airflow 3 eigenaars gezocht

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
OlivierToebosch
Berichten: 169
Lid geworden op: 22 dec 2004, 01:59
Locatie: Brasschaat

airflow 3 eigenaars gezocht

Bericht door OlivierToebosch »

Hallo, ik heb tweede hands een airflow pak gekocht. Ik dacht een goede zaak gedaan te hebben, maar bleek dat er geen protectoren in zaten.
De vorige eigenaar vond dat niet noodzakelijk. Dat maakt de deal een pak minder aantrekkelijk...
Ik wil ze graag bestellen, maar schijnbaar is dat bij BMW ook een probleem. De eerste levering was gewoon 'verkeerd'.

Is er iemand bereid om de elke mogelijke referentie op die protectoren op te zoeken?
Zodat ik daar mee kan gaan zoeken?
Iemand die zo'n protectoren ook niet nuttig acht en ze wil verkopen?
Groetjes,

Olivier Toebosch
natuurlijk lid!
stefke2
Berichten: 530
Lid geworden op: 08 nov 2011, 19:19

Re: airflow 3 eigenaars gezocht

Bericht door stefke2 »

Hoi Olivier, ik heb even gekeken en de protectors in mijn Airflow3 zijn krak dezelfde als in mijn Airflow1. Dus ik denk dat het wel dezelfde zullen zijn in alle airflow modellen. Er staat weinig of niets bruikbaar op de protector. Het CE-keurmerk staat er op en de En keurnorm. Geen artikelcode te vinden. CE EN1621-1 S typ A rechts SE1 Prosafe BMW (voor de rechtse protector). Idem linkse maar links 8-)
OlivierToebosch
Berichten: 169
Lid geworden op: 22 dec 2004, 01:59
Locatie: Brasschaat

Re: airflow 3 eigenaars gezocht

Bericht door OlivierToebosch »

Hey Stefke2,
Moet je weten dat BMW er niet onmiddelijk in slaagde om de juiste artikelnummers te vinden. Kleding is precies niet zo goed georganiseerd als de moto's. En uiteindelijk er nog eens bovenop vertelde dat ze niet meer allemaal beschikbaar zijn.
Rugprotectors, knieprotectors zijn niet meer verkrijgbaar. Zou ik u mogen vragen om van de rugprotector de maten op te nemen? de zak ziet er vierkant uit...Voor de knieen heb je maten...allez als ze van bmw komen. wil je die ook nemen?
thx
Groetjes,

Olivier Toebosch
natuurlijk lid!
stefke2
Berichten: 530
Lid geworden op: 08 nov 2011, 19:19

Re: airflow 3 eigenaars gezocht

Bericht door stefke2 »

Rugprotector heb ik er niet inzitten. Ik had er eentje gesneden van een oude protector maar zo'n "inlegkruis" beschermd werkelijk niks. Ik heb toen gewoon de afmetingen van de zak genomen waar die inzit. Ik draag zo goed als altijd mijn aparte grote Dainese rugprotector.
ludoke
Berichten: 39
Lid geworden op: 29 mei 2010, 11:10

Re: airflow 3 eigenaars gezocht

Bericht door ludoke »

Beste
p-2D 02
EN621-2
dit zit in de mijne
mvg Ludo
OlivierToebosch
Berichten: 169
Lid geworden op: 22 dec 2004, 01:59
Locatie: Brasschaat

Re: airflow 3 eigenaars gezocht

Bericht door OlivierToebosch »

bedankt Ludo. Zou je van die rugbeschermer de maten kunnen doorgeven? Zal een vervanger moeten zoeken...
Groetjes,

Olivier Toebosch
natuurlijk lid!
ludoke
Berichten: 39
Lid geworden op: 29 mei 2010, 11:10

Re: airflow 3 eigenaars gezocht

Bericht door ludoke »

Beste 50 -56 cm
OlivierToebosch
Berichten: 169
Lid geworden op: 22 dec 2004, 01:59
Locatie: Brasschaat

Re: airflow 3 eigenaars gezocht

Bericht door OlivierToebosch »

bedankt Ludo!
Groetjes,

Olivier Toebosch
natuurlijk lid!
Plaats reactie