Amendemito schreef:PS. de inschrijvingen voor de BMW trip naar Lourdes lopen nog tot eind deze week.
Gedragscode forum...
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Zit daar knap vrouwvolk, anders ikke ook inschrijven ?demito schreef:
PS. de inschrijvingen voor de BMW trip naar Lourdes lopen nog tot eind deze week
Quanta costa ???
Edit : waarom schrijft men "PS. de inschrijvingen voor de BMW trip naar Lourdes lopen nog tot eind deze week" ipv "PS. de inschrijvingen voor de BMW trip naar Lourdes rijden nog tot eind deze week"...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Ik heb ondertussen met WilfriedLT al een nieuw motoclubke opgericht waar dit soort belachelijkheden niet meer geduld wordt. De trip naar Lourdes vind weldegelijk plaats, al hebben we besloten om er voor deze eerste keer een veilige busreis van te maken.
Ik vraag 10 cm meer aan OLH in de hoop er 5 te krijgen.
Ik vraag 10 cm meer aan OLH in de hoop er 5 te krijgen.
Stil is het inderdaad. Ik snap iets niet goed. Nu dat ik mijn gedachtengoed eens ferm heb gespuit komt er maar een lauwe reactie van de forumleden.
Spijtig... na enkele goede shots is het allemaal aan het verwateren.
Alléé, 'k zal nog eens ne voorzet geven...
In Lourdes ben ik al geweest, nee, niet met de bus. Wel met nen hoop toffe kameraden die ik hier op het forum nooit niet hoor??? Trouwens toen we daar waren kon je over het brugsken alleen nog maar 'Heineken' krijgen dus zeker genen Palm
en knap vrouwvolk, géén gezien of 't moest onder die blauw sluierkes ondertussen verandert zijn.
Een nieuwe club, waarom
... ik vind het hier zeker wel tof, alléén, de mij verwachte storm van reacties is maar een licht windje. Kop op jongens, starten maar weer... 
Spijtig... na enkele goede shots is het allemaal aan het verwateren.
Alléé, 'k zal nog eens ne voorzet geven...
In Lourdes ben ik al geweest, nee, niet met de bus. Wel met nen hoop toffe kameraden die ik hier op het forum nooit niet hoor??? Trouwens toen we daar waren kon je over het brugsken alleen nog maar 'Heineken' krijgen dus zeker genen Palm
Een nieuwe club, waarom
-
J-P
- Contacteer:
Tja, dat krijg je als je LT rijdt he, dan zit je uit de wind en voel je die lichte briesjes niet meer 
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Véél off-topic
Ik ben relatief nieuw op het forum, maar ik heb:Danny schreef:Speciaal voor die zever heb ik gevraagd het Beemer cafe op te richten naar Nederlands
voorbeeld want ook daar hadden ze dat probleem 't is dus niet echt een Vlaams iets he
Ik geef zelf toe dat mijn deelname zich ook beperkt tot nog slechts een fractie van wat het ooit is geweest
omwlle van vaak echt oninteressante postings waarvoor je beter 1207 kan draaien ... soms is 't ook wel leuk
-reeds veel interessante info verworven.
-verschillende nieuwe contacten gelegd.
-technisch al heel veel nieuws opgestoken.
-een reis naar Schotland geboekt(gepland)
-verschillende linken naar reizende geestesgenoten gevonden.
-mijn eigen reisavonturen met anderen kunnen delen.
Daartegenover vind ik dat de draad van sommige interessante topics wordt verstoord door "ongepaste"
reacties.
Als voorbeeld: het huidige topic "Toon jullie GS" heeft 158 reacties uitgelokt. 54(34 %) daarvan
vertoonden effectief een GS. Al de andere reacties kunt ge opdelen in: terechte reacties, véél off-topic-vragen
en véél onnozelheden allà: WAAUW, enkel emocotions,enz. Waarbij ik mij niet van de indruk kan ontdoen dat
betrokkenen enkel reageren om hun aantal posts op te drijven.
Voor het echt kletsen bestaat, zoals Danny terecht opmerkt: "het Beemer-Café".
Aan alle medegebruikers: hou het forum tof, dit zal ons op lange termijn allemaal ten goede komen. Want ik heb
de indruk dat door het off-topic-gebruik verschillende mensen afhaken.
Tips:
1)bij reacties op topics met foto's, haal de foto's uit de quote . Dan wordt het geheel minder lang.
2)Pas uw tekst en foto's aan de schermbreedte aan, dan hoeft men niet in de breedte te scrollen. Da leest vlotter.
Nog véél lol samen
Trikke
Laatst gewijzigd door Trikke op 10 apr 2006, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
JH. schreef:Xavier schreef:Het is hier verdacht stil..klopt iets niet
Twas palmzondag zekers... endus twee mogelijkheden...
1 ofwel reeds met volle gedachten in Lourdes
2 teveel palm
JH , kan je uwen banner niet een beetje smaller maken, zodat die in de breedte van de pagina's past?
Thanks.
a me mo weg zen
K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS

K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS

-
-Wim-
Helaba J-P,J-P schreef:Tja, dat krijg je als je LT rijdt he, dan zit je uit de wind en voel je die lichte briesjes niet meer
Kritiek spruien over nen andere BMW ! Da's heiligschennis ! Vertrek ook maar al naar Lourdes
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
-
J-P
- Contacteer:
Goed idee, zal mij rap een kleinere penis wensen, ik struikel er eerdaags nog eens over. 
J-P
-
J-P
- Contacteer:
Toemme toch, had ik mij toch n`n LT moeten kopen 
J-P