10/03/07 & 12/05/07 - Gratis Screening
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Fox30
teleurgesteld, maar gezond verstand verzoekt mij af te haken
Sorry, jongens.
'k zit hier men kas op te vreten.
ik kan het echt aan mezelf niet verkopen om mee te gaan morgen (of is het straks).
Ik heb anderhalve week geleden een rugletsel opgelopen bij een carting-eventje met de collega's van het werk.
Ik dacht na een week platte en zitende rust, de screening wel te kunnen meedoen, maar de combinatie van rugspierpijn en de voorgeschreven medicatie, zorgen ervoor dat het niet verantwoord is om mee te doen.
'k zal mij dan maar voor de volgende sessie van 12 mei opgeven.
Amuseer jullie,
groeten,
Fox30
'k zit hier men kas op te vreten.
ik kan het echt aan mezelf niet verkopen om mee te gaan morgen (of is het straks).
Ik heb anderhalve week geleden een rugletsel opgelopen bij een carting-eventje met de collega's van het werk.
Ik dacht na een week platte en zitende rust, de screening wel te kunnen meedoen, maar de combinatie van rugspierpijn en de voorgeschreven medicatie, zorgen ervoor dat het niet verantwoord is om mee te doen.
'k zal mij dan maar voor de volgende sessie van 12 mei opgeven.
Amuseer jullie,
groeten,
Fox30
-
xantingo
- Contacteer:
Ik heb me onlangs samen met mijn neef (met een Yamaha R6) ingeschreven voor 26 mei in Geel; zijn er hier toevallig nog mensen die daar naartoe gaan?
Over het feit dat je maar eenmaal zou mogen meedoen: ik heb vorig jaar ook de screening in Geel gevolgd, en toen heeft de instructeur daar verteld dat je gerust mocht terugkomen.
Bij deze dus...
Over het feit dat je maar eenmaal zou mogen meedoen: ik heb vorig jaar ook de screening in Geel gevolgd, en toen heeft de instructeur daar verteld dat je gerust mocht terugkomen.
Bij deze dus...
...R1200RT... -
xantingo
- Contacteer:
Ik ben vorig jaar geweest net nadat ik mijn eerste motorfiets gekocht had. En eerlijk gezegd, ik voelde mij niet groener dan ervaren rijders; degenen die ervaring hebben en toch naar zo'n screening komen, zijn meestal niet te schoon om toe te geven dat ook zij nog een en ander opsteken.spoorman schreef:Ik ben ingeschreven op 12 mei en is de eerste keer dat ik daar naar toe ga,ben nog maar beginnend motorrijder met weinig ervaring dus zal daar mischien wel een mal figuur slaanmaar ik wil gewoon weten hoe ver ik al sta en wat ik vooral nog moet verbeteren.
Mijn neef rijdt nog met een voorlopig rijbewijs, toen hij me vertelde dat hij een R6 gekocht heeft, heb ik hem direct aangeraden om naar een screening te gaan. En ook direct voorgesteld dat ik mee wilde...
...R1200RT... -
Fox30
Groot gelijk.xantingo schreef:Ik ben vorig jaar geweest net nadat ik mijn eerste motorfiets gekocht had. En eerlijk gezegd, ik voelde mij niet groener dan ervaren rijders; degenen die ervaring hebben en toch naar zo'n screening komen, zijn meestal niet te schoon om toe te geven dat ook zij nog een en ander opsteken.
Ik rij nu terug twee jaar na een onderbreking van 20 jaar en voel me nog zeker niet te goed om aan een screening mee te doen.
Oefening met de plank lukt niet steeds.
Traag rijden op 10 meter lukt zelden binnen 12 sekonden.(zal natuurlijk wel eenvoudiger zijn met een lichter motor, want onlangs heb ik het gedaan met de BadBoy 50 van mijn zoon tijdens zijn voorbereiding voor zijn brommerexamen en dan kwam ik op 16 sekonden.)
John,John schreef:Is makkelijk te vinden. Vanuit Antwerpen, Afrit Sint-Job int Goor, dan naar links richting Essen. Aan het tweede kruispunt mét lichten naar rechts (benzine-station) Dan (bredabaan)tot aan de bocht en daar vind je Motel Klokkenhof. Daar ist!
Fox30 sprak van Motel Restaurant Dennenhof (Brasschaat). Het welke is het nu?
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
-
Wulf
ik ben op 14 april geweest met de GT, viel goed mee ik mocht doorgaan naar de doorgedreven motortraining. over de 10 meter had ik 18 sec met m'n GT enkel het rijden en stilstaan op de plank was voor mij een ramp. De remproef was erg leuk met de GT, voor éénmaal was de politie aanwezig met een speciale opstelling waarbij ze de remvertraging konden opmeten, aan de hand van je snelheid, je reactietijd en de remafstand. Met een gemiddelde motor moet je een cijfer halen van 5,6m/sec kwadraat. De mannen van de screening en de politie waren aangenaam verrast van de power van de remmen op de GT( gemiddelde score 8,2 over 3 pogingen). De GT kwam daarbij rekening houdend met het gewicht in de buurt van de supersport motoren. 
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
-
TonTon
We gaan vooral proberen om het droog te houdenspoorman schreef:en hou het veilig.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Vandaag screening gedaan in Brasschaat. Ingedeeld in twee groepen van 8 rijders (velen hadden forfait gegeven door het slechte weer
) en ik kan dus alleen praten over de groep waar ikzelf inzat samen met een andere forumrider, Fox30, die uiteindelijk tot toprijder zou worden gekroond met 0 fouten en enkele extra te verdien punten. Proficiat
7 van de 8 rijders zijn geslaagd
De enige piloot die niet geslaagd was rijd net 3 maanden en dan nog met een K1200LT
Voor zijn moed om in zo'n korte tijdspanne zichzelf al te laten testen, verdient hij een dikke pluim en iedereen stond in bewondering voor wat hij na zo'n korte rijervaring al presteerde
WIJ hebben vandaag de rijvaardigheidscijfers van de M.A.G. eens even krachtig rechtgezet zou ik zo zeggen
Hoe de uitslag bij de andere groep was moeten we van een andere forumrider, Geesje Beemer (Tim), vernemen
7 van de 8 rijders zijn geslaagd
WIJ hebben vandaag de rijvaardigheidscijfers van de M.A.G. eens even krachtig rechtgezet zou ik zo zeggen
Hoe de uitslag bij de andere groep was moeten we van een andere forumrider, Geesje Beemer (Tim), vernemen
Laatst gewijzigd door WimLT op 12 mei 2007, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Fox30
Enkele sfeerbeelden van vandaag
Enkele sfeerbeelden van vandaag: