flash-flash-flash flitsmodule: de GS nog wat meer kermisbike

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

GSrijder
Contacteer:

Re: flash-flash-flash flitsmodule: de GS nog wat meer kermisbike

Bericht door GSrijder »

En zeggen dat ik er nog een 2e flitsmodule heb bijgekocht, stroboscoop effect met blauwe led lampjes.....Oooohhh wat een hetse gaat dat hier weer geven. Beter mijn Smith&Wesson .357magnum op zak steken nu, is iets robuuster en daadkrachtiger :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Dirk Pauwels

Re: flash-flash-flash flitsmodule: de GS nog wat meer kermisbike

Bericht door Dirk Pauwels »

GSrijder schreef:En zeggen dat ik er nog een 2e flitsmodule heb bijgekocht, stroboscoop effect met blauwe led lampjes.....Oooohhh wat een hetse gaat dat hier weer geven. Beter mijn Smith&Wesson .357magnum op zak steken nu, is iets robuuster en daadkrachtiger :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pakt ene met korte loop, t'is toch voor dichtbij hé, en die steekt makkelijker weg.... :lol:
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Plaats reactie