En ik die dacht dat rang en stand niet telde bij vrienden
Mijn vrienden zijn vrienden , niet voor hun IQ , maar omdat het toffe gasten zijn
Trouwens ik dacht dat het hier over banden ging , en niet over maand...banden
Moderator: GVN
Akkoord Harald, daar zeg je het "toffe gasten", maar onder bmw rijders zitten er niet veel leuke mensenHarald schreef:Wat zijn we weer lief voor mekaar.
En ik die dacht dat rang en stand niet telde bij vrienden![]()
Mijn vrienden zijn vrienden , niet voor hun IQ , maar omdat het toffe gasten zijn( de meesten zelfs zonder IQ)
Trouwens ik dacht dat het hier over banden ging , en niet over maand...banden![]()
Nog een prettige dag verderIk kies mijn vrienden ook zelf en ik ben daar heel kieskeurig in, alleen mannen en vrouwen van hoog niveau
Dus je zal mij nooit in een rit zien waar jullie zijn
µµGswa schreef:Motorprinsesje
Oef, wat een geluk dat we niet hetzelfde hoog niveau hebben van u, anders werden we misschien wel uitgekozen, en het tweede is mooi meegenomen
![]()
Nog een prettige dag verderIk kies mijn vrienden ook zelf en ik ben daar heel kieskeurig in, alleen mannen en vrouwen van hoog niveau
Dus je zal mij nooit in een rit zien waar jullie zijn
Ps: Kunde nu al rijden zonder zijwielekes, anders moet ge binnenkort daar ook nog ander banden voor hebben, 'k zou daar wel geen tourance voor nemen die zijn niet zo goed in 't natExcuseer, ja dat niveau hé
Zal mijn zijwieltjes voor u aan de kant houden hé... want aan je leeftijd te zien zal je een bmw niet lang meer overeind kunnen houden of ga je overschakelen naar een camino?Gswa schreef:Motorprinsesje
![]()
Begin u nog een Sympathieke te vinden, ontroerende woorden.
Maar ik vrees ook dat ik met rode kaken zal komen te staan wanneer wij elkaar ontmoeten, namelijk de kaken van mijn ga. , want met u kunde scheten van 't lachen laten.