hoe een moto invoeren vanuit Duitsland ?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

tootje schreef:Vermits het toch december is, kan ik beter wachten totdat de eerste 2008 tweedehands verschijnen, dan moeten de 2007 in prijs zakken.

klopt mijn redenering ?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
TUUUUUUURLIJK, stipt op 1 januari doe ik altijd 1.000 € van mijn prijzen :roll: :roll: :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
pvker

reply

Bericht door pvker »

Biemert heeft volledig gelijk.
Denk niet dat er in 2008 de prijzen enorm gaan zakken omdat er een ne facelift wordt doorgevoerd.
En als ge hier ga kijken naar nen (recente tweedehands) is het enigste dat ze er afdoen het stof.
IVM dat rondrijden met de motor zonder inschrijving tot ge 6000 km hebt. Ene tip, zorg dat hij op chassisnummer is verzekerd of ge kunt na controle hem gaan halen bij den depannage.
En het is te hopen voor u dat ze geen fiscaal proces verbaal maken wegens niet ingeschreven. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
LIVE SUCKS BUT I LOVE IT.
tootje
Contacteer:

Bericht door tootje »

BiemeRT schreef:
tootje schreef:Vermits het toch december is, kan ik beter wachten totdat de eerste 2008 tweedehands verschijnen, dan moeten de 2007 in prijs zakken.

klopt mijn redenering ?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
TUUUUUUURLIJK, stipt op 1 januari doe ik altijd 1.000 € van mijn prijzen :roll: :roll: :roll:
Ik bedoel infeite dat als de eerste 2008 modellen op mobile.de verschijnen, moeten de 2007's toch zakken in prijs ...

En in verband met mijn reply hier een beetje hoger:
Ik heb dus tot verleden week met een boxercup gereden en was niet echt van plan terug een BMW te kopen, eerder een Triumph Sprint, een GSXR of een Tuono. Op mobile.de staan veel van deze motoren met 0 km, kan je die ook invoeren aan de zelfde voorwaarden ? ( de 6000 km buiten beschouwing gelaten)
Afbeelding
Phaedrus

Bericht door Phaedrus »

Tootje, ik zou toch voorzichtig zijn en nog wel een stuk of wat andere dingen controleren.

Heb je al rekening gehouden dat je vanaf 1 januari 2008 geen motoren meer mag inschhrijven die niet aan de euro 3 (??) norm voldoen.

Een correcte lijst hiervan kan je wel ergens terugvinden maar ik ben niet zeker waar. Ik meen dat ik het zelf gelezen heb in Motoren&Toerisme.
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
tootje
Contacteer:

Bericht door tootje »

Phaedrus schreef:Tootje, ik zou toch voorzichtig zijn en nog wel een stuk of wat andere dingen controleren.

Heb je al rekening gehouden dat je vanaf 1 januari 2008 geen motoren meer mag inschhrijven die niet aan de euro 3 (??) norm voldoen.
De KTM's blijkbaar niet !! ik aan 't checken voor een r1200s. Hij heeft een kat dus veronderstel ik dat dit OK is.

Met wat ben je infeite het beste af ?

Gebrauchtmotorrad, Vorführmotorrad of een Jahresmotorrad ?
En is daar geen verschil met inschrijven ?
Afbeelding
Plaats reactie