Graag een neutrale opinie ..

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Jo De Paepe

Re: Graag een neutrale opinie ..

Bericht door Jo De Paepe »

En als je twijfelt aan het structurele karakter: het zijn voornamelijk ernstige problemen die 2-kleppers ook hadden.
Leg me dat ne keer uit , ik had er verschillende en nooit problemen ondanks hoge KM stand

nu reeds de vierde 4klepper ,ook zonder problemen.
(Vorige 3 met ca 85 a 90.000km)

Volgens mij heb jij een internetprobleem. Surf eens rond op eender welk auto of motormerk en lees eens de forums door . Geen enkel merk is vrij van problemen . Op een forum wordt dit dan nog eens uitvergroot en krijgen we er dan ook de schijnproblemen bij (mensen die eigenlijk geen probleem hebben maar door erover te lezen ,denken het toch te hebben :lol: )
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

Jo De Paepe schreef:
En als je twijfelt aan het structurele karakter: het zijn voornamelijk ernstige problemen die 2-kleppers ook hadden.
Leg me dat ne keer uit , ik had er verschillende en nooit problemen ondanks hoge KM stand

nu reeds de vierde 4klepper ,ook zonder problemen.
(Vorige 3 met ca 85 a 90.000km)

Volgens mij heb jij een internetprobleem. Surf eens rond op eender welk auto of motormerk en lees eens de forums door . Geen enkel merk is vrij van problemen . Op een forum wordt dit dan nog eens uitvergroot en krijgen we er dan ook de schijnproblemen bij (mensen die eigenlijk geen probleem hebben maar door erover te lezen ,denken het toch te hebben :lol: )
Jij hebt dan ook altijd met de goeie BMW's gereden hé Jo. Die nog niet "made in china" waren :-)
Geef maar toe: een 1200 kopen ga je ook niet doen zeker hé....
Het klopt van dat internet, diegenen die tevreden zijn zeggen het niet expliciet, maar langs de andere kant zijn er ook nog veel probleem gevallen die ook de forums niet halen.....In ieder geval als de probleem gevallen enkel maar een paar % zijn van de totale BMW's dan nog is het te veel en worden de gekende problemen gewoon niet afdoende opgelost, bv ringantennes...de defecte reeksen worden nog steeds gemonteerd etc.....Ze steken gewoon hunne kop in het zand....het geld vloeit toch binnen.....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Nascar
Contacteer:

Bericht door Nascar »

Ik sluit me aan bij de laatst neergepende meningen.

Het is belange nog zo slecht niet met BMW. De 1200 reeks kent dan veel meer problemen als vroeger maar worden in "vele" gevallen wel opgelost.
We rijden er nog niet lang mee maar we hebben nog geen kennis gemaakt met de vele ongemakken. Wel links en rechts al is kleinere probleempjes meegemaakt.

Je hoort me hier zeker niet zeggen dat de Service in orde is van BMW :!:
Ik vind het trouwens triest van regelmatig te moeten lezen dat je nogal op je poot moet spelen om de nodige service van BMW los te weken.
Dit is iets dat door BMW zelf zal moeten verbeteren of ze gaan klanten verliezen (hebben al klanten verloren, zoals hierboven beschreven).
Mens Sana In Corpore Sano of was het nu Mens Sana in Vodka Cola

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie