Schubert C2

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Dirk Pauwels
Berichten: 4700
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Schubert C2

Bericht door Dirk Pauwels »

Net een nieuwe helm gekocht, Schubert C2, mijn eerste systeem helm. Zit best goed, draagcomfort is goed, geluid is aanvaardbaar met Alpine oorstoppen, (zeker in vegelijking met mijn Arai), zonnebril is fantastisch. Alleen spijtig dat de handelaar er een pinlock in heeft gezet die tamelijk smal is, waardoor ik steeds op dat randje kijk. Zijn er mensen die ook een C2 hebben en er een bredere pinlock in hebben zitten? Nu dampt het originele vizier niet echt aan, maar het is geen antidamp vizier, dus toch maar een pinlock bij gevraagd. Afzetten vd helm geeft wel pijnlijke oortjes, zal wel aan mijn flappen liggen zeker? :?

Mvg,
Dirk
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
brit

Bericht door brit »

schuberth heeft een probleem met haar vizieren. in de handleiding van de s1 staat letterlijk dat er geen pinlock mag gemonteerd worden in het vizier. de vizieren dampen echter zo sterk aan (cfr ook dit draadje), dat schuberth een nieuw vizier mét standaard pinlock in gemonteerd geleverd heeft voor de s1 van mijn broer. je kan bij de handelaar mssch informeren naar de pinlock die gemonteerd wordt op de s1.

ik vermoed dat je nu de universele pinlock gemonteerd hebt op het vizier. deze is inderdaad eerder smal (ik kijk juist over het randje - schuberth concept)
Plaats reactie