Als de chauffeur zijne weg weet natuurlijk, stel dt die met ne GPS van halte naar halte moet ....

Moderator: GVN
Ja, en naar het schijnt zitten er bij die nieuw opgeleide gasten nogal modellen tussen zenne!!Harald schreef:Als ik van A naar B moet, neem ik de "Lijn" Bus.
Als de chauffeur zijne weg weet natuurlijk, stel dt die met ne GPS van halte naar halte moet ....
heb een flauw vermoeden dat de persoon zijn naam w***t isOp wie hebt ge het nu?
ik kan echt niet meer volgen
Ik weet van niksjakke schreef:Ja, en naar het schijnt zitten er bij die nieuw opgeleide gasten nogal modellen tussen zenne!!![]()
en ge voelt u ook niet aangesproken héWimLT schreef:Ik weet van niksjakke schreef:Ja, en naar het schijnt zitten er bij die nieuw opgeleide gasten nogal modellen tussen zenne!!![]()
Met 100% zekerheid is daar veel drank te krijgen ....WimLT schreef:Alleen de eindhalte is dan zeker![]()
![]()
En "Kulens"kulens schreef:Sinds 6 maanden rij ik rond met een zumo 660. Ik heb al veel gelezen dat deze toestellen wel eens willen blokkeren, of dat de firmware-updates bugs bevatten. Daar ben ik (tot nu toe) wel gespaard van gebleven. Maar wat ik vorige week weer moest ondergaan deed me deftig twijfelen om te testen hoe ver een Zumo kan vliegen als je hem met een krachtige worp katapulteert!!
Meerdere keren heb ik de software moeten betrappen op slechte routeberekeningen. Zo was ik in Engeland aan het toeren en loodste de zumo me op bepaalde momenten naar de afrit om dan direct weer de oprit richting de autostrade te gidsen!! Als ik op een baan van 70 rij duidt de zumo aan dat ik een veldbaantje moet inslaan. Dit veldbaantje maakt dan een bocht om zo terug op de baan van 70 te komen!!! enz. enz....
Vorige week moest ik voor het werk naar Leiden (Nl.). Route op voorhand eens bekeken via MapSource (ook zo'n prehistorisch gebruiksonvriendelijk gedrocht!). Na Rotterdam stuurde de GPS me via alle mogelijke binnenwegen (ipv. via Den Haag gewoon de E19 te blijven volgen). Gevolg, de GPS deed er 5 min. langer dan gewoon de autostrade te blijven volgen. Dit in het achterhoofd genomen heb ik op het bepaalde punt de GPS genegeerd en de E19 blijven volgen. Toen ik 's avonds terug naar huis reed, keurig de E19 blijven volgen, tot de GPS plots een afrit aanduid in Rotterdam. Dacht, zal de GPS toch nog maar eens volgen => Gevolg: Heel de binnenstad van Rotterdam tijdens de spits mogen ontdekken!!!! ipv. een rit van 2u was ik pas na 3u thuis!!!!
=> ROMMEL!!!!!
De instellingen staan duidelijk op "snelste route" en niet op "kortste route". Ik begrijp echt niet waarom zo velen Garmin aanraden, hoe kan je vertrouwen hebben in een systeem die zo'n blunders maakt??
Dag Ronny,ronnyb schreef: En "Kulens"
wat is je verdere ondervinding na een week toeren in het buitenland![]()
![]()
gr,
Ronnyb
Mss wel bedoeld voor diegene die het wel willen snappen!jakke schreef:Raar dat die overdreven missingen dan enkel bij jullie zo zijn!
Het kan al eens zijn bij zeer verouderde kaarttype's, maar toch niet bij de zeer recente!
En anders zijn er bij de fabricage verkeerde gegevens in de GPS geladen!![]()
Ten andere, zo duidelijk is de uitleg van Kulens toch niet zenne, precies een wetenschappelijk magazine!![]()
![]()
![]()
En verloren rijdenjakke schreef:Zou kunnen, maar ik ben waarschijnlijk te dom!
Leuk dat er zoveel slimme mensen bestaan! Sommigen zijn echter zo slim dat ze de éénvoudige dingen niet meer snappen.![]()
Kan zo te horen alleen maar beter zijn dan zo'n dinges ... heu ... Gamrin ... of hoe heet dat stuk onbenul ook alweerDirk Pauwels schreef:wie weet rijden we binnen dit en 5 jaar allemaal met een Kulens 660