Bwaah dat is toch relatief, de snelheden die wij rijden (zelfs snelwegen) wordt er door alle fabrikanten gejongleerd met allerhande modellen -opzet- ruiten zonder daarbij een windtunnel te passeren of aan aerodynamica te denken.Jo De Paepe schreef:Ik heb daar zo mijn bedenkingen bij .een scherm op de kop tikken van een R1100S en wat bewerken...
De druk op de basis van je scherm zal toch wel heel groot worden eens je wat snelheid maakt.
Komt daar het effect van de veranderde luchtweerstand bij , 't zal je verbruik ook niet echt ten goede komen.
en wat betreft rechtuitstabiliteit en gevoeligheid voor zijwind stel ik me ook vragen met zo een vitrine
en last but not least , het ziet er echt niet uit , maar dat kan aan mij liggenof aan het ontbreken van een ruitewisser
Het gros gaat voor comfort, eens je aan hogere snelheden gaat peren dan zal het -soms- van invloed zijn op 't rijgedrag maar dan mag er geen enkele aftermarkt meer gebouwd worden he.
't jammere is dat motoren er meestal niet mooier van worden maar dat zal mij worst wezen als ik van iets daardoor van iets vervelend verlost ben