Scala Rider" Bluetooth headset
Moderator: GVN
-
TonTon
no probs. Ver is het niet... Laat gewoon even iets weten een paar dagen op voorhand en dan spreken we wel af wanneer het past voor beiden!Arnold schreef:das nog zo geen slecht idee , als het zover is geef ik een seintje oké ? en thanksJH. schreef:@Arnold... Kom anders eens tot in Roeselare.
dan proberen we toch gewoon even of het gaat of niet?
Kawa schreef:Ik sta ook te twijfelen om een Scala Teamset aan te schaffen, om te gebruiken icm een Zumo 550.
Alleen hoor ik hier en daar toch problemen, vooral dan bluetooth disconnects met de zumo en ook om de intercom vox in gang te krijgen.
Zijn er ook mensen die deze problemen niet hebben?
kom ook maar af naar Roeselare... tis toch niet ver
Heb de scala BT gebruikt tijdens de Sauerlandtrip.
Werkt prima, alleen bij regenweer komt na een paar uur water tussen de houder en module de pret verstoren. Dus: afzetten, alles drogen en terug aanzetten, en je kan weer verder. Heb dit twee keer voorgehad. Spijtig, voor de rest werkt ie goed. De batterij houdt het ook makkelijk een ganse dag uit.
Werkt prima, alleen bij regenweer komt na een paar uur water tussen de houder en module de pret verstoren. Dus: afzetten, alles drogen en terug aanzetten, en je kan weer verder. Heb dit twee keer voorgehad. Spijtig, voor de rest werkt ie goed. De batterij houdt het ook makkelijk een ganse dag uit.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Scala Rider
Ik denk dat een upgrade van de ZUMO je probleem kan oplossen.GS 'er schreef:Heb de scala BT gebruikt tijdens de Sauerlandtrip.
Vanaf nu is er ook de Interphone die Bike-to-Bike tot 500 meter een variante bied op de Scala Rider.
Producent van GPS tracking systemen