Even Gegoogled, ziet er inderdaad "deftig" uit, goeie tip. De Magnum klink ook wel leuk

Ik ben al blij dat ik niet met een zieke claxon zit (of 't moet een epidemie zijn).
Moderator: GVN
Die staan standaard op de LT'sGaby schreef:Aan de naam (nautilus) te horen dacht ik dat het om een scheepshoorn zou gaan
Alle opties die in Edities en pakketten te kiezen zijn, zijn ook gewoon los te opteren.r&w&m&l schreef:Daar kan je enkel maar packs meer kiezen, dus geen opties apart.
Yep... ABS!Alain GS schreef:... Mocht ik slechts de keuze hebben tussen bijvoorbeeld ABS en ASC, dan zou ik het meteen weten !
Laat het nu net dat zijn dat ik bedoelen voor de rest op een hobbelige asfaltstuk waar ik bijna door m'n remmen schoot
Jo De Paepe schreef: Zondagsrijder of niet , ik betwijfel sterk of je daardoor veel wint in een crisissituatie.
Het verdoezelt het rijgevoel . en daarme bedoel ik dat je geen voeling meer hebt met wat je bezig bent.
De meesten?den_Ket schreef:abs en al diene andere bazaar : uitwijken, leer dan tegensturen, want met abs vlieg je er toch op omda de meesten denken vanaf da je alles toesmijt al diene elektronica alles in orde ga brengen.
Leg eens uit. Waarom zou dat zo zijn? Bij uitwijken kan ABS (i.c.m. remmen) wel degelijk ervoor zorgen dat je de zaak overeind houdt. En als je onverwachts van opzij geraakt wordt, dan maakt het niet uit op wat voor motor je rijdt en met welke opties. Maar voor situaties waar je wel het onheil ziet aankomen, kan de elektronica juist de ongecontroleerde schrikreaktie opvangen...den_Ket schreef:hopelijk gebeurt datte met niemand, maar als je plots moet uitwijken of ene komt van de flank, ben je juist niets met al je zinvolle en superdure opties.
Daar heb je gelijk in. Hoe meer elektronica, hoe meer er kapot kan gaan. Kijk maar eens naar de veelbesproken ringantenne....den_Ket schreef:plus hoe meer brol, hoe meer probl met je circuit, als er eens een slecht contact of zo is.
hoe minder draden, hoe beter.
Ik ben vooralsnog van mening dat veel van die 'poespas' voor het overgrote deel (bij benadering 99,99%) van de motorrijders héél veel meer veiligheid levert....den_Ket schreef:is wel mijn mening.
Da's wel een erg sterk argument, vind u zelf ook niet!?den_Ket schreef: Vroeger bestond da allemaal nie.
Dus moeh_fanmoh_fan schreef:![]()
Vroeger pakten we paard en wagen naar het werk en werd mijn naam met een lange oe geschreven...
Thuis noemen ze me anders...RBee schreef:Dus moeh_fan![]()
neeGaby schreef:Da's wel een erg sterk argument, vind u zelf ook niet!?den_Ket schreef: Vroeger bestond da allemaal nie.
Gaby schreef:Aan de naam (nautilus) te horen dacht ik dat het om een scheepshoorn zou gaan![]()
Even Gegoogled, ziet er inderdaad "deftig" uit, goeie tip. De Magnum klink ook wel leuk![]()
Ik ben al blij dat ik niet met een zieke claxon zit (of 't moet een epidemie zijn).
Met de snelheid van een voetganger wellicht, maar doorgaans gebeuren er vaak genoeg bijna-incidenten, waar door een laatste reaktie van één der bestuurders het ongeval net aan kan worden afgewend. Juist in die kritieke situaties zijn die elektronische hulpmiddelen levensreddend....den_Ket schreef:®win schreef: Maar voor situaties waar je wel het onheil ziet aankomen, kan de elektronica juist de ongecontroleerde schrikreaktie opvangen...
dan kun je voordien corrigeren