Ik heb vandaag een beetje tijd en daarom wil ik hiervan gebruik maken om mij eens voor te stellen :
Ik ben Tom, ik woon in Wetteren, ben 37 jaar jong en rij sinds mijn 18de met de motor.
Ik heb leren rijden met mijn vader zijn K 100 RT , heb vervolgens mijn 1ste reis gedaan in het Zwarte Woud (met voorlopig rijbewijs, mag wel niet maar ja er mag zo veel niet hé

) met een K 75 S , wat mij uitermate goed is bevallen en vervolgens heb ik mij een occasie R 1000 GS en toen reed ik wekelijks 1000 km (woon-werkverkeer) en na een aantal jaren heb ik mij een R 1100 S gekocht.
Deze motor heb ik spijtig genoeg verkocht na de aankoop van een woning een 7-tal jaar geleden (kwestie van prioriteiten stellen

). Maar na jaren de motorfiets te hebben gemist en mijn motorgevoelens te hebben onderdrukt, ben ik vorige week toch terug gezwicht voor het alomgekende motor-virus en heb ik mij terug een occasie R 1150 GS gekocht en ben ik nu mijn rij-capaciteiten terug aan het aanscherpen en opbouwen en hoop met deze motor terug veel reis- en rij plezier te hebben , zoals dit vroeger het geval was.
Tot in den draai,
Tom (Tommeken)