Batterij 60/5

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over classic, vintage en oldtimer motorfietsen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Batterij 60/5

Bericht door Iron Gonzo »

damned: batterij stuk en zuur uitgelopen op batrijsteuntjes en kader.
ik denk dat ik hem deze winter eens volledig ga demonteren. Deftige beurt geven enz... :cry: :cry: :cry:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Josram
Berichten: 132
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:10
Locatie: Kapellen

batterij R60/5

Bericht door Josram »

Hallo r1100rs,
Ik heb vorige week een R60/5 aangekocht :D . Volgende week zal ik hem hebben. De batterij is ook stuk. Weet jij hoeveel zo'n batterij kost of heb je nog geen nieuwe gekocht. Indien je wil kan je me dan eens wat foto' s zenden want ik moet hem nog restoreren en wil zo veel mogelijk informatie bekomen. Een boutje en veer van de zijstandaard heb ik ook nodig. heeft er iemand er gegevens over, tekening, afmetingen, eventueel één te koop? :?:
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

re

Bericht door Iron Gonzo »

Dag Josram
Ik heb nog geen nieuwe batrij gekocht.
Ik heb wel de 2 originele werkplaats handboeken(in duits)
Ze zijn nog niet in gescant en op Cd-rom gezet anders kon je ze gebruiken.
Ik denk dat een Batrij rond de 75euro kost, je kan het best eens vragen bij een dealer.
als je iets zoekt over een bepaalt thema uit het werkplaats handboek kan ik het eventueel scannen en doorsturen.
Als je mijn site bezoekt vind je een foto van mijn 60/5
Groetjes Bart :lol: :lol: :lol:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Josram
Berichten: 132
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:10
Locatie: Kapellen

batterij r60/5

Bericht door Josram »

Bart,
Nieuw forum uitzicht; nieuwe naam (R1100rs) :o
Dat is voor mij wel een beetje verwarrend hoor.
Nu weet ik dat je ook een r60/5 fan bent
greetz
Jos
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

fan

Bericht door Iron Gonzo »

Ik ben eigenlijk fan van alle motoren behalve Harley.
Ik heb nog een royal-nord, novy, yamaha DT400MX, 2flandria's, 2puch's, camino...
Als ik eens tijd heb ga ik ze ook fotograferen en op mijn site zetten.
mijn eerste zware moto was deze 60/5. en het boxerplezier is er in gebleven.
:o :o :o
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Synchro Bob
Berichten: 1511
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:37
Locatie: Meise (vl-Brabant)
Contacteer:

Bericht door Synchro Bob »

Jos,

Voor airhead (i.e. 2 klepper boxers) wisselstukken zit je goed bij http://www.gummikuh.be.
Voor een batterij heb ik 48 euro betaald voor een Varta 19Ah (Bandencentrale Roelands in Meise -Wolvertem).

Groet, Bob
Shulty
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2004, 23:55
Woonplaats: Gooreind / Wuustwezel
Locatie: Gooreind / Wuustwezel

Re: batterij R60/5

Bericht door Shulty »

Josram schreef:Hallo r1100rs,
Ik heb vorige week een R60/5 aangekocht :D . Volgende week zal ik hem hebben. De batterij is ook stuk. Weet jij hoeveel zo'n batterij kost of heb je nog geen nieuwe gekocht. Indien je wil kan je me dan eens wat foto' s zenden want ik moet hem nog restoreren en wil zo veel mogelijk informatie bekomen. Een boutje en veer van de zijstandaard heb ik ook nodig. heeft er iemand er gegevens over, tekening, afmetingen, eventueel één te koop? :?:
Hallo,


ga hier http://www.accucentrale.com/ eens horen Jos, meestal is deze de goedkoopste in het Antwerpse!!!

Greetz,
Peter
Ekeren
Plaats reactie