PC herkent GPS niet meer.

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Dirk Pauwels

Re: PC herkent GPS niet meer.

Bericht door Dirk Pauwels »

J schreef:nope werkt niet. Contactpunten gereinigd, waren ook niet vuil (watje verkleurde nagenoeg niet).

Ander vraagje: ik heb hier nog een laptop van het werk. Als ik mapsource daar op installeer en via My Garmin ga op het net en ook mijn gedownloade updatefile op deze pc copiëer kan ik dan van die pc proberen?

Maakt dit niets uit op welke pc het is?

J
Ik had mapsource op verschillende pc's staan, maakte idd niets uit, zolang toestel maar unlocked is. Ik zou gewoon al eens proberen met nieuwe install op laptop, zonder upload, als hij dan herkend wordt, updaten en nog eens proberen. Wordt de GPS niet herkend en de USB kabel al verwisseld is dan ligt het probleem aan de GPS hé
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
J
Contacteer:

Re: PC herkent GPS niet meer.

Bericht door J »

ik kan mapsource niet installeren op deze pc. Hij zegt dat er geen eerdere versie is geïnstalleerd van mapsource?

Als ik mijn gps aansluit vind hij hem ook niet op deze laptop.
Afbeelding

Een perfect werkende gps, wordt niet herkend. bouwen ze daar iets in dat dit na 4 jaar naar de kloten gaat of wa?

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Plaats reactie