"ICE" in case of emergency

Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.

Moderator: GVN

Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Re: "ICE" in case of emergency

Bericht door Iron Gonzo »

het beste is een ICE kaartje bij het paspoort.
dat geeft geen problemen en kan men direct controle doen of het wel de juiste persoon is.

ik heb verleden week nogmaar een Up-date had bij het rode kruis.... :wink:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
S|empr3
Berichten: 164
Lid geworden op: 29 sep 2004, 15:38
Locatie: Middelkerke
Contacteer:

Re: "ICE" in case of emergency

Bericht door S|empr3 »

Plaatsje voor bloedgroep en huisdokter is ook nie slecht denkt ik op het kaartje van ICE
Ik rij nu met de enduro jas van bmw en in het arm zakje (doorzichtig plastic) zie je m'n bloedgroep naam en dokter.


Greetz
Kris
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: "ICE" in case of emergency

Bericht door WimLT »

S|empr3 schreef:Plaatsje voor bloedgroep en huisdokter is ook nie slecht denkt ik op het kaartje van ICE
Goeie tip :idea: Intussen aangepast :wink:

Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Vivi
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 aug 2006, 18:07
Locatie: Zaventem - Vl Brabant

Re: "ICE" in case of emergency

Bericht door Vivi »

Uw uitleg over het gebruik van een "ICE" is overduidelijk maar een beetje onvolledig.
Achter het oproepnummer dat U toevertrouwd aan ICE dient U ook een * ( sterretje) toe te voegen.

Als dat nummer je opbelt,op uw gsm, komt wel de naam van de beller en niet ICE.

Vivi
BMW-4-Ever
Berichten: 152
Lid geworden op: 06 mei 2008, 21:12

Re: "ICE" in case of emergency

Bericht door BMW-4-Ever »

Als aanvulling op het onvolprezen kaartje kwam ik bij Nippy Normans net nog DIT tegen. Een usb dogtag waar je je medische info op kwijt kunt. Nu nog zorgen dat ze in de ambulance dit uit kunnen lezen. (of misschien is dit wel aanwezig, heb er nog nooit in gelegen :clown: )
Dan is het kaartje toch makkelijker. . . . . :roll:

Groeten,
Erik
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: "ICE" in case of emergency

Bericht door pvde »

Yep,
Afbeelding
Ik ben al een aantal jaren in het bezit van Lifebadge, je kan hier je volledig medisch dossier op invullen en zo kan je overal ter wereld je gegevens kenbaar maken in de taal van de behandelende arts.
Het heeft ons al veel geholpen, probeer maar eens in Griekenland een medisch probleem uit te leggen als de Dokter daar amper andere talen spreekt en zelfs wij kennen niet altijd een medische term in een andere taal.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Plaats reactie