Jakke,
Bedankt voor jullie steun in deze moeilijke periode
Moderator: GVN
jakke schreef:Geen dank !!p a t r i c k schreef:Dirk,
Jakke,
Het is maar dat je het niet zou vergeten hé !![]()
Als je ondertussen de behoefte zou voelen om eens met een naked te rijden ?? Komt ge mijn broemeke maar halen hé.
p a t r i c k schreef:jakke schreef:Geen dank !!p a t r i c k schreef:Dirk,
Jakke,
Als je ondertussen de behoefte zou voelen om eens met een naked te rijden ?? Komt ge mijn broemeke maar halen hé.
Vergeten ?
'k Ben verdorie al vanaf 6 juli aan't wachten op de eerste wee![]()
Enne, bedankt voor 't aanbod, maar die laatste paar dagen zal ik 't nog wel zonder volhouden zeker ? En met weer zoals deze namiddag rond 16.00 zit ik toch liever in mijn auto dan op de moto.

'k zal mijn scha wel inhalen hoor...jakke schreef:p a t r i c k schreef:jakke schreef: Geen dank !!
Vergeten ?
'k Ben verdorie al vanaf 6 juli aan't wachten op de eerste wee![]()
Enne, bedankt voor 't aanbod, maar die laatste paar dagen zal ik 't nog wel zonder volhouden zeker ? En met weer zoals deze namiddag rond 16.00 zit ik toch liever in mijn auto dan op de moto.
Volgens mij is het tijd dat het kind er komt !! Ik heb de indruk dat je door al dat koekblikrijden een watje wordt.
Heb al bericht gekregen dat de papieren binnen zijn, daar kan ik natuurlijk niet op rijden maar 't is toch een teken dat de rest ook niet lang meer op zich kan laten wachten.Motard de l'Allier schreef:Rij ge nu nog niet met diennen beemer??
T'is hier nen ezelsdracht zeker ??????
![]()
![]()
![]()
![]()
Mvg Motard de l'Allier
Ja, maar voor mij eentje zonder motoRBee schreef:@ patrick
Morgen is het zaterdag![]()
![]()
p a t r i c k schreef:Dank allemaal voor jullie blijken van medeleving die voor mij een enorme steun betekenen in deze moeilijke periode.![]()
'k Zal mij op den duur nog verplicht voelen om suikerbonen mee te brengen als ik nog eens naar de Oase kom.

jakke schreef:p a t r i c k schreef:Dank allemaal voor jullie blijken van medeleving die voor mij een enorme steun betekenen in deze moeilijke periode.![]()
'k Zal mij op den duur nog verplicht voelen om suikerbonen mee te brengen als ik nog eens naar de Oase kom.
Op den duur verplicht voelen ??????![]()
Da's toch de gewoonte bij een geboorte zekers !!![]()
![]()
Yep !!p a t r i c k schreef:jakke schreef:p a t r i c k schreef:Dank allemaal voor jullie blijken van medeleving die voor mij een enorme steun betekenen in deze moeilijke periode.![]()
![]()
Gaat ge dan mee om te helpen dragen

jakke schreef:p a t r i c k schreef:jakke schreef:
![]()
Gaat ge dan mee om te helpen dragen
yep !!

Geen probleem, ik had toch nog niets om die lampjes in te stekenchristobal schreef:Patrick,
Belofte maakt schuldik was dat van de lampkes vergeten