33 l tanken en 35 l betalen ? zou niet de eerste keer zijn dat dit gebeurd
Groeten uit Gent
Stropke
Moderator: GVN
En zeer correct.Danny schreef:die pomkes worden geijkt en gekeurd dacht ik
IB1 schreef:Hallo,
Ik ben nieuw hier en schakel op 15 maart over van de F800ST naar de R1200GS.
Ik ben blij met de vroege levering, het enig nadeel is dat de bestelde TOURATECH accessoires mogelijk nog niet beschikbaar zullen zijn tegen dan.
Ik ben gisteren naar de Belgische Touratech verdeler geweest en heb daar een waslijst extra's besteld. Ze vertelden me dat ze niet konden garanderen dat ik alle onderdelen zou krijgen voor 15 maart. Soms gaat dat vlot, soms niet. In de nieuwe katalogus staat: levering vanaf voorjaar 2013, dus dat is redelijk vaag. Ik hoop alvast dat ik ze allemaal heb tegen dat ik mijn 'brommertje' krijg.Geert_GS schreef:IB1 schreef:Hallo,
Ik ben nieuw hier en schakel op 15 maart over van de F800ST naar de R1200GS.
Ik ben blij met de vroege levering, het enig nadeel is dat de bestelde TOURATECH accessoires mogelijk nog niet beschikbaar zullen zijn tegen dan.
Ben je daar al zeker van?
Op de website van Touratech is er al een uitgebreide keuze aan acceccoires voor de nieuwe GS en kan je deze toch alsook toevoegen aan
Uw winkelmandje.
Grtz,Geert
Reeds enig idee wanneer de nieuwe adventure op de markt zou komen?Volgend jaar?vasco66 schreef:ik ben wel eens benieuwd naar de adventure
als ik zo zie dat de lucht filter nu de helft van de benzine tank in beslag neemt en nu al bij de gs 3 liter minder in de tank kan
hoe gaan ze dit oplossen ???...
Leuk, wanneer krijg je die? Mijn verkoper heeft er op het sallon een hele reeks van verkocht. De levertijden zijn serieus gegroeid ten opzichte van de vroege bestellingen.Miel schreef:Chris heeft gelijk, ik heb de zelfde vraag gesteld en ook het zelfde antwoord gekregen op het Motorsalon in Brussel.
Dus nog een heel poosje wachten op de GSA.
Ik heb dus maar de nieuwe R1200GS lc besteld
Ja,blijkbaar korrekt.IB1 schreef: Ik ben gisteren naar de Belgische Touratech verdeler geweest en heb daar een waslijst extra's besteld. Ze vertelden me dat ze niet konden garanderen dat ik alle onderdelen zou krijgen voor 15 maart. Soms gaat dat vlot, soms niet. In de nieuwe katalogus staat: levering vanaf voorjaar 2013, dus dat is redelijk vaag. Ik hoop alvast dat ik ze allemaal heb tegen dat ik mijn 'brommertje' krijg.
Ik heb opgevangen dat NL dealers spreken over een dealerintroductie + 1 testmotor vanaf 9 en 10 maart. Van mijn dealer had ik gehoord dat ze daar de introductie verwachten vanaf 16 maart. Maar dat is nog niet bevestigd.J@n schreef:Staan er bij de dealers eigenlijk al exemplaren die kunnen test gereden worden?
In dat geval ga ik zeker niet. De mijne zal tegen dan ingereden zijn en ik vermoed dat het tegen dan "My Precious" zal zijn.J@n schreef:Het weekend van 23 en 24 maart 2013 is het opendeur- en R1200GS-LC-introductieweekend bij de Belgische dealers. Dan zal hij er dus zeker zijn. Ik had gehoopt dat er op (veel) kortere termijn modelletjes ter beschikking zouden zijn bij de dealers.
Hier staat 15 maart op het contract.vasco66 schreef:de eerste leveringen zijn vanaf 23 maart en niet vroeger
laat u niets wijs maken
bmw laat ze niet vroeger gaan
je kan ze wel inschrijven vanaf 19 maart dat ge uw plaat kan aanvragen
maar ze worden pas met het start weekende los gelaten
Ik denk dat de meesten het wel een mooi gezicht vinden zo'n rijtje nieuwe GS'en.IB1 schreef:Daarnaast denk ik niet dat ze willen dat er tijdens het opendeurweekend een hele reeks reeds verkochte GSen staan
Dat wel, maar ik vermoed dat ze bang zullen zijn dat sommige nieuwsgierige kijkers er iets mis mee doen.Hunter6 schreef:Ik denk dat de meesten het wel een mooi gezicht vinden zo'n rijtje nieuwe GS'en.IB1 schreef:Daarnaast denk ik niet dat ze willen dat er tijdens het opendeurweekend een hele reeks reeds verkochte GSen staan