Komt van ne goeieRUSOR schreef:er zijn mensen die opgevoed zijn![]()
![]()
zij die niet waren ingeschreven hadden ongelijk![]()
![]()
HASPENGOUW ANDERS 2009
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: HASPENGOUW ANDERS 2009
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Yeps,was zalig ritje,de moeite waard.
De vele vluchtheuvels konden de pret toch ni dempen.
Dikke merci aan diegenen die de rit maakten en organiseerden.
Well done
Grtz
Geert KR
De vele vluchtheuvels konden de pret toch ni dempen.
Dikke merci aan diegenen die de rit maakten en organiseerden.
Well done
Grtz
Geert KR
Tja, ge moet natuurlijk eerst en vooral de beschikking hebben over een motor heRUSOR schreef: Het was trouwens overheerlijk en dik in orde, zij die niet waren ingeschreven hadden ongelijk![]()
![]()
GRTS Danny
Ik hoop dat ze deze week bellen dat ik heb terug mag gaan afhalen met een nieuwe cardan.

Door een onverwacht oponthoud aan de start het vertrek van de laagvliegersgroep gemist.
Ondanks veel gaas in een poging deze bij te benen niemand meer gezien.(heel de dag
)
Was dan ook als eerste aan de aankomst(nog nooit gebeurt), kort daarop vielen de andere BMW duiven binnen.
Begin er aan te twijfelen dat ik wel de goede rit had.
Was in ieder geval dan ook een hele mooie.
Volgende keer proberen aan te pikken(als het mag)
@ Frank: Ik ben benieuwd.
Ondanks veel gaas in een poging deze bij te benen niemand meer gezien.(heel de dag
Was dan ook als eerste aan de aankomst(nog nooit gebeurt), kort daarop vielen de andere BMW duiven binnen.
Begin er aan te twijfelen dat ik wel de goede rit had.
Was in ieder geval dan ook een hele mooie.
Volgende keer proberen aan te pikken(als het mag)
@ Frank: Ik ben benieuwd.
Toen wij al met draaiende motoren klaar stonden aan de start, zag ik je nog een gesprek aanknopen. Daarom maar alvast vertrokken om na 80 km een eerste, redelijk uitgebreidde, koffiepauze in te lassen. Veel clubleden zien passeren, maar geen RBee. Daarna hebben wij nog regelmatig grote pauzes ingelast omdat we anders veel te vroeg aan de aankomst zouden zijn en dit altijd met de motoren goed in het zicht geplaatst en zelf (praktisch) alle passeerders daadwerkelijk ook gezien. Dacht op de duur dat je intussen terug was gereden.RBee schreef:Door een onverwacht oponthoud aan de start het vertrek van de laagvliegersgroep gemist.
Ondanks veel gaas in een poging deze bij te benen niemand meer gezien.(heel de dag)
Uiteraard mag jij altijd aanpikken. Dat wette wel, hé motje. Volgende keer beter
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Pollemaddog
Zoals beloofd nog wat fotootjes van de prachtige rit en de mooie dag ... iedereen bedankt.
Jammer dat ik niet kon blijven eten en verder feest vieren.

Zo begon het als lijder van onze groep ... en gedwee volgden ze op hun BMW

In Zoutleeuw een goed bierke ... Trapligger ... aanbevolen door het huis

In Averbode lekkere crèmekes ... aanbevolen door Mark (en de rest van Vlaanderen)
VOOR MEER FOTOOTJES VAN MIJ KLIK HIER.
Tot de volgende keer
Jammer dat ik niet kon blijven eten en verder feest vieren.

Zo begon het als lijder van onze groep ... en gedwee volgden ze op hun BMW

In Zoutleeuw een goed bierke ... Trapligger ... aanbevolen door het huis

In Averbode lekkere crèmekes ... aanbevolen door Mark (en de rest van Vlaanderen)
VOOR MEER FOTOOTJES VAN MIJ KLIK HIER.
Tot de volgende keer