Ssssssttttttt .....Frank K schreef:Da's een gemiddelde, rekening houdend dat de snelheid regelmatig naar (bijna) stilstand is gezakt, zullen de topsnelheden heel wat boven de 90 hebben gelegen.
Bekende stuurweggetjes in de ardennen 22-08
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Bekende stuurweggetjes in de ardennen 22-08
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Jan en Greta,
PROFICIAT met deze HEEL MOOIE RIT van vandaag. Ik las dat door Wim-LT "de Laars Van Henegouwen" van de troon is gestoten door uw rit. De laars kon ik niet meerijden; ik heb ze hier nog wel "zitten". Oscar, Eric, Guy en ik hebben met volle teugen genoten, van iedere kilometer en het waren er vele! Prachtige banen!
Wij reden nadien van Tilff naar Luik en zo naar Brussel en dan naar Antwerpen. Verdikke, in die 2 tunnels in Luik was het stapvoets verkeer.... warm, warm!! man, man!! Buiten Luik ook stortbui en regenpak aangedaan... gelukkig startte mijne GS nog wel!
HARTELIJK dank voor zoveel motorplezier vandaag!
mvg,
Paul Hermans, rode GS1200
PROFICIAT met deze HEEL MOOIE RIT van vandaag. Ik las dat door Wim-LT "de Laars Van Henegouwen" van de troon is gestoten door uw rit. De laars kon ik niet meerijden; ik heb ze hier nog wel "zitten". Oscar, Eric, Guy en ik hebben met volle teugen genoten, van iedere kilometer en het waren er vele! Prachtige banen!
Wij reden nadien van Tilff naar Luik en zo naar Brussel en dan naar Antwerpen. Verdikke, in die 2 tunnels in Luik was het stapvoets verkeer.... warm, warm!! man, man!! Buiten Luik ook stortbui en regenpak aangedaan... gelukkig startte mijne GS nog wel!
HARTELIJK dank voor zoveel motorplezier vandaag!
mvg,
Paul Hermans, rode GS1200
lees ook mijn reactie op de ledenzone bij "commentaar". als eenzame K1200GT-rijder was het leuk aansluiten bij andere (groepjes) rijders die duidelijk ook allen genoten van het bochtenwerk op de mooie wegen.
volledig mee eens, de mooiste rit die ik dit jaar al heb mogen rijden.
trouwens kom ik bijna nooit rijders uit het Antwerpse tegen, hoe komt dat toch? of zijn die zo bescheiden dat ze niet opvallen tussen al dat "vlaams en limburgs" getetter?
proficiat en dank aan de organisatoren!
grt, eric
trouwens kom ik bijna nooit rijders uit het Antwerpse tegen, hoe komt dat toch? of zijn die zo bescheiden dat ze niet opvallen tussen al dat "vlaams en limburgs" getetter?
grt, eric
Tuurlijk zijn er veel rijders uit het Antwerpse, Eric!. Wij staan (meestal ten onrechte) bekend als "dikke nekken", maar je ziet wel ... we vallen helemaal nie op!eric GT schreef:lees ook mijn reactie op de ledenzone bij "commentaar". als eenzame K1200GT-rijder was het leuk aansluiten bij andere (groepjes) rijders die duidelijk ook allen genoten van het bochtenwerk op de mooie wegen.
grt, eric

Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Als clublid beschouw ik mezelf eigenlijk niet eens als Antwerpenaar - en dat voor een sinjoor die beschouwd worden als zwaar chauvinistisch - maar gewoon als clublideric GT schreef:trouwens kom ik bijna nooit rijders uit het Antwerpse tegen, hoe komt dat toch? of zijn die zo bescheiden dat ze niet opvallen tussen al dat "vlaams en limburgs" getetter?

Ik heb toffe vrienden in 'de vlaanders', maar evengoed in 'de limburg'. Als ik ze een beetje versta is het allang goed en kan ik meelachen met hun grappen, hé

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Vertellen die van de "Vlaanders" en van de " Limburg" grappen?WimLT schreef:Als clublid beschouw ik mezelf eigenlijk niet eens als Antwerpenaar - en dat voor een sinjoor die beschouwd worden als zwaar chauvinistisch - maar gewoon als clublideric GT schreef:trouwens kom ik bijna nooit rijders uit het Antwerpse tegen, hoe komt dat toch? of zijn die zo bescheiden dat ze niet opvallen tussen al dat "vlaams en limburgs" getetter?![]()
Ik heb toffe vrienden in 'de vlaanders', maar evengoed in 'de limburg'. Als ik ze een beetje versta is het allang goed en kan ik meelachen met hun grappen, hé![]()
Ik dacht dat wij altijd met hun moesten lachen

R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Sssssstttttt ..... 

Jannie en Greta hebben weer een mooie rit in elkaar gestoken sè
Maar goed dat we hier plaats genoeg hebben op onze parking zodat die 'van't stad 'en omstreken elkaar niet voor de voeten rijden

Maar goed dat we hier plaats genoeg hebben op onze parking zodat die 'van't stad 'en omstreken elkaar niet voor de voeten rijden

NoPa schreef:Jannie en Greta hebben weer een mooie rit in elkaar gestoken sè![]()
Maar goed dat we hier plaats genoeg hebben op onze parking zodat die 'van't stad 'en omstreken elkaar niet voor de voeten rijden![]()

Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
-
- Contacteer:
Oh my God......Die van't stad geraken in de minderheid want er is geen enkele stad in België waar er zoveel nationaliteiten wonen dan in A'pen. Het is altijd geweten dat zij die in de minderheid zijn een groot bakkes opentrekken om toch maar gehoord te wordentricky schreef:Vertellen die van de "Vlaanders" en van de " Limburg" grappen?WimLT schreef:Als clublid beschouw ik mezelf eigenlijk niet eens als Antwerpenaar - en dat voor een sinjoor die beschouwd worden als zwaar chauvinistisch - maar gewoon als clublideric GT schreef:trouwens kom ik bijna nooit rijders uit het Antwerpse tegen, hoe komt dat toch? of zijn die zo bescheiden dat ze niet opvallen tussen al dat "vlaams en limburgs" getetter?![]()
Ik heb toffe vrienden in 'de vlaanders', maar evengoed in 'de limburg'. Als ik ze een beetje versta is het allang goed en kan ik meelachen met hun grappen, hé![]()
Ik dacht dat wij altijd met hun moesten lachen

Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Nu niet beginnen uitdagen ook niet, hé of ik vergeet al mijn goede voornemens weer directGSrijder schreef:Het is altijd geweten dat zij die in de minderheid zijn een groot bakkes opentrekken om toch maar gehoord te wordenNEM.

'k Begin het al zo'n beetje te krijgen, ziede

As ze die van Deiremonne en omstreken overal beginnen te verstaan, zullen we nog es klappe ze!GSrijder schreef: Het is altijd geweten dat zij die in de minderheid zijn een groot bakkes opentrekken om toch maar gehoord te wordenNEM.

Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Voilà zie, hij start weer! Na een halve dag Servicecard bellen en wachten op Touring, toch bij AMS geraakt. Aan de computer gehangen en wat bleek? Toch batterij naar de genou!Wifi schreef:Ben ook juist thuis geraakt! Toffe rit en al bij al nog goe weer!
Alleen de terugrit had voor mijn part iets anders mogen aflopen. Ben op de E313 net voorbij Luik gestopt om mijn regenpak aan te doen en toen ik terug wou starten was mijne moto dood!! NIks deed diene nog. En wa bleek dan ook nog : mijne GSM was ook plat!![]()
Dan maar duwen tot de volgende praatpaal. Toen stopten er drie motards (zelfs nie van de club). Die hebben eerst geprobeerd de moto in gang te duwen, maar da lukte nie. Dan heb ik van één van die gasten zijne GSM mogen lenen om de servicecard te bellen.![]()
Toen ik zat te wachten zijn er nog enkele mensen van de club gestopt, maar ja .. die konden ook nie meer doen. Na een klein half uurtje was Touring er. De batterij was nog OK, maar toen die man van Touring hem aan de startkabels hing starte hij maar viel direct stil als hij de gas loste. Verdict : wss de alternator. Allez, hij die moto terug gestart en even gas blijven geven tot ik opnieuw aangepelst was. "Madame, vous ne pouvez en aucun cas vous arreter. Sinon vous aurriez le même problème!"![]()
Allez, bibi terug op diene moto en maar gas geven. Zelfs na de autostrade waren de goden me goed gezind, want elk licht sprong spontaan op groen toen ik er aan kwam.
Pas op mijnen oprit is hij terug stilgevallen!
"Hoe oud is uwe moto madammeke? Twee jaar en half, tsss da wordt toch een factuur want de 2+2 garantie dekt geen batterijen" Joepie, ik kreeg wel 10% korting!!!!Toch nog 141€ kunnen dokken.
Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Dat was toch niet alléén voor een batterij mag ik hopenWifi schreef:Toch nog 141€ kunnen dokken.

plus monteren!WimLT schreef:Dat was toch niet alléén voor een batterij mag ik hopenWifi schreef:Toch nog 141€ kunnen dokken.
Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Gouwe handjes 

amai,
ik begin echt medelijden met u te krijgen,
de laatste tijd zit het u echt niet mee :
eerst "natte-poes"
dan "pech-poes"
en nu "kat in de zak gezet"!!!
ik begin echt medelijden met u te krijgen,
de laatste tijd zit het u echt niet mee :
eerst "natte-poes"
dan "pech-poes"
en nu "kat in de zak gezet"!!!
Met 10% korting toch ook € 125 (accu centrale)betaald voor batt. voor den R1150R en zelf mogen plaatsen.WimLT schreef:Dat was toch niet alléén voor een batterij mag ik hopenWifi schreef:Toch nog 141€ kunnen dokken.
-
zo eindelijk eens de tijd gevonden om de enkele fotos te posten op dit topic!
hopelijk zijn jullie te vreden met deze enkele fotos!
zoniet, dan heb je pech...
de enkelen die aanwezig waren,

mijn collega meederijder HP2 die niets van pc kent!

zij zijn er klaar voor

enkelen van de zovelen die ervan aan het profiteren zijn

als zij ervan mogen profiteren wij ook

zijn naam ben ik helemaal vergeten

links de snelste rijder rechts daar gaat het al iets minder

en de pechvogel van die dag

groeten johanelsie
hopelijk zijn jullie te vreden met deze enkele fotos!
zoniet, dan heb je pech...
de enkelen die aanwezig waren,

mijn collega meederijder HP2 die niets van pc kent!

zij zijn er klaar voor

enkelen van de zovelen die ervan aan het profiteren zijn

als zij ervan mogen profiteren wij ook

zijn naam ben ik helemaal vergeten

links de snelste rijder rechts daar gaat het al iets minder

en de pechvogel van die dag

groeten johanelsie
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Alleen de batterij was bij mij normaal 120,36 min de 10% is 108,32, plus 8,30 uurloon = 116,62 + BTW = 141,11. Ik dacht toch da alle officiële dealers dezelfde prijzen hanteerden? Of is da "wishfull thinking"?RBee schreef:Met 10% korting toch ook € 125 (accu centrale)betaald voor batt. voor den R1150R en zelf mogen plaatsen.
Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Dan zijn ze zwaar opgeslagen tegen de laatste keer dat ik er één ging halenRBee schreef:Met 10% korting toch ook € 125 (accu centrale)betaald voor batt. voor den R1150R en zelf mogen plaatsen.

-
zo zie je maar dat je soms eerst bekijkt waar je je onderdelen aankoopt ivm de prijs
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Ja 120,36€ zonder BTW en 145,64€ met BTW voor een gelbatterij voor de R1200GS(A)Wifi schreef:Alleen de batterij was bij mij normaal 120,36 min de 10% is 108,32, plus 8,30 uurloon = 116,62 + BTW = 141,11. Ik dacht toch da alle officiële dealers dezelfde prijzen hanteerden? Of is da "wishfull thinking"?RBee schreef:Met 10% korting toch ook € 125 (accu centrale)betaald voor batt. voor den R1150R en zelf mogen plaatsen.
Ik heb op 3 maanden tijd 2 maal dat bedrag mogen betalen voor een nieuwe batterij.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
dat is ook niet plezant om te horen...dat de batterij niet inbegrepen is in garantie "2+2"...waar dient "garantie" dan voor?
Paul
Paul
en yes, datum gevonden,tricky schreef:RBee schreef:Ik moet passen(familiefeestje)![]()
Weet op z'n minst 1 iemand die dit niet erg vindt.![]()
dat ge dat maar weet![]()
zoek maar al een vrije dag in uw agenda
als de weergoden het toelaten zitten wij morgen om die bekende stuurweggetjes