Het nederlandse forum ligt inderdaad plat (had nog geen filmpje gezien,dju)
@ daniel : 'k heb wel nog uw triest verhaal van de hond en de kat kunnen lezen : gecondoleerd
De foto's doen geen recht aan hoe het echt was, na afloop zat iedereen toch wreed te glunderen van voldoening...ik vond het in elk geval een schitterende dag.
en daniel is inderdaad klaar voor een sponsorcontract zoals die overal doorsjeest. (alhoewel sven op z'n tourances ook verdomd goed volgde !)
Ikzelf ben één keer onderuit gegaan (je moet ook niet in 't slijk gaan rijden met tourances die er al bijna 13000 km op zitten).
In de namiddag waren er lange grindpaden te genieten : op een bepaald moment werd ik moe van het rechtstaan en eens in het zadel kon ik weer m'n km-teller zien : we zaten op rechte stukken tegen de 120/u , 't is dus nie moeilijk dat daniel z'n noppen snel slijten.
gisteren -nadat al het slijk er een beetje afgeregend was -heb ik pas gemerkt dat m'n linkerbehaatje ontbreekt (kan ook nog zijn van die stoeipartij van drie weken geleden in de vlaamsche ardennen natuurlijk) en dat m'n valbeugel niet meer helemaal symmetrisch staat