het is een prachtig hotel met mooie grote kamers , een uitstekende keuken ( kok heeft een kook-programma op de regionale tv ).
de prijs was 51 € in halfpension.
het énigste minpuntje is dat ze geen garage kunnen aanbieden , ik mocht de moto rechtover het hotel onder het afdak van een schuur plaatsen en ze verzekerden me met de hand op het hart dat ik geen schrik hoefde te hebben voor diefstal.
maar ik ben zeker als er met enkele motoren wordt gegaan dat de eigenaar van die schuur wel zou bereid zijn om de motoren in de schuur te laten stallen.( of als je de Duitse taal meer machtig bent dan ikzelf
voor diegenen die in de onderste helft van ons Belgenlandje wonen zou ik zéker aanraden van NIET via Nederland te gaan er is enorm veel verkeer en met de werken op de Antwerpse ring...maar via Charleroi,Luik,Aachen,Koln enz.
ik heb de route van bij mij tot aan het hotel er ook bijgesloten , zowel voor de GPS als in Excel..( zijn makkelijk aan te passen naar Jouw adres ).
van bij mij tot ginder was het 465 Km. ( via Nederland 436 km ).
de streek zelf is wondermooi , niet toeristisch en voor motorrijders ideaal om bochtjes te pikken.
voor diegenen zonder gps heb ik de foto's bijgesloten van de routes die ik heb gemaakt met Mapsource , zo heb je toch een indruk.
als kaart heb ik de Michelin nr 417 gebruikt.
voila , dat is het zo een beetje , voor specifieke vragen mag je altijd mailen...
vr gr,
Arnold.
http://users.telenet.be/bmwman/Sauerland2005.rar