Soms wel heftige reacties maar amusant om te lezen
Ach,iedereen kiest toch hoe hij/zij wil reizen.
Met de tent,3sterrenhotelletjes of al dan niet dikke 5 sterrenhotels met sauna,jacuzzi en andere toeters en bellen er op en er aan,wat maakt dat nu uit.
Iedereen kiest toch zelf wat er in zijn/haar budget al dan niet past.
Mij gaat het om gelijkgezinden in of uit de club te vinden die dezelfde passie delen en dankzij deze reizen leert m'n deze personen kennen.
Okay,de club kan misschien serieus wat leden tellen en ik ken ze zeker niet allemaal en het kan goed zijn dat ik met de ene persoon beter mee overweg kan dan met de andere persoon,dat is nu eenmaal zo en dat is in het dagelijkse leven toch ook(?).
Het enige wat ik hier kan zeggen is dat ik wel veel respect toon voor wat al de (reis en/of rit)organisatoren over hebben voor de club.
Zo'n reizen en/of ritten vallen niet zo maar uit de lucht,ze worden grondig voorbereid en met grote toewijding voor de club en hun motorrijdende leden.
Graag had ik zelf wel terug willen delnemen aan Sauerland of zelfs de Passenparade willen mee doen maar spijtig genoeg vallen deze reizen in een ongelukkige periode wegens examens van de dochters.
Om BMW als motormerk duur te beschouwen vind ik wat kort door de bocht.
Bekijk maar eens "Alle Motoren 2011".
De andere merken zijn toch ook niet zo goedkoop meer en als m'n bepaalde types van motoren van de andere merken vergelijkt met wat BMW in het gamma
aanbiedt,dan zijn sommigen wel even duur of zelfs duurder.
Om hiermee te besluiten.
Een hobby kost nu eenmaal geld en ieder van ons moet maar zelf uit maken hoeveel geld m'n daaraan wil spenderen.
Voor de rest,iedereen een veilig,accidentloos, beestig goed en genietend motorjaar "2011" toegewenst
Grtz
Geert