Terwijl de LT er al gigantisch over gaat qua salon-op-wielen-gehalte gaat de Gold Wing er voor mij net te ver over...

Ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat het meer auto is dan moto!

Moderator: GVN
Hoi Cooper,Neenee nu serieus, bij het meer en meer zien van het model wordt het Star-Warsgehalte al veel minder.
Respect DudeChris Wils schreef:Wel Dommel, daar ben ik het niet mee eens, ik had vroeger een lief(nog wel uw dorpke), ik mocht van haar geen moto kopen of ze was weg zei ze, ik kocht de motor toch, zij was weg, ik heb achteraf nog veel motors gekocht maar geen vrouw meer in huis gehad, ik moest kiezen van haar,en heb van mijn keuze nog geen 5 minuten spijt gehad (behalve die paar keer dat ik tegen de grond gegaan ben)
Salu.
Chris.
Dommel schreef:Idd ook van hier respect. U vriendin toen snap ik wel ni goed, ik kan er niet bij dat een moto een reden is om het uit te maken.
Groetjes
Kris
Prachtig machine, hopelijk rijdt hij even goed als hij eruit zietDeze is mijne boxer: een bloedmooie R1100S van 2004
Mooie aanwinst! Wel bruut zeg die kleur!MAVN schreef:Voila, mijn nieuwe aanwinst...
Sven, ik stel vast dat je overgeschakeld bent van een GSA naar een RT. Content van de overstap of een tikkeltje spijt?sven schreef:Zoals beloofd in een ander topic : hierbij mijn nieuwe RT![]()
Ondertussen mijn avater ook aangepast,
mvg, $ven