Instabiele r1200rt (lc)

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Dirk Pauwels
Berichten: 4704
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Instabiele r1200rt (lc)

Bericht door Dirk Pauwels »

Op het Nl gs forum is het bij een GSa opgelost met een "nieuw type stuur kogel" Ofwel is er idd een nieuwe serie stuurkogels ofwel is er eentje van een goed rijdende GSA afgeschroefd, maar de eigenaar is er happy mee.....
https://www.bmwgsclub.nl/forum/topic/73 ... nt-1247577
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Taaf
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 mar 2020, 13:34
Woonplaats: Aalst

Re: Instabiele r1200rt (lc)

Bericht door Taaf »

Goedemorgen , Vraagje onder de kenners 1200 lc rt van bouwjaar 2018 .....gisteren was mijn batterij plat door het gebruik van de motor op contact ....ik heb mijn druppel lader geplaatst en batterij is nu opgeladen en start normaal , nu merk ik op dat alarm niet meer werkt als ik dit inschakel.....normaal.is de motor ingesteld dat alarm vanzelf inschakelde na stil leggen van de motor ....nu merk ik op dat dit niet werkt en ook niet aut inschakeld, als ik de motor verplaats werkt het alarm niet, wat zou dit kunnen zijn ....voorheen werkte alles normaal ? Heeft er iemand filmpje waar het kastje van het alarm zich bevind en waar je deze externe batterij kan vervangen.... op het daschbord geen melding van dwa alarm.....graag jullie reactie
Plaats reactie