een supervoobeeld!!!
Een oud hemd van onze nationale en ...om het bmw-gerelateerd te houden.... DUITSE voetbalheld/doelman en ge kunt direct meedingen naar de titel van prins carnaval 2008
Moderator: GVN
Toen zag je der toch nog goed uit, héSchalkseruiter® schreef:En als den deze met de motor gaat rijden en ie wil al zijn badgkes houden.....begin maar te zoeken akela....![]()

Dat zullen de mede K broedersJohn schreef: Plak een oud boxerblok in het midden over de blauw-witte proppellor.

Mankeert wel meer aan: motor niet juist in't midden, letters niet mooi rond in de cirkel ..... maar 't was het idee, hénaftje schreef:die van BiemeRT vind ik wat te groot![]()
![]()

John schreef:BMW motorfietsen zijn nu eenmaal bekent in de volksmond als boxermotoren. Vandaar dat blok. Maar het mogen evengoed een paar bokshandschoenen zijn hé!
Nen baksteen...waar haalt g`et?

Eindelijk iemand die het begrijpt!!Jo De Paepe schreef:
Mannekes, ik wil er mij niet mee moeien omdat een badge mij niet interesseert![]()
Maar ik denk dat alleen bovenstaande badge in aanmerking zou kunen komen gelet op de corporate identity van BMW
Zie maar vroeger naar de eindeloze discussies over de forumstickers

JH. schreef:John schreef:BMW motorfietsen zijn nu eenmaal bekent in de volksmond als boxermotoren. Vandaar dat blok. Maar het mogen evengoed een paar bokshandschoenen zijn hé!
Nen baksteen...waar haalt g`et?
foei John.... dat jij als K-lover niet weet waar de baksteen vandaan komt![]()
![]()
![]()
![]()
:arrow:bijnamen BMW K-modellen (motorfietsen):
Vliegende baksteen vanwege het hoekige motorblok
Stofzuiger vanwege het turbine-achtige geluid
(bron: wikidinges daar... ge weet wel)
Dat weet ik allemaal wel Jurgen, daar ging het niet om.
Ik wou enkel aanstippen dat (en enkel om een idee te geven over het ontwerp) dat BMW motorfietsen meestal gekent zijn met die hangtieten.
Die propeller heeft met motorfietsen ook niks van doen, het is nu eenmaal het logo van BMW.![]()
maar...
de boxer-badge vind ik wel heeeel mooi.... maar vergeet niet dat heel wat K-rijders zich zullen uitgesloten voelen
BiemeRT schreef:'k Had er ook al eentje in de rapte:
T'is verdomme altijd wat met die jong gasten met lang haarNiks Duitsland of wie dan ook. Ja zelfs het bestuur van de club niet! Het is iets van het forum en zo moet het ook blijven.