route omkeren

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ludo V E
Berichten: 314
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

route omkeren

Bericht door ludo V E »

ik heb een route op mijn smartphone gezet maar ik zou deze graag willen omkeren want de rij richting is in de verkeerde richting .
het betreft wel een route in de smartphone via de BMW connected app . ik weet niet of dit mogelijk is daarom deze vraag .
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: route omkeren

Bericht door Bob »

Ik weet niet of dit kan in de BMW Connected App. Wat wel een mogelijkheid is: GPX-bestand van de route exporteren en dan om te keren in een andere applicatie, bijvoorbeeld My Route App, weliswaar in de betalende Gold-versie. Als je daar hulp voor nodig hebt laat je 't maar weten, je kan me dan de GPX doorsturen en ik keer hem graag voor je om.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: route omkeren

Bericht door aantzeetje »

routeyou.com gebruiken om ze om te keren. Gratis account aanmaken, route (track) uploaden, omkeren en terug downloaden.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
ludo V E
Berichten: 314
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

Re: route omkeren

Bericht door ludo V E »

bedankt allemaal , het is mij gelukt , eerst een beetje zoeken op base camp hoe ik de route moest omkeren , en daarna is het mij gelukt om deze op de BMW connected app te zetten en de route is verschenen in de tegenovergestelde richting .
nu maar hopen als ik deze ga rijden in Juni ( verlof ) dat alles in orde is .
Ik ga de Deutsche Alpenstrasse rijden en bij de terug rit ga ik de romantische strasse nemen ( daarom moest deze laatste in omgekeerde richting verschijnen ) en nu nog hopen op mooi weer .
Bij vertrek rij ik door het Zwarte Woud naar het beginpunt van de Alpenstasse . de terugweg op het einde van de romantische strasse moet ik nog uitstippelen , maar dat zal wel lukken .
In Duitsland een goede schnitzel eten en alles komt goed .
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
aantzeetje
Berichten: 1161
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: route omkeren

Bericht door aantzeetje »

Op de links die ik je doorgestuurd heb van beiden kon je kiezen hoe je deze wou rijden. Dus omkeren hoefde helemaal niet.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Plaats reactie