Tv. v.d BP, nu BBQ te Gr. B. Wie???

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
adjuvo

Re: Tv. v.d BP, nu BBQ te Gr. B. Wie???

Bericht door adjuvo »

En ik die dacht dat gij nen Heiligen waart ...

Eerst den helft van uwen diepvriezer voorschotelen en als er dan nog een half "sossis" te kort is , dan krijgen de afwezigen gelijk de schuld omdat de helft van de parking zogezegd zou honger geleden hebben .

Ik zal er aan denken vrijdag als ik de cake in stukken moet snijden ... :mrgreen:

CU
bougimain schreef:Ahhhh ti's da vlees dat we misten :lol:
ik wist dat er iets ni just was, maar wist ni wa en ti's daarom dat wij allemaal nog met honger naar huis moesten, zijt ge niet beschaamd :oops:
Wacht tot bij Schaekels :-x

Bougimain :alien:
adjuvo schreef:Sorry mannen ( en vrouw) ,

mijn vlees lag klaar , inclusief alle attributen , maar het heeft niet mogen zijn ...

Ik zal me dit jaar moeten tevreden stellen met de foto's en de indianenverhalen bij Schaekels ... :clown:
bougimain
Contacteer:

Re: Tv. v.d BP, nu BBQ te Gr. B. Wie???

Bericht door bougimain »

Afbeelding

En ik die dacht dat gij nen Heiligen waart ...

Eerst den helft van uwen diepvriezer voorschotelen en als er dan nog een half "sossis" te kort is , dan krijgen de afwezigen gelijk de schuld omdat de helft van de parking zogezegd zou honger geleden hebben .

Ik zal er aan denken vrijdag als ik de cake in stukken moet snijden ...

CU
Bougimain :wink:
Afbeelding
Plaats reactie