Ik kwam vandaag tegen...

Onze virtuele toog...

Moderator: GVN

Plaats reactie
patrick k100

Re: Ik kwam vandaag tegen...

Bericht door patrick k100 »

ja ikke ook diene zot vloog ons daar voorbij en op 1.2.3 schoof ie weg had kompassie met dat beestje achterin wat ne clown . daar ook een stuk of 5 de baan zien afschuiven wat een gekken reden daar rond man. heb met een andere bmw rijder die ik tegenkwam na de eerste controle eentje met een aprilla de gracht uit getrokken ,zat een metertje dieper met 4 man hem er uit gehaald en langs het veld weer op de baan gezet maar 't beestje draaide nie meer 'tzag er proper uit.der zullen der weer veel in de gazette staan :-(
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
J
Contacteer:

Bericht door J »

Zondag 25 mrt
In Gooik een ganse club met retro moto's. Op een van die rammelkoten zat de Sprint.
Heb wel knappe machientjes gezien.
Sarolea van 1924, 1932 zijkleppers, open kopkleppers, een Nimbus een Moto Guzzi van 1957. stuk voor stuk knappe machientjes.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Radena
Contacteer:

Bericht door Radena »

Vanmorgen op E40 in Gr Bijgaarden een Luxemburger op een K1600gtl met nummerplaat '1600LT'
adjuvo

Bericht door adjuvo »

Vanavond op de ring rond Brussel ergens tussen 18:00 u en 18:30 kwam ik "iets" tegen tussen het tweede en het derde rijvak dat veel weg heeft van de romp van een vliegtuig waar men de vleugels van geamputeerd heeft.
Het ding werd netjes afgeblokt door een GS met zijn 4 knipperlichten aan en worstelde zich op zijn manier tussen de file.

Je kan het best vergelijken met wat op onderstaande afbeelding staat .

Afbeelding

Het was wel wat hoger , veel breder en had aan de linker- en rechterzijde blijkbaar ook nog een steunwieltje gemonteerd op de romp . Vermoedelijk om te parkeren ?

Het was bovendien in een soort "Touring Wegenhulp" - gele kleur gespoten en had een gele motornummerplaat beginnende met M.

Iemand enig idee wat dit is ? :alien:
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

Iemand enig idee wat dit is ?
een Ecomobile op basis van BMW Ktechniek . gebouwd in Zwitserland .
Afbeelding

http://www.monotracer.ch/
adjuvo

Bericht door adjuvo »

Jo De Paepe schreef:
Iemand enig idee wat dit is ?
een Ecomobile op basis van BMW Ktechniek . gebouwd in Zwitserland .
Afbeelding

http://www.monotracer.ch/
Bedankt Jo , dat was hem inderdaad . :salut:
J
Contacteer:

Bericht door J »

Als het een gele is. Dan is hij van theo. Een kennis van mij. Is een bmw dat daar onder zit. Zo zijn er echt niet veel meer.
Relax

Bericht door Relax »

Zo zijn er volgens mij nooit veel geweest.

Een GS in m'n slipstream, van net voorbij Gr-B, tot aan Den Doorn in Ninove.
I respect your opinion. But I don't give shit.
adjuvo

Bericht door adjuvo »

J schreef:Als het een gele is. Dan is hij van theo. Een kennis van mij. Is een bmw dat daar onder zit. Zo zijn er echt niet veel meer.
Gezien de lokatie waar ik hem tegenkwam en het feit dat hij rechtdoor ging in Zellik toen ik de afsplitsing richting Ternat nam is de kans vrij groot dat het dat machientje van Theo is Jo .

P.S. Kan die overigens ten allen tijde zijn voeten aan de grond zetten als die plots een noodstop dient te maken ?
John
Contacteer:

Bericht door John »

Dan klappen automatisch die zijwieltjes uit. :wink:
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

John schreef:Dan klappen automatisch die zijwieltjes uit. :wink:
Voor ne keer dat den John een serieus antwoord geeft klinkt het onnozel. :clown:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
J
Contacteer:

Bericht door J »

Hij is er in al die tijd slechts twee keer al stilstaand mee gevallen. De behuizing is volledig dicht. De wieltjes moeten inderdaad snel uitklappen.

J
adjuvo

Bericht door adjuvo »

Op de E40 tussen Groot-Bijgaarden en Ternat , waar het verkeer stremt door de werken in Affligem kwam ik ergens tussen 18:30 u en 19:00 u een zwarte K1200 tegen die zonodig zijn show diende te verkopen waarbij er van enig respect voor de collega's op 2 wielen alsook voor het verkeersregelement in de verste verte niets te bespeuren viel .

De betrokken rijder in kwestie ( en ik ga niet in detail treden om hem niet helemaal zijn trots te ontnemen) heeft inmiddels ondervonden dat 2 x zo breed en 2 x zo zwaar sneller ter plaatse was dan waar hij ooit van kan dromen .
't was mogelijks even schrikken voor jou , maar ik hoop dat je hier iets uit geleerd hebt !

Ge hebt U dus met al uw show goed belachelijk gemaakt voor alle automobilisten die achter ons reden en vermoedelijk betaal jij en nog een paar anderen na dit voorval vanaf morgen de rekening voor dit haantjesgedrag .

Een goeie raad , neem voortaan een adere route of verander met onmiddellijke ingang uw rijstijl want als ik je dit nog 1 keer zie doen als ik in de buurt ben kom ik aan uw oren trekken terwijl ge uw helm nog aan hebt .

En dan moogt ge nog van geluk spreken , er zijn er hier een paar op het forum die je gelijk van je motor zouden stampen !

P.S. Wie het schoentje past , trekke het aan en als ge iets of wat verstand in uw kleine teen hebt reageer hier dan niet op , voor dergelijk gedrag bestaat er geen enkel excuus .

Dit is een schande voor het ras en daar betalen we met zijn allen op alle mogelijke manieren de prijs voor .
Relax

Bericht door Relax »

Ik dacht:" 'k Ga 'ns onnozel doen. Gaat de Rudy vanavond weer in z'n pen kruipen." En kijk, wie we hier hebben.
adjuvo

Bericht door adjuvo »

Relax schreef:Ik dacht:" 'k Ga 'ns onnozel doen. Gaat de Rudy vanavond weer in z'n pen kruipen." En kijk, wie we hier hebben.
Gij zit voor zover ik weet nog steeds op een GS , dus ... Relax !
En da's overigens uw stijl niet voor zover ik weet ...
Alx

Bericht door Alx »

Vannamiddag op de E314 richting Leuven, ne grijs-rode 1150 GS(A) MER-xxx met complete kofferset, die schonekes aan de kant ging om mij op mijn slank honda'ke te laten passeren :clown:
R850R '95 / Honda CB sevenfifty '92 / R1150R Rockster '03
Relax

Bericht door Relax »

Ach, stijl... Wie bepaalt de stijl? Geeft al een groot verschil in perceptie tussen hij die voorbijgereden wordt en hij die voorbij rijdt.
Wat voor jou te snel is, kan voor mij te traag zijn... Zal eerder omgekeerd zijn, m'n nick indachtig.

En denk je nu echt dat jouw stukje hierboven een diehard op andere gedachten kan brengen? Als ie zo rijdt, dan geeft 'm geen reet om waarden en normen, ook niet om jouw en ons imago.
adjuvo

Bericht door adjuvo »

Relax schreef:Ach, stijl... Wie bepaalt de stijl? Geeft al een groot verschil in perceptie tussen hij die voorbijgereden wordt en hij die voorbij rijdt.
Wat voor jou te snel is, kan voor mij te traag zijn... Zal eerder omgekeerd zijn, m'n nick indachtig.

En denk je nu echt dat jouw stukje hierboven een diehard op andere gedachten kan brengen? Als ie zo rijdt, dan geeft 'm geen reet om waarden en normen, ook niet om jouw en ons imago.
Dirk ,

Stijl zit tussen de oren en niet in de pols ...

Afgaand op zijn reactie is er schijnbaar toch "iets " doorgedrongen daarstraks , want plots kon het wél anders.

Als hij overigens zo doorgaat zou het wel eens heel snel letterlijk "Die Hard" kunnen worden en jammergenoeg ziet het er niet naar uit dat hij van plan is om die laatste reis alleen te maken .

Ik kan alleen maar het signaal geven , het vervolg van dit verhaal ligt niet meer in mijn handen ...
GSMax

Bericht door GSMax »

Zeg Adjuvo en welke show werd er eigenlijk opgevoerd :?: Wheelie :?: Stoppie :?: Burn-out :?: :wink:
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
adjuvo

Bericht door adjuvo »

Kmax schreef:Zeg Adjuvo en welke show werd er eigenlijk opgevoerd :?: Wheelie :?: Stoppie :?: Burn-out :?: :wink:
Ik hou mij aan mijn eigen afspraken zoals in de originele posting vermeld :

... en ik ga niet in detail treden om hem niet helemaal zijn trots te ontnemen

Het aantal zware overtredingen in acht genomen zou hij wel eens geviseerd kunnen worden op basis van details .
Ik hoop dat hij verstandig genoeg is om dit te beseffen en jij volwassen genoeg bent om dit te respecteren .
Relax

Bericht door Relax »

Snap ik geen hol van.

En als je bedoelt dat iemand hem zou 'viseren' (ik vermoed op politioneel vlak) op basis van de info die jij geeft, wat zou dan de rechtsgeldigheid van zoiets zijn?

Moraliseren is zoooooo vermoeiend..
adjuvo

Bericht door adjuvo »

Relax schreef:Snap ik geen hol van.

En als je bedoelt dat iemand hem zou 'viseren' (ik vermoed op politioneel vlak) op basis van de info die jij geeft, wat zou dan de rechtsgeldigheid van zoiets zijn?

Moraliseren is zoooooo vermoeiend..
Jij hoeft dat niet te snappen , jij zit op een GS !
GSMax

Bericht door GSMax »

adjuvo schreef:De betrokken rijder in kwestie ( en ik ga niet in detail treden om hem niet helemaal zijn trots te ontnemen) heeft inmiddels ondervonden dat 2 x zo breed en 2 x zo zwaar sneller ter plaatse was dan waar hij ooit van kan dromen .
't was mogelijks even schrikken voor jou , maar ik hoop dat je hier iets uit geleerd hebt !
Me dunkt dat ge redelijk gepikeerd waart. Wat ik niet begrijp is dat ge dan klaarblijkelijk alle moeite van de wereld doet om die kerel voor te blijven... Ook zonder overtredingen ?
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
Dartagnan

Bericht door Dartagnan »

@ Relax, kijk jij niet een beetje teveel zwart/wit
Of is het gewoon uw zoveelste post om wat keet te schoppen.
Relax

Bericht door Relax »

Welke post bedoel je exact?

En bezorg me ff een lijstje van mijn posts waarmee ik keet wil schoppen, wil je?
Plaats reactie