Hoe, rijen ze daar linksGSPeP schreef:Heeft er van de Schotlandrijders vorig jaar iemand zijn koplamp op "linksverkeer" afgesteld?
Ik weet dat dit op de 1150GS mogelijk is, maar is het nodig?
Schotland '06
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
GSPeP
- Contacteer:
't is in verband met die xenon dat ik het vraag. Bij mij zit dat er al tijdje in en als ik zie hoe de verkeersborden langs de snelwegen verlicht worden, zou het wel eens kunnen zijn dat tegenliggers langs de verkeerde kant van de weg dat misschien niet zo leuk vinden.Danny schreef:de meeste zijn er gewoon niet aan geweest... een stukje tape of wat lager zetten helpt wel... al weet ik niet wat voor een effect mijne nieuwe Xenon beam gaat hebben op schapen of Schotse blikrijders die doorgaans wel erg tolerant zijn...
Het standaard 'pieperke' van de 1150GS zal wel weinig problemen veroorzaken
Ik had mijn licht afgeplekt,
op'n Rt ziede duidelijk die driehoek op de koplamp staan.
Bij een GS weet ik het niet.
Desnoods neem je een stuk half doorzichtige tape( waar ze boeken mee kaften)
Dan behoud je het licht, doch je gaat niemand verblinden.
Ik heb ergens gelezen dat wanneer uw licht , de oorzaak van een ongeval kan zijn, de verantwoordelijkheid volledig in uw schoenen kan geschoven worden.
En bij ne moto, draagt ge botten, dus der kan e wa in hé
op'n Rt ziede duidelijk die driehoek op de koplamp staan.
Bij een GS weet ik het niet.
Desnoods neem je een stuk half doorzichtige tape( waar ze boeken mee kaften)
Dan behoud je het licht, doch je gaat niemand verblinden.
En bij ne moto, draagt ge botten, dus der kan e wa in hé
-
....
-
....
Het zijn 6 vijzenDanny schreef:je kan als je eens in 't boekske kijkt van den 1150 GS de koplamp makkelijk omdraaien naar links verkeer... een vijske of twee denk ik![]()
enneh ja ja 't zal er rapper zijn dan we denken
4 voor het scherm los te maken,
en twee voor de plaat die de tellers afschermen.
Dan kan je gewoon iets verschuiven.
De schroevedraaiers zitten in het boordgereedschap.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Hoi gasten,
aangezien het in Shotland 's nachts nog aardig fris kan zijn in mei heb ik
gisteren in mijn tentje geslapen en dat om eens te testen of mijn slaapzak voldeed bij vriestemperaturen. Het was -5 en dankzij mijn binnenslaapzak in fleece was het perfect doenbaar, alleen snachts opstaan voor eens een wieterke te doen was niet echt om er een kick van te krijgen. Conclusie : ik ben er klaar voor.
So long,
jazz.
gisteren in mijn tentje geslapen en dat om eens te testen of mijn slaapzak voldeed bij vriestemperaturen. Het was -5 en dankzij mijn binnenslaapzak in fleece was het perfect doenbaar, alleen snachts opstaan voor eens een wieterke te doen was niet echt om er een kick van te krijgen. Conclusie : ik ben er klaar voor.
So long,
jazz.
Jazz R1150GS - garmin 2610
Schotland 2006
Zuid Afrika 2007
Schotland 2006
Zuid Afrika 2007
-
....
jazz schreef:Hoi gasten,
So long,
jazz.
Awel da's nu als een een prachtig begin van het reis-verslag. Ik hoop er zo nog veel te kunnen lezen tijden jullie trip..........
-
Iron Gonzo
dat wieterke kunde bij lutser en wabbe topic plaatsen
ik heb nog buiten geslapen in mijn tentje bij -12
toen ik moest opstaan was mijn rits van mijn tent toegevroren en heb ik dat voorzichtig met een kaars ontdooid
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
[quote="GSPeP"][quote="Incognito (Mo)"]
Hoe lang nog WIL VERTREKKEN
[/quote]
Vandaag nog 115 dagen ...
We zullen dan wel zien. Het zal inderdaad voldoende zijn met ergens op de lamp een stukske tape te plakken om geen tegenliggers te verblinden.[/quote]
Als ik me niet vergis had onze vriend Ben zijn koplamp afgeplakt met als resultaat dat het glas van zijn licht door de warmte brak.....
Vandaag nog 115 dagen ...
We zullen dan wel zien. Het zal inderdaad voldoende zijn met ergens op de lamp een stukske tape te plakken om geen tegenliggers te verblinden.[/quote]
Als ik me niet vergis had onze vriend Ben zijn koplamp afgeplakt met als resultaat dat het glas van zijn licht door de warmte brak.....
" Gelijk" krijgen is moeilijker dan hebben