opties RT1200

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

frederik

Bericht door frederik »

[/quote]

Wat is er gebeurd met de zoveel geroemde kwaliteit van BMW? ;-)
...
[/quote]
Op zondag keek ik naar drie afleveringen op bbc om 22u The way down, (van schotland tot in zuid afrika) en ik zag dat er reeds twee veringen van de 1200gsa mochten geheel vernieuwd worden ! Van kwaliteit gesproken ! En zeggen dat ze er nu nog elektronica gaan bijgooien, we gaan erop vooruit. Hoe noemen ze dat regelbaar achterveer gedoe weer ?

En toch zie ik mij daar mee nog rijden ook ! 't Is triestig, het verstand komt duidelijk niet met de jaren !

In ieder geval de geroemde kwaliteit van vroeger, er staat zo één in mijn garage. Gasten van vroeger en kwaliteit en zo, we moeten niet gaan romantiseren zulle ! Hebbe ik al werk gehad aan die 2v gs !!! amai

f
BasMan

Bericht door BasMan »

frederik schreef: Hoe noemen ze dat regelbaar achterveer gedoe weer ?
ESA (Electronic Suspension Adjustment, ff uit m'n hoofd). De veervoorspanning is op de achterveer, demping voor en achter. En ik ben zeker van plan dat te gaan gebruiken, lekker "soft" tuffen met de cruise control aan, muziekje erbij..... nu nog alle koekblikken van de weg en de perfectie wordt benaderd ;)

Remco
Wachten...wachten...even wachten nog...RT! Geplande levering vrijdagmiddag 1 februari!
Plaats reactie