Een motorrijder met de GS op de Verenigde Natieslaan te Oostende(centrum). Hij probeerde aan de rode lichten een "wheelie" te doen maar kwam slecht terug neer waardoor ie serieus moest corrigeren om niet te vallen. Nadien nog een klein showtje door het gas redelijk wat open te draaien. Heb hem ff laten stoer doen want met zulke mannen wil ik niet vergeleken worden. Enkele personen aan de zijkant stonden bedenkelijk te kijken en schudden met hun hoofd.
Een tip, die 2 knopjes aan elke kant van je stuur, dat is om die lichtjes aan te doen waarmee je naar de medeweggebruikers kan aangeven naar welke richting je wil indraaien
dr.trimble schreef:Een motorrijder met de GS op de Verenigde Natieslaan te Oostende(centrum). Hij probeerde aan de rode lichten een "wheelie" te doen maar kwam slecht terug neer waardoor ie serieus moest corrigeren om niet te vallen. Nadien nog een klein showtje door het gas redelijk wat open te draaien. Heb hem ff laten stoer doen want met zulke mannen wil ik niet vergeleken worden. Enkele personen aan de zijkant stonden bedenkelijk te kijken en schudden met hun hoofd.
haha, het was wel de dag vandaag. in Temse wel een ferm geslaagde wheelie gezien met een GSA. afgezien daarvan voor mij ook niet verstandig op de openbare weg in het spitsuur...
Ik kwam zaterdag tegen; 2 grijze RTs in mijn klein dorpje Chalfont St Giles, Engeland.
Rijders waren al verdwenen in de pub voor ik dag kon zeggen, zaten daar waarschijnlijk goed
Goede reis gewenst
patrick k100 schreef:vannacht op de E40 net voor de afrit Aalter op de pechstrook een groot hert
Beestje zal ne platte tube gehad hebben.
Bij mij wou eens een damhert instappen terwijl ik aan het rijden was over de brug over het Albertkanaal in Ham, minder leuk op dat moment.
Maar een week daarna..... njam njam
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
patrick k100 schreef:vannacht op de E40 net voor de afrit Aalter op de pechstrook een groot hert
Beestje zal ne platte tube gehad hebben.
Bij mij wou eens een damhert instappen terwijl ik aan het rijden was over de brug over het Albertkanaal in Ham, minder leuk op dat moment.
Maar een week daarna..... njam njam
In Schotland had je ook al een onverwachte meeloper, ergens tussen Inverness en Graytown on Spee.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
rond half vijf ne zwarte gs(a) net voor meulestedebrug rechts van de file op het fietspad en redelijk doorgeven ,als da madameke wa rapper had gewandelt op het voetpad hij had ze meegeschept .als je je hierin gerkend ge zeit goe bezig
Johnson schreef:Ik kwam zaterdag tegen; 2 grijze RTs in mijn klein dorpje Chalfont St Giles, Engeland.
Rijders waren al verdwenen in de pub voor ik dag kon zeggen, zaten daar waarschijnlijk goed
Goede reis gewenst
Toeval, daar ga ik aanstaande dinsdag rond de middag ook rakelings passeren als ik vanuit Oxford via de vlottere binnenbanen in wijzerzin boven Londen en zo verder via de Queen Elisabeth Bridge (Dartford Crossing) naar Folkestone zal rijden.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
p@rick schreef:
Toeval, daar ga ik aanstaande dinsdag rond de middag ook rakelings passeren als ik vanuit Oxford via de vlottere binnenbanen in wijzerzin boven Londen en zo verder via de Queen Elisabeth Bridge (Dartford Crossing) naar Folkestone zal rijden.
Veel plezier p@rick aan de overkant, wij gaan eind volgende maand nog eens de plas over.
p@rick schreef:
Veel plezier p@rick aan de overkant, wij gaan eind volgende maand nog eens de plas over.
Ha, ook nog wakker
Greetz,
P@trick
Vanmorgen 7:10 u op E19 tussen Rumst en Mechelen : 1200RT >2010 WFY-xxx.
Greetz,
P@trick
oe late: 16u15
woare: Vinderhoutsendam Mariakerke
wade: 3 zotten op nen witte Béemwé mé een blauw vestse Vééééééé te rap ge muugt doar moar tvijftig .
'k vloog bekaan van mijn koersveloke , die mannen moeten toch 't voorbeeld geven dacht ik