Werkplaatsboek R1150RT
Moderator: GVN
Vandaag heb ik de CD ontvangen. Ik blijf het veel geld vinden. Op het cdtje staat een versie van Acrobat Reader versie 4.0 welke automatisch op uw systeem geistalleerd wordt als je de setup kiest, maar door gebruik te maken van de Windowsverkenner kan je op de CD een aparte map vinden met daarin de PDF bestanden in de meeste talen, ook Nederlands.
De manual telt 370 blz. en beslaat een 60MB
De manual telt 370 blz. en beslaat een 60MB
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Is een programma om muziek, filmpjes, pdf bestanden, foto's enz. te downloaden. (te vergelijken met Kazaa Light, Bearshare, Lime enz.)
http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=29
Houdoe
Is een programma om muziek, filmpjes, pdf bestanden, foto's enz. te downloaden. (te vergelijken met Kazaa Light, Bearshare, Lime enz.)
http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=29
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
bij mij welgeteld 40 minutenPvde schreef:Yep,
Zoek onder:
R1150RTN
Bij mij heeft het ongeveer 3 dagen geduurd vooraleer ik hem binnen kreeg.
Houdoe
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Ik vind op eMule enkel nog een italiaanse versie terug. Heb nu wel Emule geinstalleerd, dat is toch al ietsPvde schreef:Yep,
Zoek onder:
R1150RTN
Houdoe
Nog interessante links boven water gekomen de laatste tijd met R1150RT werkplaatshandboeken? Ik zou de koppeling van zo een ding eens van korterbij willen bekijken, maar alleen de tupperware-afdeling bezorgt mij al de kriebels. Bij de R..R loop je overal tegenaan, bij de RT moet je je blijkbaar eerst een weg naar binnen banen
@ Lomax : you've got PMLOMAX schreef:Ik vind op eMule enkel nog een italiaanse versie terug. Heb nu wel Emule geinstalleerd, dat is toch al ietsPvde schreef:Yep,
Zoek onder:
R1150RTN
Houdoe![]()
Nog interessante links boven water gekomen de laatste tijd met R1150RT werkplaatshandboeken? Ik zou de koppeling van zo een ding eens van korterbij willen bekijken, maar alleen de tupperware-afdeling bezorgt mij al de kriebels. Bij de R..R loop je overal tegenaan, bij de RT moet je je blijkbaar eerst een weg naar binnen banen
Greetz,
P@trick
P@trick