Ik neem het telkens op! Bij mij kraait de haan al om 4u30!Den Woesten schreef:heb er ook weer van genoten,nu vlug in de nest , morgen om 5 der uit.
Dan kan ik ook die vervelende reclame ontwijken!
Moderator: GVN
Ik neem het telkens op! Bij mij kraait de haan al om 4u30!Den Woesten schreef:heb er ook weer van genoten,nu vlug in de nest , morgen om 5 der uit.
Relax schreef:'t Staat er maar 6 keer op. Per stuk.GSMax schreef:Weet er soms iemand wat het merk van kledij is waar die gasten mee rijden
Caberg heeft deze nu ook, de Caberg Tourmax...roadster schreef:Arnaud zijn helm is een Shark Evoline.
Heb mij deze ook aangeschaft om in het tussenseizoen en in de zomer mee te bollen.roadster schreef:Arnaud zijn helm is een Shark Evoline.
Bij mijn weten kan het kinstuk, van de Caberg, niet helemaal tot achteraan.GSMax schreef:Caberg heeft deze nu ook, de Caberg Tourmax...roadster schreef:Arnaud zijn helm is een Shark Evoline.
Ja. Arnoud.Mil schreef:Iemand ervaring mee?
Bob schreef:Ja. Arnoud.Mil schreef:Iemand ervaring mee?
(Sorry. Open doel)
KLIKKERDEKLIKMil schreef:Wie is dat
Thx voor de info!panneman.be schreef:Ik heb al twee Sharks Evoline gehad en zeer tevreden over.
Rij graag met vizier en kinstuk open maar bij regen of koude is het aangenaam om toch alles te kunnen sluiten.
Op de Pan (ja sorry,)was het samen met de Bike Quipe ruit ook de aangenaamste combinatie. Heb daarvoor ook met verschillende Schuberts gereden en had steeds last met het scherm dat bij hogere snelheid niet open bleef staan en de wind als de helm opengeklapt was. Als er terug een nieuwe aan de orde is zal het zeker terug een Shark zijn (en neen heb daar geen aandelen van
)
(is hier wel wat off topic meen ik)
Klopt, maar de vraag is : wie van ons twee.Mil schreef:das er ook vierkant in getrapt
Ik vind hem stiller dan de Shubert. Is uiteraard wel afhankelijk van de pasvorm en voor iedereen verschillende denk ik. Testrijden is altijd het beste.Mil schreef: Thx voor de info!
Hoe zit het met het geluid?
Ik heb ook een C3 kan je dat vergelijken qua geluid?
Als je de salar uitrijdt heb je de ene carwash na de andere. Ze zullen de motoren daar ook wel laten kuisen hebben. Anders gaat er niet veel van overblijven vrees ik.R erik RT schreef:Prachtige serie! Ik zou het effect van die zoutvlakte op de moto's wel eens willen zien.
is het dit dat je bedoelt, was toch geheel wat anders vind ikjakke schreef:Pas gekeken!!! SUPER!!![]()
Een drietal jaar geleden het Zoutmeer in Tunesië mogen aanschouwen. Niet met de moto, maar ik begreep onmiddellijk het gevoel van Arnaud en de Polle. Op het laatst bolde er net geen traantje over de wang.
Knappe reeks, zo mogen ze er nog maken!