Oude kar

Hier vind je alle persberichten terug. Deze handelen over BMW algemeen of BMW Motorrad

Moderator: GVN

Plaats reactie
Oude kar
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2021, 15:11
Woonplaats: Kampenhout

Oude kar

Bericht door Oude kar »

Goede middag, beste motorvrieden algemeen en in inbijzonder alle BMW rijders. Wie ben ik,niemand bijzonder dat staat vast,maar toch ,derde generatie bmw rijders, grootvader,vader,ik en reeds twee jaar mijn zoon .Mijn grootvader zijn eerste,gestolen van een Duitser,daarna allemaal eerlijk aangekocht.Ik bezit er enkele en mijn zoon een. Vb r75/5,K75S,R1100GS,K1100LT/SE,F800GS ATV.Ik reed fulltime time met de motor,dus 365 dagen per jaar zonder uitzondering, daarvoor gebuik ik soms motorfietsen van en ander merk,sorry. Ik rijdt sinds 1978 en ongeveer 2,5 miljoen km totaal gereden, voor het werk en met auto meegerekend. Is niet echt te tellen eerste 25 jaar niet opgeschreven.Ing. van opleiding, dus ik kan alles zelf van onderhoud tot kompleet revisie en alle bijbehorende werkjes, daarom waarschijnlijk niet op jullie top forum sorry,maar??? Heeft iemand van jullie enig idee, waar ik software kan kopen voor dat rot lampje van de f800gs van mijn zoon,dus onderhoud interval,en tegelijkertijd abs,motorstoring enz.U weet wel. Ik ben ongeneeslijk ziek,en heb niet echt lang meer en wil nog snel mijn zoon met motor software leren werken,zodat hij zijn plan kan trekken.Meer dan vriendelijke groeten, johan.
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Oude kar

Bericht door jakke »

Welkom.
Laatst gewijzigd door jakke op 19 aug 2021, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Relax
Berichten: 5686
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Oude kar

Bericht door Relax »

Welkom.

Ik zou een pb sturen naar of Dirk Pauwels of Danny. Waarschijnlijk zijn er nog wel die je kunnen helpen, maar dat zijn de namen waar ik eerst opkom.
I respect your opinion. But I don't give shit.
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: Oude kar

Bericht door alfa »

BMW R1100R zonder KFR
Plaats reactie