Toon je dagtripfoto...

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
pepino gonzales
Banned User
Banned User

Bericht door pepino gonzales »

Harald schreef:
RUSOR schreef:
pepino gonzales schreef:

KOPPEL!!!
Dat was snel :lol: :lol: :lol:
Zeker voor iemand die nog maar net op het forum zit :!: :!: :!:

"Alles over pepino gonzales "

ik volg het forum wel al een tijdje hoor :oops: :P
Afbeelding
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Hihi, idd, mij vandaag weesten amuseren met de Toyo, in Axel, moeten anders is, als 't op een motorforum toegelaten is, afspreken met enkelen om nog is te gaan, hier zitten er wel redelijk wat met een 4x4 :P

Trouwens, kom ik ginder, gestrand in een klein zandbakske toch géne BGS'er tegen zekers :lol:

Afbeelding

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Vanmiddag om 15h00 het idee gekregen om wat te gaan bollen in Limburg. Eigenlijk just thuis. Alles rustig op de betonbanen aldaar. Op de terugweg een mooie stukje meegpikt tussen Hoepertingen en Kortessem.

Goe gereden en toch 2x gestopt voor hier...

Afbeelding
Ergens nabij Tienen of zo stuurt GPS me binnendoor.

Afbeelding
En voor de kenners: waar staat dit optrekje... Vecht het uit want weet 't zelf niet...
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Koppel!! schreef:YOO

Hihi, idd, mij vandaag weesten amuseren met de Toyo, in Axel, moeten anders is, als 't op een motorforum toegelaten is, afspreken met enkelen om nog is te gaan, hier zitten er wel redelijk wat met een 4x4 :P

Trouwens, kom ik ginder, gestrand in een klein zandbakske toch géne BGS'er tegen zekers :lol:

Afbeelding

Grtz, Philip!
Tja we moesten toch een keertje vastrijden om te laten zien hoe ge een kynetische koord gebruikt he :lol: :lol: :lol: Werkt goed btw

Kunnen dat misschien wel een keertje doen om met een paar af spreken en andere misschien eens de kans geven mee te rijden.

GRTS Danny
Oneshark

Bericht door Oneshark »

Harald schreef: Zeker voor iemand die nog maar net op het forum zit :!: :!: :!:

"Alles over pepino gonzales "

yep, daar gaan we weer :shock: hoeveel forummembers gaan er nu afhaken ?
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

YOO

Hihi, idd, mij vandaag weesten amuseren met de Toyo, in Axel, moeten anders is, als 't op een motorforum toegelaten is, afspreken met enkelen om nog is te gaan, hier zitten er wel redelijk wat met een 4x4
mischien eens met de GS naar daar gaan :idea:
lijkt mij leuk voor spectakelfotos op de kalender 2008 :P
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Ik ga mee met de LT!.... dan kunnen jullie me lekker losduwen terwijl ik in m'n salon zit. :roll:

Serieus: Leuk plekje. Kheb ook altijd zin om eens slijk te gaan vreten met de 4x4

Kvrees wel dat een Freelander wat te licht is om daar zijn mannetje te staan?
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Maar allee t’s goed ik zal mij opofferen.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

RUSOR schreef:

Afbeelding

Grtz, Philip!
Tja we moesten toch een keertje vastrijden om te laten zien hoe ge een kynetische koord gebruikt he :lol: :lol: :lol: Werkt goed btw

Kunnen dat misschien wel een keertje doen om met een paar af spreken en andere misschien eens de kans geven mee te rijden.

GRTS Danny
Als ik dit geweten had, ik was thuis nondedju! Ik woon 6 km van Axel :wink: Waar is dit terreintje precies? Vlak bij het Westdorpse crossterrein?
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Iron Gonzo

voor dat ik hier op iemand zijn tenen trap :oops:

maar mischien in het cafe een 4X4 topic opstarten :idea:
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
GSven

Bericht door GSven »

JH. schreef:Kvrees wel dat een Freelander wat te licht is om daar zijn mannetje te staan?
Ik ben geen 4x4 expert, maar als je daar deftig offroad rubber onder steekt zal je wel ergens geraken.
In de zandbak met mul zand waar een Defender vastzit, ga je ook niet ver geraken.
GSven Afbeelding
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL

Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
LucVH

Bericht door LucVH »

J-P schreef:
RUSOR schreef:

Afbeelding

Grtz, Philip!

GRTS Danny
Als ik dit geweten had, ik was thuis nondedju! Ik woon 6 km van Axel :wink: Waar is dit terreintje precies? Vlak bij het Westdorpse crossterrein?

Just aan den overkant van het terein, stukje asfalt dan links de dreef naast het bos in. Het terrrein van de GAF :idea:

Had je nu een seintje gegeven dan had ik met plezier en met de 4X4 uwen werkplaatshandboek kunnen brengen :roll:
ONE LIFE.....LIVE IT!!

Luc,

BMW R1200GSA LC - R100RT
RUSOR

Bericht door RUSOR »

LucVH schreef:
J-P schreef:
RUSOR schreef: Tja we moesten toch een keertje vastrijden om te laten zien hoe ge een kynetische koord gebruikt he :lol: :lol: :lol: Werkt goed btw

GRTS Danny

Just aan den overkant van het terein, stukje asfalt dan links de dreef naast het bos in. Het terrrein van de GAF :idea:

Had je nu een seintje gegeven dan had ik met plezier en met de 4X4 uwen werkplaatshandboek kunnen brengen :roll:
Luc
Ik had wel een seintje willen geven maar het was een nachtelijk beslissing om naar Axel af te zakken. Eigenlijk wilden we eerst een roadbook rijden maar die werd op laatst afgelast.
Normaal gaan we 18 maart nog eens terug met de LROC

GRTS Danny
RUSOR

Bericht door RUSOR »

JH. schreef:Ik ga mee met de LT!.... dan kunnen jullie me lekker losduwen terwijl ik in m'n salon zit. :roll:

Serieus: Leuk plekje. Kheb ook altijd zin om eens slijk te gaan vreten met de 4x4

Kvrees wel dat een Freelander wat te licht is om daar zijn mannetje te staan?
Hoi JH
Dat is geen probleem om daar met een freelander rond te rijden hoor...
Je doet de dingen die je wil... je moet niet in de waterbakken en zandduinen duiken voor wat fun te hebben in Axel.

GRTS Danny
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Allé, oe zit 't, open ik een draadje in 't Beemer C@fé, en zien we of er interesse is of niet :?:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

misschien nog wat praktische zaken...

:arrow: exacte locatie (adres, gps-co's)
:arrow: startgeld?
:arrow: inkomgeld?

:arrow: ....?
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Harald

Bericht door Harald »

Effe spannend vandaag, maar wel mooi voor een paar snelle foto's

Afbeelding :wink:
RubbeRT

Bericht door RubbeRT »

Mijn motor zag er vandaag ook ongeveer zo uit. Ik heb 'm deze ochtend op de parking van Desco Wijnegem moeten achterlaten. Stilstaand gleden zelfs mijn voeten al weg. De motor was bijna niet meer te houden. Vanavond terug opgehaald: 6°C.
Lid BMW MC Vlaanderen
bosber
Contacteer:

Bericht door bosber »

RubbeRT schreef:Mijn motor zag er vandaag ook ongeveer zo uit. Ik heb 'm deze ochtend op de parking van Desco Wijnegem moeten achterlaten. Stilstaand gleden zelfs mijn voeten al weg. De motor was bijna niet meer te houden. Vanavond terug opgehaald: 6°C.
Gij zijt ook ne'n echte precies,t'is daarom da gij aan die kilometerkes komt. :wink:
gaas aan de maas
Iron Gonzo

zijn op komst
moet ze eerst nog uploaden

schitterend weertje deze namiddag :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

zonder GS gaat dat ook :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

verdoeme de brug ging net open :x
Afbeelding
TRIUMPH TROPHY SE
franske

Bericht door franske »

Iron Gonzo vanwaar zijn uw foto's. Ik herken de brug van sluiskil, verder lijkt het wat op binnenwegen rond Hulst, maar het zou ook in de buurt van Hoek/Philipine kunnen zijn.
VutteRT

Bericht door VutteRT »

Mooie foto's Gonzo, op een mooie lentedag. Maar zo te zien heb je nadien wel je motor moeten wassen.
grtjs vutteRT
Vele wegen leiden naar.......de mooiste plekjes
Iron Gonzo

franske schreef:Iron Gonzo vanwaar zijn uw foto's. Ik herken de brug van sluiskil, verder lijkt het wat op binnenwegen rond Hulst, maar het zou ook in de buurt van Hoek/Philipine kunnen zijn.
westdorpe, zuiddorpe, axel, terneuzen, hoek
zo terug naar bassevelde eeklo maldegem :wink:
ik had zo een 160Kmtjes op de teller na 2 uurtjes 15 minuutjes

natuurlijk kom je daar geen kat (andere motorrijders en autos) tegen en is het dus heel rustig om vlot te toeren en te genieten van het motorrijden

als ik mij effe ga uitwaaien zit ik veel in dit gedeelte van NL en zonder vignet
TRIUMPH TROPHY SE
Iron Gonzo

VutteRT schreef:Mooie foto's Gonzo, op een mooie lentedag. Maar zo te zien heb je nadien wel je motor moeten wassen.
grtjs vutteRT
dat is voor GS rijders :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:
TRIUMPH TROPHY SE
Kris adv

Bericht door Kris adv »

Vandaag rondgereden in Frans Vlaanderen

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie