GS911 probleem

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
willy
Berichten: 1290
Lid geworden op: 18 mar 2009, 12:09

GS911 probleem

Bericht door willy »

Ik heb een GS911 USB/BT (Ehtousiast) versie uit 2010 die ik lang enkel voor mijn eigen motorfiets gebruikte.
Twee jaar geleden heb ik er de Service Reminder van de mororfiets van mijn buurman mee gereset.
Nu lukt dat niet, in het menu zie ik enkele opties zoals "Motor" en "ABS", maar geen volledige lijst en geen
"Speciale Functies" waaronder de reset te vinden is.
Dan aan mijn motorfiets aangesloten en daar ging het wel. Terug naar de zijne, weer niet.
Het toestel "ziet" zijn motorfiets wel, lijst alle modules op en reset foutcodes. Er is bij het aansluiten ook
de melding dat er een nieuwe motorfiets werd aangesloten.
Als ik me niet vergis dan kan/wil de GS911 wel bepaalde dingen doen zonder registratie van de fiets, mogelijk
niet de reset van het onderhoudsinterval. Maar op deze fiets gebeurde dat al, er wordt ook niet gevraagd om
hem al dan niet te regisreren. Het gaat om een GS650 uit 2012, maar wellicht doet dat niet terzake.
Anig idee wat de oorzaak kan zijn?
Alvast bedankt!
MaartenGS-R-RT
Berichten: 189
Lid geworden op: 31 mei 2013, 15:41
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: GS911 probleem

Bericht door MaartenGS-R-RT »

Misschien meer kans op respons hier: https://www.hexcode.co.za/
Als je doorklikt naar support faqs kan je de vraag daar ook op het forum stellen.
willy
Berichten: 1290
Lid geworden op: 18 mar 2009, 12:09

Re: GS911 probleem

Bericht door willy »

Goeie tip, bedankt :-)
Plaats reactie