Meer dan je soms denkt en af en toogkameradenrusor schreef:Dank aan iedereen die erachter heeft geinformeerd... nu weten ze tenminste dat ik vrienden heb![]()
![]()
![]()
GRTS Danny

Stoffel

Moderator: GVN
Waarom moet ik toch altijd aan U denken overal waar ik kom... en waarom heb ik altijd groene plekken in mijn gezichtsveld als ik aan u denktoogkameraden
Zal het zeker volgen, ik wil namelijk al een tijd een alternatief kopen voor de Aerostich, ik vertrouw de maten niet en iets dat toch wel wat centen kost, pas ik liever.de witten schreef:BEn er achter geweest bij vanzeebroeck
is een alpinastars 360 oversuit waterproef 3 xl![]()
kostprijs 533 euro![]()
Alleen nog aan de ritsluitngen is het denk ik zijn prijs aard (z'n pak)
ervaringen heb ik der niet mee, gewoon dat het precies een "koud " pak is..
had het warmer met mijn richa vest vandaag...
Hou jullie der van op de hoogte
Heb er geen aandelen maar dat pak ligt wel bij Van zeebroeck tot maat 2 xl hoorYves schreef:Heb zaterdag efkens rondgereden. Eerst naar EKO: een volledig motorpak meneer ? in textiel ??? Dat hebben wij niet hoor, neen dat gaat niet meer gemaakt worden, enkel nog regenoveralls.
Van daar naar Van Zeebroeck, een volledig motorpak ? Neen, dat is niet meer van de mode, van tegenwoordig kan je alls aaneenritsen en dat is veel makkelijker. Enkel nog lederen, maar daar kan je natuurlijk geen gewone kledij onder dragen. Nu, ik heb liever een ééndelig pak.
Dan naar Hein Gericke, een motorpak ? Ja, maar enkel in leder, goed spannend.
Ga vrijdag eens naar Goes, bij Motoport. Zal daar eens rondkijken, hopelijk hebben ze daar, buiten dat Husky II pak (dat wel ietske te warm is in de zomer denk ik) nog een 2/3 seizoenen ééndelig textiel pak (met protectoren).
Mvg,
Yves
PS: En spijtig genoeg had ik hierboven niet gelezen dat er rechtover EKO ook nog een winkel is![]()
![]()
![]()