Deze zou ik er ZEKER opzetten...kwestie dat op een BMW-kalender ook eens een voorbeeld staat van een echte Adventure niewaar...
KALENDER NU LEVERBAAR, BESTEL SNEL --> 68 stuks
Moderator: GVN
Re: FORUMKALENDER JA / NEE ???
http://img5.imageshack.us/img5/116/adv5.jpg
Deze zou ik er ZEKER opzetten...kwestie dat op een BMW-kalender ook eens een voorbeeld staat van een echte Adventure niewaar...

Nil volentibus arduum
-
Cindy
toch nog één vraagje.
Is dit een forumkalender of een clubcalender, want indien een forumkalender kan ik dan ook foto's doorsturen ?want ik ben geen lid van de club maar wel van het forum.
Is dit een forumkalender of een clubcalender, want indien een forumkalender kan ik dan ook foto's doorsturen ?want ik ben geen lid van de club maar wel van het forum.
-
John
- Contacteer:
Ik dacht dat dit uitging van René...schijnbaar niet echt dus.
Als het zo in mekaar zit haak ik af, sorry maar dan maak ik liever mijn eigen kalender.
Als het zo in mekaar zit haak ik af, sorry maar dan maak ik liever mijn eigen kalender.
-
Tazke
- Contacteer:
Pffftttt ....John schreef:Ik dacht dat dit uitging van René...schijnbaar niet echt dus.
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

-
Tazke
- Contacteer:
Ik denk dat dit geen enkel probleem gaat zijnCindy schreef:En mijn vraag?

-
Cindy
Dank u toch nog iemand die rekening houdt, als ik dat hier zo lees zijn ze wel niet echt vriendelijk voor elkaar 
-
John
- Contacteer:
En Cindy...wat voor fotokes denk je dan in te sturen? Toch geen waar je zelf bij op staat? Vrees dat je dan door de mand gaat vallen. 
-
Cindy
neen want heb momenteel geen motor , maar heb er wel heel schone van BMW 
Had niet anders verwacht nu, maar maakt me niet meer zoveel uit. Sluit mij aan bij John in dezeIRON GONZO schreef:dan vrees ik dat je foto's niet gaan op de kalender staan.
SORRY maar iedereen gelijk, geen uitzonderingen.
John schreef:Ik dacht dat dit uitging van René...schijnbaar niet echt dus.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Tazke
- Contacteer:
Wat maakt het nu uit van wie dit idee komt?
Het is gewoon plezant om een kalender te hebben.
Vorig jaar heeft de Bart ook serieus geholpen met die kalender, waarom nu niet terug?
Als je je niet aan de regels kunt houden ... komt hier dan niet klagen.
Ze vragen via mail, doe dat dan ... gewoon om organisatorische redenen.
Ik heb mijn foto's kunnen versturen en kan je dat niet, omdat het te groot is, dan stuur je 2 mails ... niet moeilijk.
Maar ge moet wel moeite willen doen
En ge kent het spreekwoord: "beste stuurlui staan aan wal" ...
Het is gewoon plezant om een kalender te hebben.
Vorig jaar heeft de Bart ook serieus geholpen met die kalender, waarom nu niet terug?
Als je je niet aan de regels kunt houden ... komt hier dan niet klagen.
Ze vragen via mail, doe dat dan ... gewoon om organisatorische redenen.
Ik heb mijn foto's kunnen versturen en kan je dat niet, omdat het te groot is, dan stuur je 2 mails ... niet moeilijk.
Maar ge moet wel moeite willen doen
En ge kent het spreekwoord: "beste stuurlui staan aan wal" ...

-
John
- Contacteer:
Tazke, je ziet het (weer eens) niet.
Maar je doet maar.
Enheuu...voor alle duidelijkheid, René doet (voor mij) zeker niks verkeert.
Maar je doet maar.
Enheuu...voor alle duidelijkheid, René doet (voor mij) zeker niks verkeert.
@Cindy
Dat is geen enkel probleem, je bent forum-lid. Als ik de kalender daadwerkelijk ga maken, houd ik me wel aan een paar regeltjes, dat wil zeggen dat het gewoon een fatsoenlijke kalender zal worden, met in achtneming van de gebruikelijke normen en waarden, zeker tegenover BMW-clubforum / BMW-club.
Grt Klt-se
Dat is geen enkel probleem, je bent forum-lid. Als ik de kalender daadwerkelijk ga maken, houd ik me wel aan een paar regeltjes, dat wil zeggen dat het gewoon een fatsoenlijke kalender zal worden, met in achtneming van de gebruikelijke normen en waarden, zeker tegenover BMW-clubforum / BMW-club.
Grt Klt-se
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

@René & Bart: Er zijn ondertussen een 4-tal beelden naar het adres gestuurd. Ging in één keer via mijn gmail account (bijna 8MB). Maar moeten jullie de inzenders niet informeren over een bepaalde 'grootte' van het beeld. Gezien druk (denk ik toch) op 300DPI geschiedt, dient een foto toch aan bepaalde voorwaarden te voldoen (kleurprofiel, grootte, resolutie) enz... Ik heb ze alvast gemaild in sRGB, 300DPI, en ongeveer 8 Mpix. Daarmee moet je paginagroot kunnen gaan.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Hallo Philippe, jouw foto's zijn ontvangen en op de server gezet. Je hebt gelijk dat we de mensen wat instructies mee kunnen geven, al hoewel niet iedereen dit zal kunnen volgen.pvdk schreef:@René & Bart: Er zijn ondertussen een 4-tal beelden naar het adres gestuurd. Ging in één keer via mijn gmail account (bijna 8MB). Maar moeten jullie de inzenders niet informeren over een bepaalde 'grootte' van het beeld. Gezien druk (denk ik toch) op 300DPI geschiedt, dient een foto toch aan bepaalde voorwaarden te voldoen (kleurprofiel, grootte, resolutie) enz... Ik heb ze alvast gemaild in sRGB, 300DPI, en ongeveer 8 Mpix. Daarmee moet je paginagroot kunnen gaan.
resolutie (aantal dpi): liefst 300 dpi en de afbeelding zo groot mogelijk
kleurmodus: voorkeur voor RGB, indien het geen rgb is: niets veranderen (elke conversie betekent verlies in detail)
kleurdiepte: 16 bit of nog beter: 32 bit
bestandsgroote: tot max 8 mb per foto is geen probleem, het aanleveren van gezipte bestanden is ook mogelijk.
Beelden die kleiner zijn (ca.1-2 Mb) zullen, afhankelijk van de voorstelling natuurlijk, klein worden afgedrukt, of bij voldoende aanbod van foto's met een grotere omvang, niet of heel klein geplaatst worden.
Succes!
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

-
tweecilinderke
T'is toch nen moeilijke mens he diene WimYep,
Wim, post eens een fotoke van een kalender die wel naar uw goesting is, dan kan René daar misschien op verder werken
Houdoe
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
voor de goede orde:
Mijn aandeel in de kalender: ontwerp, layout, opmaak kalendarium, foto's bijwerken, keuze foto;s, plaatsen foto's op verschillende bladen,printen en afwerken, transport naar een volgend forumlid, die deze weer verder distribueert. Ik heb vorig jaar het risico genomen om een kalender te maken en ook nu ga ik bij voldoende belangstelling het risico aan. Nogmaals, een aantal forumleden helpt mij hierbij. Ook zin om te helpen bij bijvoorbeeld de fotokeuze: geen probleem, graag zelfs want ik heb de wijsheid niet in pacht......
Voor de rest: we zijn allemaal redelijk volwassen denk ik, laat een ieder in zijn waarde en tel eens tot 10 of beter misschien 200.
Groeten! René
Mijn aandeel in de kalender: ontwerp, layout, opmaak kalendarium, foto's bijwerken, keuze foto;s, plaatsen foto's op verschillende bladen,printen en afwerken, transport naar een volgend forumlid, die deze weer verder distribueert. Ik heb vorig jaar het risico genomen om een kalender te maken en ook nu ga ik bij voldoende belangstelling het risico aan. Nogmaals, een aantal forumleden helpt mij hierbij. Ook zin om te helpen bij bijvoorbeeld de fotokeuze: geen probleem, graag zelfs want ik heb de wijsheid niet in pacht......
Voor de rest: we zijn allemaal redelijk volwassen denk ik, laat een ieder in zijn waarde en tel eens tot 10 of beter misschien 200.
Groeten! René

Bwa ... gij noemt dat moeilijk ... ik ben tenminste consequent in tegenstelling tot anderen hiertweecilinderke schreef:T'is toch nen moeilijke mens he diene Wim![]()
Nu, het is niet omdat er gene foto van mij instaat, dat het gene mooie kalender gaat worden, hé ! Integendeel zelfs
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Zeker weten !!Mannen,vrouwen,
't word nog druk op dit topic.
Ik overleg wel welke foto's dat we gaan selecteren.toch nog één vraagje.
Is dit een forumkalender of een clubcalender, want indien een forumkalender kan ik dan ook foto's doorsturen ?

Tisniewaarhé ... weer geen blote vrouwenAls ik de kalender daadwerkelijk ga maken, houd ik me wel aan een paar regeltjes, dat wil zeggen dat het gewoon een fatsoenlijke kalender zal worden
Laatst gewijzigd door UpJohn op 20 nov 2009, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
't Zou nog grappig kunnen worden: nen BMW MC-forumkalender met alleen B4B-leden op. Ze moeten alleen wel met het juiste merk rondtuffenJohn schreef:Jullie spelen het fijntjes! Dat moet ik toegeven. (Bartje, JH (alias Maddam JH) en Cindy)

Ik heb net een kalender gekocht, .... van de plaatselijke vrijwillige Brandweer 
[quote="UpJohn
Cindytje, jij mag de foto's doorsturen naar mijn privé adres schatje. Ik overleg wel met die "oelewappers", welke foto dat we gaan selecteren.
[/quote]
Ik ben er zeker van dat je zou verschieten wie Cindytje in werkelijkheid is... zou wel eens serieus kunnen tegenslagen met dat schatje.
Cindytje, jij mag de foto's doorsturen naar mijn privé adres schatje. Ik overleg wel met die "oelewappers", welke foto dat we gaan selecteren.
[/quote]
Ik ben er zeker van dat je zou verschieten wie Cindytje in werkelijkheid is... zou wel eens serieus kunnen tegenslagen met dat schatje.

Cindytje is (samen) met de Schalkse naar Milaan...
Ik ga Harald z'n voorbeeld volgen, weet ik dan tenminste dat mijn geld goed besteed is.
Ik ga Harald z'n voorbeeld volgen, weet ik dan tenminste dat mijn geld goed besteed is.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Ik ben alleen benieuwd naar berichten van mensen die een kalender willen kopen, zoals die van vorig jaar.
Het zal mij een worst wezen welke andere kalender men koopt, daar heb ik helemaal niets mee te maken en het is dan ook zinloos om dat op dit forum te vermelden.
Als dit zo door gaat zullen er weinig initiatieven worden genomen.
Het zal mij een worst wezen welke andere kalender men koopt, daar heb ik helemaal niets mee te maken en het is dan ook zinloos om dat op dit forum te vermelden.

-
bougimain
- Contacteer:
Hola Hola ik wil er 2 heee, het maakt mij niet uit welke foto's er op staan als het maar ne mooie is.
Bougimain
Bougimain
KLT-SE schreef:Ik ben alleen benieuwd naar berichten van mensen die een kalender willen kopen, zoals die van vorig jaar.