Allroad startersweekend, 20, 21 & 22 mei

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Allroad startersweekend, 20, 21 & 22 mei

Bericht door Koppel!! »

Yep, gedurende het weekend van 20 (vrijdagavond begint 't reeds), 21 & 22 mei houden we ons eerste allroadevent. Een startersweekend, waar iedereen aan mag deelnemen, dus niet enkel voor beginnende allroaders maar evenzeer voor wie een leuke allroadrit wil rijden over grotendeels gravelwegen en hier en daar een stukje occasioneel aardepad, of als 't nat ligt kan dat wel eens modderig worden.

Vrijdagavond aankomst, tentjes worden gezet of je neemt intrek in de hutten (de eerste 8 inschrijvingen kunnen een logeerplek kiezen in de hutten, daarna is 't sowieso in je tent)? De BBQ zal reeds aanstaan, mits slecht weer trekken we de boereschuur in, bij mooi weer zitten we lekker buiten.
Zaterdag ontbijt, en daarna begint de allroadrit, deze wordt gereden in systeem-D. Wie dit niet kent krijgt de uitleg ter plekke, no worries :grin:
Middagmaal is een vaste stop bij een brasserie met ruim terras, en dito parking.
De namiddag rijden we dan het tweede deel v.d rit, terug richting de camping/hutten. Daar wordt er 's avonds pizza gebakken. Uit ervaring weet ik dat een locale chinees of frituur een alternatief kan zijn, no worries :grin:
Zondag dan terug ontbijt, hutten leegmaken en/of tenten opkramen. Er kan een rit gereden worden (grotendeels op de gewone weg aangezien de bagage mee moet) tot een middagstop, voor wie direct naar huis wil omdat 't nog een flinke afstand is oid is deze rit niet verplicht, na 't ontbijt kiest ieder eigenlijk wat hij zelf wil doen.

Simpel maar tof programma dus, waar we 's avonds samenzitten om te babbelen, te vertellen, al was 't een kaartje te leggen, kan allemaal. Na de rit zal er bier te verkrijgen zijn op de camping aan democratische prijzen, tijdens de rit zelf wordt er geen alcohol gedronken, lijkt me maar logisch.
Toegankelijk voor iedereen die het allroaden aandurft, een dagje basic opleiding is geen overbodige luxe mits 't goed nat ligt. Bij droog weer rij ik deze rit zelfs met mijn RT :lol:

Nog vragen -> Info@motoadventuretravels.be

Voor nog meer info, klik op de volgende link -> https://motoadventuretravels.be/allroad ... gsweekend/

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
A.S.moto
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 aug 2021, 20:15
Woonplaats: Hechtel

Re: Allroad startersweekend, 20, 21 & 22 mei

Bericht door A.S.moto »

Nog mensen van hier die zich hebben ingeschreven?

Ik ben alvast van de partij.
Plaats reactie