HASPENGOUW ANDERS 2009

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
WimLT
Contacteer:

Re: HASPENGOUW ANDERS 2009

Bericht door WimLT »

RUSOR schreef:er zijn mensen die opgevoed zijn :grin: :grin:

zij die niet waren ingeschreven hadden ongelijk :grin: :grin:
Komt van ne goeie :roll: Waart zelf niet ingeschreven :mrgreen: Gewoon geluk gehad dat er twee niet kwamen opdagen en dat Philippe en ik inderdaad zo goed zijn opgevoed dat we eerst de kans aan anderen geven, ja :pig:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Geert_GS

Bericht door Geert_GS »

Yeps,was zalig ritje,de moeite waard.

De vele vluchtheuvels konden de pret toch ni dempen.

Dikke merci aan diegenen die de rit maakten en organiseerden.

Well done

Grtz

Geert KR
Frank K

Bericht door Frank K »

RUSOR schreef: Het was trouwens overheerlijk en dik in orde, zij die niet waren ingeschreven hadden ongelijk :grin: :grin:

GRTS Danny
Tja, ge moet natuurlijk eerst en vooral de beschikking hebben over een motor he :spiderman: :pale:

Ik hoop dat ze deze week bellen dat ik heb terug mag gaan afhalen met een nieuwe cardan.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
RBee

Bericht door RBee »

Door een onverwacht oponthoud aan de start het vertrek van de laagvliegersgroep gemist.
Ondanks veel gaas in een poging deze bij te benen niemand meer gezien.(heel de dag :scratch: )
Was dan ook als eerste aan de aankomst(nog nooit gebeurt), kort daarop vielen de andere BMW duiven binnen.
Begin er aan te twijfelen dat ik wel de goede rit had.
Was in ieder geval dan ook een hele mooie. :wink:
Volgende keer proberen aan te pikken(als het mag)

@ Frank: Ik ben benieuwd.
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

RBee schreef:Door een onverwacht oponthoud aan de start het vertrek van de laagvliegersgroep gemist.
Ondanks veel gaas in een poging deze bij te benen niemand meer gezien.(heel de dag :scratch: )
Toen wij al met draaiende motoren klaar stonden aan de start, zag ik je nog een gesprek aanknopen. Daarom maar alvast vertrokken om na 80 km een eerste, redelijk uitgebreidde, koffiepauze in te lassen. Veel clubleden zien passeren, maar geen RBee. Daarna hebben wij nog regelmatig grote pauzes ingelast omdat we anders veel te vroeg aan de aankomst zouden zijn en dit altijd met de motoren goed in het zicht geplaatst en zelf (praktisch) alle passeerders daadwerkelijk ook gezien. Dacht op de duur dat je intussen terug was gereden.
Uiteraard mag jij altijd aanpikken. Dat wette wel, hé motje. Volgende keer beter :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Pollemaddog

Bericht door Pollemaddog »

Zoals beloofd nog wat fotootjes van de prachtige rit en de mooie dag ... iedereen bedankt.
Jammer dat ik niet kon blijven eten en verder feest vieren.

Afbeelding
Zo begon het als lijder van onze groep ... en gedwee volgden ze op hun BMW

Afbeelding
In Zoutleeuw een goed bierke ... Trapligger ... aanbevolen door het huis

Afbeelding
In Averbode lekkere crèmekes ... aanbevolen door Mark (en de rest van Vlaanderen)

VOOR MEER FOTOOTJES VAN MIJ KLIK HIER.
Tot de volgende keer
Plaats reactie