Jawadde, zo wil ik ook iederen dag naar m'n werk gaan, dan zou't met ne grote smile zijn da'k mag vertrekken
Maar moet ik dan ook zo'n moustache hebben
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Megacooldemaxschitternd, merci John, dat zet een smile op ieders gezicht
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Mijn vrouw-, dochter- en ik vonden het een héél grappig filmpje
Maar ik stel voor, dat vanaf nu een ieder die nog een 'Kerst-filmpje' stuurt, een 'rondje voor de hele BMW Motor Club Vlaanderen (en forum-leden ) moet geven ..... ...... ha, ha, ha .....
Volgens mij zijn een aantal "tegenstanders" nog enkel goed om in een rolstoel rond te rijden. Er zijn (mijn inziens) een aantal nekken/ruggen gebroken.
Dit is geen sport meer...
GSven ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT