@ Sven16GT: degene die in de haarspeldbocht je naam riep was ik
Pol, Carlo, Chris en Filip bedankt van het gezelschap.
Moderator: GVN
Duurde gelukkig niet lang.GSrijder schreef:Ik heb me ook geamuseerd en inderdaad de ontmoeting met den zebra alias Zeppe en Rbee viel nog goed mee.
Johan,johanelsie schreef:de fotos staan online
http://www.bmw-mc-vl.be/nl/index.php/fo ... ndenrit-ii
Ja Kurt, Sabke, tof in mekaar gestoken! Of het allemaal zo rustig was zullen we maar in het midden laten zekers?Frank K schreef:Toffe dag gehad. Leuke banen, zeker omdat het zo lang geleden was. Rustig aan gedaan vandaag, regelmatig even stoppen.
John, Rusor en WalterB waren aangenaam gezelschap.
Organisatoren![]()

19#Joeri schreef:Sabke en Kurt,
Ook van ons een dikke merci voor de organisatie van deze rit tijdens jullie vrijetijd !
Trouwens alleen al voor Sabke's hartelijke en vriendelijke ontvangst aan de start kom ik de volgende editie zeker terug![]()
@ Rusor, nice 2 c U again m8![]()
Joeri
Hoi,Frank K schreef:Toffe dag gehad. Leuke banen, zeker omdat het zo lang geleden was. Rustig aan gedaan vandaag, regelmatig even stoppen.
John, Rusor en WalterB waren aangenaam gezelschap.
Organisatoren![]()

Thx for sharing, 'k sta op de gevoelige plaat blijkbaarPollemaddog schreef: De foto's: https://picasaweb.google.com/Pollemaddo ... landenrit#
John schreef:Vandaag een briefke in de bus. Ergens s'morgens op de autobaan 117 km/h gereden waar blijkbaar maar 90 mocht.![]()
Is opgesteld in een taal die ik niet machtig ben. Dus snap er de ballen van![]()
Denk dat dit me weer eens een sponsering kost van 135 eurokes.
En dan verschiet jij ervan dat sommige mensen liever zeggen dat ze niet 'kunnen' volgenJohn schreef:Vandaag een briefke in de bus. Ergens s'morgens op de autobaan 117 km/h gereden waar blijkbaar maar 90 mocht.![]()
Is opgesteld in een taal die ik niet machtig ben. Dus snap er de ballen van![]()

Denk dat je em wel snapt.John schreef: snap er de ballen van![]()