Lifetime Update : nieuwe versie CN 2010.30 beschikbaar
Moderator: GVN
Re: Lifetime Update : nieuwe versie CN 2010.30 beschikbaar
BEDENKING: zou het kunnen dat van zodra je de laatste nieuwe update hebt gedownload alvorens ze u hebben verwittigd per mail, je die Email niet meer krijgt om u te zeggen dat ... Heb nml nog nooit die meel gehad i i i 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
bougimain
- Contacteer:
Ik heb mijne mail eergisteren gekregen en ik had het al gedownload.
bougimain
bougimain
WimLT schreef:BEDENKING: zou het kunnen dat van zodra je de laatste nieuwe update hebt gedownload alvorens ze u hebben verwittigd per mail, je die Email niet meer krijgt om u te zeggen dat ... Heb nml nog nooit die meel gehad i i i
Sinds de laatste update was ik mijn rijbaan assistentie kwijt. Ligt aan een bug in die update (moest lukken). Om het op te lossen heb ik het volgende gevonden:
1. Zoek op je Nüvi of Zümo de file cneuro_2010_30_jcv.JCV en stel deze veilig (als reservekopie). De file staat bij de meeste apparaten in Garmin/JCV.
2. Hernoem de file op de Nüvi en zorg dat de filenaam korter wordt. Maak er bijvoorbeeld CNE2010_30.JCV van*.
3. Dat is het enige wat je moet doen. Na herberekenen van de route werkt de Lane Assist weer.
* Let op: voor de Zümo moet 'ie nog korter, bijvoorbeeld CN201030.JCV. (Maximaal 8 karakters plaatsen voor de extensie)
1. Zoek op je Nüvi of Zümo de file cneuro_2010_30_jcv.JCV en stel deze veilig (als reservekopie). De file staat bij de meeste apparaten in Garmin/JCV.
2. Hernoem de file op de Nüvi en zorg dat de filenaam korter wordt. Maak er bijvoorbeeld CNE2010_30.JCV van*.
3. Dat is het enige wat je moet doen. Na herberekenen van de route werkt de Lane Assist weer.
* Let op: voor de Zümo moet 'ie nog korter, bijvoorbeeld CN201030.JCV. (Maximaal 8 karakters plaatsen voor de extensie)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Wim,
handig om te weten THX
greetz
ferre
handig om te weten THX
greetz
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
klinkt als het oude "DOS" tijdperk, max 8 karakters, 3 karakters voor de extentie, back to the future ?
WimLT schreef:Maximaal 8 karakters plaatsen voor de extensie)
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/