Club 2011 08/01/2011

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Danny

Re: Club 2011 08/01/2011

Bericht door Danny »

@ Danny en "Cindy" : as er toch niks goe aan de club is, wa zitten jullie hier dan nog op da forum te doen?!
't Forum is gelukkig ook voor niet leden toegankelijk en er moet toch iemand tegen jullie schenen komen stampen :twisted: Afbeelding

Trouwens ik zei niet er is niks goed aan de club, 't is voor mij een beetje groot geworden, ik zat een jaar of 15 geleden zelf nog in 't bestuur maar dat waren andere tijden. Zoals ik zei er is voor elk wat wils op de wereld
Afbeelding

Allez word ik nu geband of krijg ik lijfstraffen :grin: :grin: :grin: Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Cindy schreef:Spijtig dat sommigen zich hierdoor aangevallen voelen....
Ik in ieder geval niet :wink: Niet iedereen is hetzelfde. Punt. Zou maar een saaie boel zijn dan :eye:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Danny

Bericht door Danny »

That's the spirit Wim

Afbeelding

@freebeemer

ik doe dat niet voor de goedkoop of dergelijke, al mijn lichtgewicht spullen die aan expeditie kwaliteit grenzen kosten pokkeveel geld, koken doen wij altijd verse spullen als ze in de buurt verkocht worden.

Voor mij gaat het om het gevoel, ik ben nu eenmaal nen buitenmens :mrgreen: ik ben ook nie vies van een hotelletje zenne. Iedereen zal me wel zot verklaren als ik zeg dat ik de afgelopen weken een paar keer in de tuin sliep, yess lekker in 't tentje, winterslaapzak en 't was nie omdat ik niet meer in huis mocht want ons madame lag naast me :mrgreen:
Afbeelding
eiRTee

Bericht door eiRTee »

Danny schreef:Iedereen zal me wel zot verklaren als ik zeg dat ik de afgelopen weken een paar keer in de tuin sliep, yess lekker in 't tentje, winterslaapzak en 't was nie omdat ik niet meer in huis mocht want ons madame lag naast me :mrgreen:
zot verklaren?
Neen er zijn ergere gevallen.....
Maja....er moet zo'n volk zijn als jullie anders zou de wereld niet perfect zijn hé? :wink:
Chris Wils

Bericht door Chris Wils »

Ik was er Zaterdag ook,op Club 2011(met de motor,die groene R1100RS)ge komt er nog eens wat(oud)bekend volk tegen,en eens een klapke doen,en die reizen interesseren mij toch niet zoveel,maar voor diegene die dat willen doen,alles gereserveerd op voorhand,voor mij niet gelaten,maar niks voor mij.
Ik ben het volledig eens met Danny,ik ben reeds 26 jaar lid van de club (vanaf de eerste dag) en vroeger was er misschien een andere sfeer( Seehund treffen,Schotland treffen in Blair Athol)en zonderGPS altijd er geraakt.
Danny wij worden oude zageventen,die mijmeren over vroeger (eerste tekenen van Alzheimer mischien?)
De groeten nog.
Salu.
Chris.
Weet er iemand een adres in Belgie, Nederland of Duitsland, waar ik posters kan kopen van BMW boxer motoren uit de jaren 70 en 80? om op te sturen naar een BMW shop in Melbourne, Australie.
J
Contacteer:

Bericht door J »

Chris Wils schreef:Ik was er Zaterdag ook,op Club 2011(met de motor,die groene R1100RS)ge komt er nog eens wat(oud)bekend volk tegen,en eens een klapke doen,en die reizen interesseren mij toch niet zoveel,maar voor diegene die dat willen doen,alles gereserveerd op voorhand,voor mij niet gelaten,maar niks voor mij.
Ik ben het volledig eens met Danny,ik ben reeds 26 jaar lid van de club (vanaf de eerste dag) en vroeger was er misschien een andere sfeer( Seehund treffen,Schotland treffen in Blair Athol)en zonderGPS altijd er geraakt.
Danny wij worden oude zageventen,die mijmeren over vroeger (eerste tekenen van Alzheimer mischien?)
De groeten nog.
Salu.
Chris.
niets belet jullie om zo iets in elkaar te steken. Back to the roots reis of zo. Ik meen dit echt. Ik denk ook wel dat dit rap volzet zou zijn.

Je zal toch wel routes genoeg liggen hebben zeker in een oude doos of die je miss al overgezet hebt op GPS. Elke jaar zo'n back to de roots reis. Moet toch te doen zijn?

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Chris Wils

Bericht door Chris Wils »

Dat moet niet georganiseerd worden, gewoon de motor starten en we zien wel waar ik s,avonds strand.
Da,s alles
Simpel toch he?
In Juni naar het BMW MOA French Connection treffen in Arthez de Bearn(nabij Pau)
Salu.
Chris.
Geert_GS

Bericht door Geert_GS »

Soms wel heftige reacties maar amusant om te lezen :lol:
Ach,iedereen kiest toch hoe hij/zij wil reizen.
Met de tent,3sterrenhotelletjes of al dan niet dikke 5 sterrenhotels met sauna,jacuzzi en andere toeters en bellen er op en er aan,wat maakt dat nu uit.
Iedereen kiest toch zelf wat er in zijn/haar budget al dan niet past.

Mij gaat het om gelijkgezinden in of uit de club te vinden die dezelfde passie delen en dankzij deze reizen leert m'n deze personen kennen.
Okay,de club kan misschien serieus wat leden tellen en ik ken ze zeker niet allemaal en het kan goed zijn dat ik met de ene persoon beter mee overweg kan dan met de andere persoon,dat is nu eenmaal zo en dat is in het dagelijkse leven toch ook(?).

Het enige wat ik hier kan zeggen is dat ik wel veel respect toon voor wat al de (reis en/of rit)organisatoren over hebben voor de club.
Zo'n reizen en/of ritten vallen niet zo maar uit de lucht,ze worden grondig voorbereid en met grote toewijding voor de club en hun motorrijdende leden.
Graag had ik zelf wel terug willen delnemen aan Sauerland of zelfs de Passenparade willen mee doen maar spijtig genoeg vallen deze reizen in een ongelukkige periode wegens examens van de dochters. :-(

Om BMW als motormerk duur te beschouwen vind ik wat kort door de bocht.
Bekijk maar eens "Alle Motoren 2011". :!:
De andere merken zijn toch ook niet zo goedkoop meer en als m'n bepaalde types van motoren van de andere merken vergelijkt met wat BMW in het gamma
aanbiedt,dan zijn sommigen wel even duur of zelfs duurder.

Om hiermee te besluiten.
Een hobby kost nu eenmaal geld en ieder van ons moet maar zelf uit maken hoeveel geld m'n daaraan wil spenderen.

Voor de rest,iedereen een veilig,accidentloos, beestig goed en genietend motorjaar "2011" toegewenst :thumright:

Grtz

Geert
Relax

Bericht door Relax »

Cindy schreef:Toch ook uit nieuwsgierigheid gaan luisteren...denk wel dat daar 150 man zat,dus ik veronderstel 150 motorrijders en toch maar 6 motors aan de inkom waarvan er zeker 2 niet-leden dus 4/150....wree weinig voor een "motorclub" ondanks het mooie weer en zachte temperaturen.
Had gehoopt op 3 kussen van Relax maar ook niet gezien of herkend.
Ganse dag koppijn, dan kou en warm afwisselend, dus geen goesting om tussen volk te zitten. Motor had nochtans zin in een kort ritje.

'k Had je graag een knuffel en drie kussen gegeven, lekker stuk.

Jürgen, bedankt om het pakje in ontvangst te nemen.
GStephen, al bedankt, moet het nu nog ophalen bij hierboven. Jij hebt wat van me te goed.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie